Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hypokondrinen! Mitä sairastat tällä hetkellä?

Vierailija
02.07.2015 |

Itselläni onneksi hiljainen kausi. Mutta mahassa tuntui kyllä päivällä oudolta...

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

munasarjaa vihlaisi tänään mutta kainalokipu jo parempi

Vierailija
2/32 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että mulla on suusyöpä, astma, munasarjoissa kysta tai kasvain, borrelioosi ja ehkä joku verisuoni pääästä voi poksahtaa lähiaikoina ja saatan kuolla aivoverenvuotoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään lymfoomaa. Siis todella, todella pelkään. Sitä on vaikea selittää ihmiselle joka ei ole sellaista pelkoa kokenut, pelko vaikuttaa todella kokonaisvaltaisesti kaikkeen.

Vierailija
4/32 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeuttinen ketju. ;-) Mulla olis tuore hiv ja pari syöpää, mm. imusolmukkeissa ja haimassa. 

Vierailija
5/32 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämmenet punoittavat: maksakirroosia.

Vierailija
6/32 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:36"]

Pelkään lymfoomaa. Siis todella, todella pelkään. Sitä on vaikea selittää ihmiselle joka ei ole sellaista pelkoa kokenut, pelko vaikuttaa todella kokonaisvaltaisesti kaikkeen.

[/quote]

Niin se tekee. Mulla on tosiaan nyt erityisen aktiivisena tuo aivoverenvuotopelko. Pelkään sitä öisinkin niin että vaikea uskaltaa nukkua. Olen yksinhuoltaja ja mielessä pyörii että mitä lapselle tapahtuu jos kuolen sinne kotiini äkkikuoleman, että kuoleeko lapsi nälkään hitaasti kärsien. Ja lääkärillehän on ihan turha mennä sanomaan että pitää tutkia, kun ei ole muita oireita kuin se pelko. Ja kun on jo hypokondriamerkintäkin papereissa aiemmista turhaan tutkituista pelonaiheista... Viinalla joskus lääkitsen ahdistustani, mikä ei sekään ole kovin hyvä toki. Ja lisää sitä pahuksen aivoverenvuotoriskiä.

t. 3

Vierailija
7/32 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melanooma ja korvatulehdus. Olen kreikassa auringosta tullut aurinkoihottumaa, eli näppyjä ja punaisia läikkiä. Tuli hieman vettä korviin meressä ja alkuillasta oli mietoa korvasärkyä... Uskaltaakohan sitä lentää kotiin ettei tärykalvo puhkea? Särky on helpottanut mutta voi ollla että muutamat dri ksuy ovat vain puuduttaneet tunteen. Pitää seurata tilannetta.

Vierailija
8/32 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veritulppaa jalassa. Oon kävellyt paljon ja mulla on nyt pohje kipeä.

Vierailija
9/32 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan allergista reaktiota tästä hiusväristä joka vaikuttaa mun hiuksissa :(

Vierailija
10/32 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään olikin hiljaista. Nyt ilmennyt melanooma ja kohdunkaulan syöpäkin taas aktivoitumassa.
Prkl... ja kaiken huipuksi oon kohta valmis psyk. sh!

Vierailija
11/32 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain neurologista sairautta, koska silmäi nykii säännöllisesti (elohiiri). 

Vierailija
12/32 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:48"]

Pitkään olikin hiljaista. Nyt ilmennyt melanooma ja kohdunkaulan syöpäkin taas aktivoitumassa. Prkl... ja kaiken huipuksi oon kohta valmis psyk. sh!

[/quote]

Minulla munasarjasyöpä-pelko nostaa päätään. T. 12

Vierailija
13/32 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:49"]

Jotain neurologista sairautta, koska silmäi nykii säännöllisesti (elohiiri). 

[/quote]

Mulla ollut samaa, epäilen aivokasvainta.

Vierailija
14/32 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imusolmukesyöpä joka levinnyt keuhkoihin ja mahdollisesti päähän. Tai sitten astma/joku muu keuhkojuttu, tai sydämen vajaatoiminta. Silmäkin tuntuu ajoittain oudolta, jos sinne taaksekin olisi joku patti ilmestynyt..

Vierailija
15/32 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko lääkäriä palstailemassa, olisi pari kysymystä?

Vierailija
16/32 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:36"]

[/quote]

Niin se tekee. Mulla on tosiaan nyt erityisen aktiivisena tuo aivoverenvuotopelko. Pelkään sitä öisinkin niin että vaikea uskaltaa nukkua. Olen yksinhuoltaja ja mielessä pyörii että mitä lapselle tapahtuu jos kuolen sinne kotiini äkkikuoleman, että kuoleeko lapsi nälkään hitaasti kärsien. Ja lääkärillehän on ihan turha mennä sanomaan että pitää tutkia, kun ei ole muita oireita kuin se pelko. Ja kun on jo hypokondriamerkintäkin papereissa aiemmista turhaan tutkituista pelonaiheista... Viinalla joskus lääkitsen ahdistustani, mikä ei sekään ole kovin hyvä toki. Ja lisää sitä pahuksen aivoverenvuotoriskiä.

t. 3
[/quote]
Mä olen mennyt ihan lääkäriin oireideni ja pelkoni kanssa. Sattui tosi asiallinen ja ystävällinen lääkäri joka laittoi eteenpäin tutkimuksiin. Ei valitettavasti yhtään helpota että olen saanut lääkärinkin mukaan hypokondriaani. Toisaalta hyvä että tutkimuksia tehdään.
4

Vierailija
17/32 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:55"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:36"] Pelkään lymfoomaa. Siis todella, todella pelkään. Sitä on vaikea selittää ihmiselle joka ei ole sellaista pelkoa kokenut, pelko vaikuttaa todella kokonaisvaltaisesti kaikkeen. [/quote] Niin se tekee. Mulla on tosiaan nyt erityisen aktiivisena tuo aivoverenvuotopelko. Pelkään sitä öisinkin niin että vaikea uskaltaa nukkua. Olen yksinhuoltaja ja mielessä pyörii että mitä lapselle tapahtuu jos kuolen sinne kotiini äkkikuoleman, että kuoleeko lapsi nälkään hitaasti kärsien. Ja lääkärillehän on ihan turha mennä sanomaan että pitää tutkia, kun ei ole muita oireita kuin se pelko. Ja kun on jo hypokondriamerkintäkin papereissa aiemmista turhaan tutkituista pelonaiheista... Viinalla joskus lääkitsen ahdistustani, mikä ei sekään ole kovin hyvä toki. Ja lisää sitä pahuksen aivoverenvuotoriskiä. t. 3 [/quote] Mä olen mennyt ihan lääkäriin oireideni ja pelkoni kanssa. Sattui tosi asiallinen ja ystävällinen lääkäri joka laittoi eteenpäin tutkimuksiin. Ei valitettavasti yhtään helpota että olen saanut lääkärinkin mukaan hypokondriaani. Toisaalta hyvä että tutkimuksia tehdään. 4

[/quote]

Minäkin olen ollut viimeisen kahden vuoden aikana tutkittavana "melanooman" ja "vatsasyöpäepäilyni" vuoksi. Lisäksi olen ollut HIV-testeissä 4-5 kertaa. Mitäköhän muuta. 

Vierailija
18/32 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:36"]

[/quote]

t. 3
[/quote]
Mä olen mennyt ihan lääkäriin oireideni ja pelkoni kanssa. Sattui tosi asiallinen ja ystävällinen lääkäri joka laittoi eteenpäin tutkimuksiin. Ei valitettavasti yhtään helpota että olen saanut lääkärinkin mukaan hypokondriaani. Toisaalta hyvä että tutkimuksia tehdään.
4
[/quote]

Mulla ollut myös munasarjasyöpä, samoin rintasyöpä, hiv, aivosyöpä, b- ja c-hepatiitti, imusolmukesyöpä, leukemia jne... Lista on loputon :(
Ymmärrän kyllä ahdistukseni taustan. Se ei silti poista oireita.

T. Se sama tuleva psyk. sh

Vierailija
19/32 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ahdistuksen tausta kiinnostaa, mistä tämä älytön pelkoni johtuu?
4

Vierailija
20/32 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIV, kohdunkaulan syöpä, syöpä, aivokasvain

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme