Onko mahdotonta löytää tällaista naista?
-ymmärtää syy- ja seuraussuhteita
-erottaa tiedon ja tunteet
-ymmärtää, mitä ei ymmärrä eikä esitä ymmärtävänsä
-ymmärtää ihmisyyden perusolemuksen eikä odota kumppaniltaan virheettömyyttä
-antaa seksiä ja vaatii sitä aktiivisesti itse, mutta ymmärtää, kun mies sanoo ei ja hyväksyy hiljaisemmat kaudet
-jos pettää, ei kerro miehelle tapahtuneesta vaan kantaa oman syyllisyytensä
-jos epäilee miehen pettävän, jättää asian omaan arvoonsa eikä ehdoin tahdoin kaivele ongelmia esiin
Kommentit (76)
Joillekin ihmisille sopisi parteriksi nukke. Mitä vittua ap:n kaltaiset ihmiset tekevät elävällä ihmisellä, kun pitävät sitä vain välineenä? Oksettavaa.
Minulla on ongelma tuon viimeisen kohdan kanssa, sillä epäilyksen syntyminen vaatisi kai, että miehellä olisi joku pidempi sivusuhde, joka olisi uhka suhteelle. Ei sellaista voi sivuuttaa.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 13:24"]
Tuossa on 2 asiaa väärin. Pettäminen ja entä jos nainen ei halua seksiä? Silloin miehenkin pitää tyytyä oleman ilman.
[/quote]
Tää on just tätä
"yhyy en halua ottaa suihin" ja siskot huutaa kuorossa "ei sun tartte jos et halua!"
Seuraavassa lauseessa
"yhyy mies ei nuole pimppiä" ja siskot huutaa kuorossa "sen täytyy kunnioittaa sun tarpeita ja haluja, olet oikeutettu nautintoon! jos se ei suostu niin joku muu suostuu!"
Typerys.
[/quote]Taisi kalikka kalahtaa, sen verran ropisi alapeukkuja. En tajua miksi naiset puolustatte melkein aina toista naista miestä vastaan.
[/quote]
Ei vaan alapeukut vaan tarkoittaa, että ollaan eri mieltä. Toki sinä tulkitset alapeukut oman mielipiteeseesi sopivaksi. Kiihotutko, kun luulet osuvasi arkaan paikkaan? :D Kommenttisi on epälooginen ja perustuu siihen, että samat naiset olisivat palstalla molempien kannaottojen takana. Tätä et mitenkään pysty tavan lukijana palstalla varmistamaan ja loogisempi vaihtoehto itseasiassa on, että "kannattajajoukot" ovat kaksi eri porukkaa. Minusta esim. Ei tarvitse ottaa suihin jos se ällöttää, mutta ei sitä suuseksiä voi sitten toiseltakaan vaatia. Siksi minulta alapeukku, typerys!
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 16:27"]
Minulla on ongelma tuon viimeisen kohdan kanssa, sillä epäilyksen syntyminen vaatisi kai, että miehellä olisi joku pidempi sivusuhde, joka olisi uhka suhteelle. Ei sellaista voi sivuuttaa.
[/quote]
Mitä ajattelet puuttumisellasi saavuttavasi? Miehen on tehtävä ratkaisunsa itse. Jos kärjistät tilanteen, mies tekee pakkovalinnan, joka tunteiden ollessa kiivaimmillaan on yleensä toinen nainen. Jos antaa ajan kulua vuoden pari, mies saattaa huomata, että rakastajatar onkin ärsyttävä tavallinen ihminen ja palaa takaisin uskolliseen parisuhteeseen.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 16:30"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 16:27"]
[/quote]
Mitä ajattelet puuttumisellasi saavuttavasi? Miehen on tehtävä ratkaisunsa itse. Jos kärjistät tilanteen, mies tekee pakkovalinnan, joka tunteiden ollessa kiivaimmillaan on yleensä toinen nainen. Jos antaa ajan kulua vuoden pari, mies saattaa huomata, että rakastajatar onkin ärsyttävä tavallinen ihminen ja palaa takaisin uskolliseen parisuhteeseen.
[/quote]
Säilyttäisin siten itsekunnioitukseni.
Ehkä parempi pysytellä kaukana parisuhteista jos toisen ulkonäkö (tai mitkä tahansa ominaisuudet) herättää tollasia "mielipiteitä". Ehkä parempi pysytellä kaukana muista ihmisistä noin ylipäätään.
Aloittajan pakko olla asperger. Lyön tonnista vetoa.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 16:06"]En kilahtaisi, mutta jos mies oikeesti noin ajattelisi, niin ei se myöskään mua rakasta ja hyväksy.[/quote]
Tosiasioitahan nuo ovat. Jos joku kehuu 77-vuotiasta riippurintaista, umpiryppyistä ja löysäihoista mummoa seksikkäämmäksi kuin naapurin 22-vuotiasta kaunista aktiiviurheilijaa, niin kaikki tietävät, että hän valehtelee tai että hänellä on fetissi.
Kyllä minäkin joskus ajattelen vaimostani, että onpa nopea muutos huonompaan kymmenessä vuodessa. En minä sitä silti ääneen sano. Yritän keskittyä katseeni hyvään ja valehtelen asioista, joista vaimolleni tulisi paha mieli.
Eikö pitäisi valehdella? Jos hän kauhistelee peilin ääressä muuttunutta ulkonäköään, niin pitääkö minun sanoa siihen, että totta kyllä, että olet rupsahtanut varsin lyhyessä ajassa?
[/quote]
Missä tilanteessa pitää sille 77v. old ladylle sanoa, miten kauhean näköinen se on 22v mimmin verrattuna? Rehellisyys ja vertailu on eri asioita. Itse tunnet vaimosi. Osa suuttuu, osa ei. Minä en ole suuttunut, kun olen kysynyt onko minulle tullut selluliittia pyllyyn. Kysyin, koska itse epäilinkin niin. Mies katsoi että tossa näköjään on, katseli hetken ja sanoi, että ei haittaa menoa ja siirryttiin makkariin. Voit toki sanoa, että valehteli, mutta kyllä se vaan on takapuolessa kiinni aina tilaisuuden tullen.
Tiedän myös, että ei minulla ole maailman paras peba ja varmasti mies näkee kadulla parempiakin. Se ei ole rehellisyyttä, että hän erikseen minulle ilmoittaisi, että "naapurin Kaisalla on kyllä parempi tai näin kaupassa paremman" (jos en kaiva verta nenästäni ja erikseen sitä kysy, silloinkin toivon rehellisyyttä) En itse myöskään laske valehteluksi sitä, että pehmentää viesti tyyliin, "no onhan se aika tehnyt tehtävänsä, mutta kyllä minä rakastan sinua silti" eli ohjaa ennemmin toisen hyväksymään luonnolliset muutokset (niiden kieltämisen sijaan), ettei hän epävarmuuttaan kokoajan kysele sinulta tukalia kysymyksiä. Ulkonäkökriisissäkin se oma puoliso on tärkeä tuki.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 16:40"]Rehellisyys ja vertailu on eri asioita.[/quote]
Rehellisyys on sitä, että kertoo asiat sellaisina kuin ne oikeasti näkee. Oletko tästä eri mieltä?
Minulla oli nuorena miehenä ihana avovaimo. Hän piti minusta huolta ja tahtoi minulle hyvää kaikin tavoin. Hän ei ollut kaunis, mutta oli tyytyväinen suuriin löllörintoihinsa. Minä taas pidin ja pidän pienistä a-kupin rinnoista ja erottuvista nänneistä. En ole tissimiehiä siinä mielessä, että tahtoisin puristella.
Sanoin avokilleni toistuvasti, että hänellä on ihanat, seksikkäät ja kiihottavat rinnat. Tein näin, koska rakastin häntä. Tahdoin hänelle hyvää. Tahdoin tukea hänen käsitystään itsestään ja luoda hänelle uskoa omaan ulkonäköönsä.
Oletko oikeasti sitä mieltä, että minun ei olisi pitänyt valehdella? Olisiko minun täytynyt avokkini kysyessä kertoa rehellisesti, että suoraan sanoen rintasi eivät ole minusta seksikkäät vaan enemmän tuollaiset emännän tissit?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 15:16"]
Mitä tuo järki tunteiden edelle käytännössä tarkoittaa?
[/quote]
Kai se tarkoittaa esimerkiksi sitä, että voidaan ostaa bemarin sijasta toyota, kun analysoidaan kylmän rauhallisesti bemarin tarpeen johtuvan autokuumeesta.
[/quote]
Nice! Kuinka moni mies tuohon kykenee? Jos siis mietitään, että koskee myös Audeja ym. vastaavia merkkejä.
No joo, monikin, ei tarvi vetää herneitä nenään. Silti todella iso osa ei siihen todellakaan pysty, mutta ei ikinä myönnä sitä.
Mun mielestä on aina niin huvittavaa kuunnella, miten miehet perustelee muka järkisyillä itselleen ja ympäristölle, miksi se BMW tms. on niin paljon parempi hankinta. Totuus on kuitenkin, että autokärpänen puri ja tarvitaan nyt ehdottomasti heti uusi auto (vaikka edellisessä ei vikaa). Oireita on mm. jatkuva autoista puhuminen, kuvien esittely ja tyhjästä ilmestynyt lähes ammatitasoinen"tietämys" autojen tekniikasta xD
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 16:51"]Nice! Kuinka moni mies tuohon kykenee?[/quote]
Hyvin moni. Autofetissejä on amislaisilla, harvemmin korkeakoulutetuilla.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 16:18"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 15:37"]Esität oman mielipiteesi yleisenä faktana.[/quote]
Tahdotko sinä, että ukkosi on rehellinen? Oikeasti? Että hän kertoo fantasioistaan muihin naisiin, että pillusi haisee, että häpyluulesi ovat ällöttävät lörpät, että rintasi ovat muotonsa menettäneet utareet, että sinulla ei ole mitään omia ajatuksia, ettet ole kovin omaperäinen, että työpaikan Liisa on paljon viehättävämpää ja elävämpää seuraa, ettet saa miestäsi nauramaan?
Te akat aina toivotte rehellisyyttä, mutta sitten kun mies on rehellinen, saatte kilarit. Ette te oikeasti mitään rehellisyyttä tahdo. Te tahdotte hyvää mieltä. Ette te tahdo, että miehenne kommentoi rehellisesti ikääntyvää ja raskauksien runnomaa kroppaanne ja vertaa sitä nuorempien kroppiin. Te tahdotte tulla rakastetuiksi ja hyväksytyiksi.
Mikään ei ole yhtä raivostuttava kuin nainen, joka kysyy jostain asiasta rehellistä mielipidettä, koska lähes poikkeuksetta tällainen nainen ei tahdo mielipidettä kuulla.
[/quote]
Hehee täällä on näköjään yksi tiedon ja tunteen loistavasti erottava miehenkuva x) Mikään ei ole niin typerää kuin mies kitisemässä puolisolleen vioista joita hänellä itselläänkin on... ja ah vielä niin asialinjaisella sävyllä ja suupielet vaahdossa.
[/quote]
Ei mikään ihme, että vaimo ei kiihota, kun saa selvästi tyydytyksensä av-palstasta. Lukiessani näin sieluni silmin pää punaisena ja hullunkiilto silmissä näyttöä tuijottavan nahjuksen, joka läähättää kieli ulkona. Yyyyhyhyh! Hyvä, ette kuola roiskunut näytöstä läpi...
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 16:51"]Nice! Kuinka moni mies tuohon kykenee?[/quote]
Hyvin moni. Autofetissejä on amislaisilla, harvemmin korkeakoulutetuilla.
[/quote]
No kiva, että et viitsi edes tokaa riviä lukea ennen kuin kommentoi. Kyllä muuten on autokuumetta akateemisillakin ihan reilusti... Kyllä minä olen nimenomaan työpaikoilla kuunnellut eniten sitä autokuumeilua.
Autofetissi on aika leimaava ilmaisu, eikä edes kuvaava. Amiksia halveksivasta sävystäsi oletan, että olet itse korkeakoulutettu? Ei se koulutus sinua kyllä ole sivistänyt.
T. Tuplamaisteri
Miten te saatte näin pitkän ketjun aikaan noin perse provosta?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 13:35"]En siis taidakaan olla unelmien naisesi, kaksi viikkoa ilman seksiä tekisi jo tiukkaa. :(
[/quote]
Mulle kaksikin päivää ilman on jo liikaa...