Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mahdotonta löytää tällaista naista?

Vierailija
26.06.2015 |

-ymmärtää syy- ja seuraussuhteita

-erottaa tiedon ja tunteet

-ymmärtää, mitä ei ymmärrä eikä esitä ymmärtävänsä

-ymmärtää ihmisyyden perusolemuksen eikä odota kumppaniltaan virheettömyyttä

-antaa seksiä ja vaatii sitä aktiivisesti itse, mutta ymmärtää, kun mies sanoo ei ja hyväksyy hiljaisemmat kaudet

-jos pettää, ei kerro miehelle tapahtuneesta vaan kantaa oman syyllisyytensä

-jos epäilee miehen pettävän, jättää asian omaan arvoonsa eikä ehdoin tahdoin kaivele ongelmia esiin

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 13:10"]

-ymmärtää syy- ja seuraussuhteita

-erottaa tiedon ja tunteet

-ymmärtää, mitä ei ymmärrä eikä esitä ymmärtävänsä

-ymmärtää ihmisyyden perusolemuksen eikä odota kumppaniltaan virheettömyyttä

-antaa seksiä ja vaatii sitä aktiivisesti itse, mutta ymmärtää, kun mies sanoo ei ja hyväksyy hiljaisemmat kaudet

-jos pettää, ei kerro miehelle tapahtuneesta vaan kantaa oman syyllisyytensä

-jos epäilee miehen pettävän, jättää asian omaan arvoonsa eikä ehdoin tahdoin kaivele ongelmia esiin

[/quote]

Tossahan ollaan jo pielessä ennen suhdetta. Ei kannata suhteilla jos pitää pettää.

Vierailija
2/76 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut natsaa, mutta pettäminen on niin iso loukkaus toista kohtaan, etten voisi olla hiljaa asiasta. Oli se sitten oma moka tai toisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi on pettää kuin erota. En ymmärrä nykykulttuuria, jossa erotaan niin helposti. Esimerkiksi Välimeren maissa tilanne on aivan erilainen. Siellä haetaan pikkukiva muualta, mutta pidetään perhe kasassa.

Ihminen ei kuitenkaan ole yksiavioinen. Meillä on vahva taipumus siirtyä kumppanista toiseen.

Vierailija
4/76 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on 2 asiaa väärin. Pettäminen ja entä jos nainen ei halua seksiä? Silloin miehenkin pitää tyytyä oleman ilman.

Vierailija
5/76 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 13:24"]

Tuossa on 2 asiaa väärin. Pettäminen ja entä jos nainen ei halua seksiä? Silloin miehenkin pitää tyytyä oleman ilman.

[/quote]

Tää on just tätä

"yhyy en halua ottaa suihin" ja siskot huutaa kuorossa "ei sun tartte jos et halua!"

Seuraavassa lauseessa

"yhyy mies ei nuole pimppiä" ja siskot huutaa kuorossa "sen täytyy kunnioittaa sun tarpeita ja haluja, olet oikeutettu nautintoon! jos se ei suostu niin joku muu suostuu!"

Typerys.

Vierailija
6/76 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksieni palautteesta päätelleen täällä on yksi. Tosin jos ollaan yksiavioisessa suhteessa, en katselisi toistuvaa pettämistä. Sitten voisi olla reilusti avoimessa suhteessa tai erota, ei ole reilua pitää toista lieassa ja itse juosta ympäriinsä. Yksittäisestä hairahduksesta pitäisin suuni kiinni, tosin välttelisin kyllä sellaisia, eli lähtökohtaisesti muita ei panna, jos siitä ei ole erikseen sovittu.

OT, miehet eivät ole suuttuessaan kovin loogisia. Kun itse olen vihaisenakin useimmiten viilipytty ja kykeneväinen rationaaliseen ajatteluun, tämä on käynyt hyvin selväksi. Onneksi minullakin keittää joskus lapsellisesti, niin toisen ei tarvitse tuntea  alemmuutta. :D

Vierailija
7/76 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no jaa, hiljaisemmat kaudet voisi olla vaikeaa kestää. Jos olisi muuta läheisyyttä, niin varmaan onnistuisi, mutta olen kerran ollut suhteessa joka loppui miehen haluttomuuteen, ja sen jälkeen tunsin itseni niin epähaluttavaksi hirviöksi, että ei kiitos enää koskaan mitään kuukauden taukoja. 

En siis taidakaan olla unelmien naisesi, kaksi viikkoa ilman seksiä tekisi jo tiukkaa. :(

Vierailija
8/76 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 oli myös 7

Vierailija
9/76 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhtaudut "pettämiseen" noin, niin miksi et hae avointa suhdetta?

Vierailija
10/76 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 13:19"]

Muut natsaa, mutta pettäminen on niin iso loukkaus toista kohtaan, etten voisi olla hiljaa asiasta. Oli se sitten oma moka tai toisen.

[/quote]Miten niin? Se mitä kutsutaan pettämiseksi, on yleensä pelkkää seksiä. En näe siinä mitään väärää jos kondomia käytetään, eli tauteja ei tuoda kotiin.

Vierailija
11/76 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 13:32"]

Eksieni palautteesta päätelleen täällä on yksi. Tosin jos ollaan yksiavioisessa suhteessa, en katselisi toistuvaa pettämistä. Sitten voisi olla reilusti avoimessa suhteessa tai erota, ei ole reilua pitää toista lieassa ja itse juosta ympäriinsä. Yksittäisestä hairahduksesta pitäisin suuni kiinni, tosin välttelisin kyllä sellaisia, eli lähtökohtaisesti muita ei panna, jos siitä ei ole erikseen sovittu.

OT, miehet eivät ole suuttuessaan kovin loogisia. Kun itse olen vihaisenakin useimmiten viilipytty ja kykeneväinen rationaaliseen ajatteluun, tämä on käynyt hyvin selväksi. Onneksi minullakin keittää joskus lapsellisesti, niin toisen ei tarvitse tuntea  alemmuutta. :D

[/quote]

Tällä puolestaan nainen, jolla logiikka ei petä edes äärimmäisen vihaisena. Kanssani on ilmeisesti aikamoisen vaikeaa seurustella tästä syystä - miehille kun käy kovasti luonnon päälle olla se epäloogisempi ja enemmän tunteidensa vietävissä oleva osapuoli. Minulle tunteet eivät ole ongelma, arvostan niitä osana ihmisyyttä ja ymmärrän että joskus lähtee mopo käsistä. Mutta jos mies ei pysty myöntämään näin käyneen, en päästä häntä kuin koiraa veräjästä.

Aloittajalle sanoisin, että täytän muut kohdat paitsi kaksi viimeistä. Rehellisyys myös ikävissä asioissa on niin tärkeä asia parisuhteessa, että en missään nimessä valehtelisi pettämisistäni enkä hyväksyisi niistä valehtelua kumppaniltanikaan. En tosin ole lainkaan altis pettämään, vaan jos suhteessa ilmenee ongelmia, paneudun ensisijaisesti korjaamaan niitä enkä hakemaan onnea suhteen ulkopuolelta, joten voi hyvin olla että pohdinta jää osaltani teoreettiseksi.

Vierailija
12/76 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 13:26"]

Tää on just tätä

"yhyy en halua ottaa suihin" ja siskot huutaa kuorossa "ei sun tartte jos et halua!"

Seuraavassa lauseessa

"yhyy mies ei nuole pimppiä" ja siskot huutaa kuorossa "sen täytyy kunnioittaa sun tarpeita ja haluja, olet oikeutettu nautintoon! jos se ei suostu niin joku muu suostuu!"

Typerys.

[/quote]

No voi kyynel.. Ei ollut tuosta kyse. :D

Eli jos mies ei halua seksiä niin naiselle se ok. Mutta jos nainen ei halua seksiä niin on pakko suostua koska mies haluaa? Eipä ole mukava suhde.

Vierailija
13/76 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 13:39"]

[/quote]Miten niin? Se mitä kutsutaan pettämiseksi, on yleensä pelkkää seksiä. En näe siinä mitään väärää jos kondomia käytetään, eli tauteja ei tuoda kotiin.

[/quote]

Johdonmukaisesti tällä tavalla ajatteleva, syy-seuraussuhteita ymmärtävä henkilö kertoo mielipiteensä jo ennen kuin lähtee parisuhteeseen, ja muodostaa siis suhteen henkilön kanssa jolle tämä ajattelutapa on hyväksyttävä. Näin pettämistä ei tapahdu, kun uskollisuutta ei ole valheellisesti luvattu. Pettämisessä vahingollista onkin ensisijaisesti luottamuksen pettäminen ja se, että suhteen toiselle osapuolelle ei ole annettu mahdollisuutta päättää elämästään (siis siitä, lähteekö suhteeseen henkilön kanssa, joka harrastaa seksiä myös suhteen ulkopuolella).

12

Vierailija
14/76 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 13:36"]Jos suhtaudut "pettämiseen" noin, niin miksi et hae avointa suhdetta?[/quote]

Koska en tahdo ympäriinsäjuoksentelusuhdetta. Minulle sitoutuminen on tärkeää.

Toisaalta tunnistan hyvin, että pitkässä parisuhteessa kumppanien tarpeet muuttuvat, tulee henkilökohtaisia kriisejä, tulee kyllästymistä, turhautumista, kysymyksiä, että tässäkö se sitten on. Jos jompi kumpi tai kumpikin tällaisessa tilanteessa pettää, niin se on voi voi, mutta ei sen tarvitse olla suhteen turmioksi.

En vain tahdo yhteen naisen kanssa, jolla on ehdottomia rajoja. En pidä vuosikymmenien avioliittoa tällaisen naisen kanssa todennäköisenä. Parempi on ottaa nainen, joka sietää sekä omia että kumppanin virheitä.

Vierailija
15/76 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä kukin nyt sitten haluaa; pettämistä ja vieraissakäymistä...näytäpä lista kandidaateille tai mahd puolisollesi ja kysy. Onnea matkaan

Vierailija
16/76 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Alku oli ihan hyvä, mutta loppu paljasti AP:n pelimieheksi. Miksi hankkia vakikumppani, jos haluaa paneskella vapaasti?

Vierailija
17/76 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 13:39"]

[/quote]

Taudit vielä pientä, mutta ne ruokot ympäri kyliä.

Vierailija
18/76 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 13:48"]Mitä sitä kukin nyt sitten haluaa; pettämistä ja vieraissakäymistä...näytäpä lista kandidaateille tai mahd puolisollesi ja kysy. Onnea matkaan[/quote]

Minä olen antanut vaimolleni luvan pettää, kunhan tekee sen oikeasti salaa. En tiedä, onko vaimoni pettänyt, mutta suhteemme on hyvä. Seksi on hyvää, läheisyys on hyvää, yhteistä tekemistä on paljon, arki toimii, on yhteisiä haaveita jne.

Niin kauan kuin suhteemme jatkuu hyvänä, minulle on yhdentekevää, mitä vaimoni selkäni takana puuhailee. En minä hänen seksuaalisuuttaan omista. Jos hän jollain pikkujouluristeilyllä tahtoo panna, niin pankoon.

Asennoitumiseni ei ole fetissi. En vain jaksa kyttäämistä enkä jaksa elää maailmassa, jossa pieniä käytännön tekoja paisutellaan kohtuuttomiin mittasuhteisiin. Kännipano on lihan piilottamista. Se on melko vähän verrattuna 13 vuoden avioliittoon ja arjen sujuvaan jakamiseen. 

Vierailija
19/76 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet poikamies, kannattaa jatkaa poikamiehenä olemista.

Vierailija
20/76 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 13:52"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 13:48"]Mitä sitä kukin nyt sitten haluaa; pettämistä ja vieraissakäymistä...näytäpä lista kandidaateille tai mahd puolisollesi ja kysy. Onnea matkaan[/quote]

Minä olen antanut vaimolleni luvan pettää, kunhan tekee sen oikeasti salaa. En tiedä, onko vaimoni pettänyt, mutta suhteemme on hyvä. Seksi on hyvää, läheisyys on hyvää, yhteistä tekemistä on paljon, arki toimii, on yhteisiä haaveita jne.

Niin kauan kuin suhteemme jatkuu hyvänä, minulle on yhdentekevää, mitä vaimoni selkäni takana puuhailee. En minä hänen seksuaalisuuttaan omista. Jos hän jollain pikkujouluristeilyllä tahtoo panna, niin pankoon.

Asennoitumiseni ei ole fetissi. En vain jaksa kyttäämistä enkä jaksa elää maailmassa, jossa pieniä käytännön tekoja paisutellaan kohtuuttomiin mittasuhteisiin. Kännipano on lihan piilottamista. Se on melko vähän verrattuna 13 vuoden avioliittoon ja arjen sujuvaan jakamiseen. 

[/quote]

Miksi sitten kyselet, jos asiat ovat ok, jos nyt olet ap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi