Ollaan koko perhe täysin koukussa marjoihin
Okei... On se jännä että 1-vuotiaankin saa koukuttumaan johonkin :D Enpä ole tiennyt että lapsille muodostuu addiktioita jo ennenkuin osaavat puhua.
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 09:16"]
Heh, olenko ainoa joka tajusi että ap parodioi xenian eilistä postausta?
[/quote]
Mä en tajunnut, en lue mitään postauksia, en blogeja, facebookeja tms. Olen siis ihan pihalla ;)
Hienoa, kerrankin asiata.
Järkevästä päästää nauttii koko ruumis.
Kannattaa lopettaa heti niiden popsiminen. Tee se ennen kuin on liian myöhästä ja olet jo liian syvällä kuilussa.
Minä käyn 3x viikossa anonyymien marjojenpopsijoiden tapaamisessa mutta ei auta. Tilanne on toivoton.
Ihan hyvä ja terveellinen koukku on teillä. Kohta saattekin popsia suoraan puskista ;)
Huoh......"me ollaan kyllä niin hihii erikoinen perhe meillä ei karkkia syödä marjat ihania hihiii mites mä saisin tän mun lesoilun kuulostamaan siltä etten ois niin kusipää no esitän yllättynyttä vaikka ja laitan vielä hassun nauruhymiön perään, ollaa me kyl niin erikoisia hihii"
Miten niin on jännä, että 1v:n saa koukuttumaan johonkin? Tuossa iässä ne vasta koukuttuvatkin, oli se sitten homejuusto tai puolalaiset saastuneet pakastevadelmat.
Kyllä teille varmaan joku vertaistukiryhmä löytyy, no worries!
3. Ei oo elämässä kaikki kohdillaan nyt :/
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 08:35"]3. Ei oo elämässä kaikki kohdillaan nyt :/
[/quote]
Syö vähän marjoja niin eiköhän se siitä ala taas luistamaan.
Huoh. Niin mekin ollaan oltu jo vuosikymmen perheenä. Vauvojen herkkua on olleet marjat siitä alkaen kun kiinteitä on annettu, sehän on ihan normaalia. Marjastamme syksyllä puolukkaa, mustikkaa, lakkaa ja vattua pakkasen täyteen. Mansikkaa, vadelmaa ja herukoita kasvatamme omassa pihassa. Osa jalostetaan hilloiksi ja mehuiksi - sata kertaa parempia kuin kaupan sokeriliemet. Marjoja käytämme monipuolisesti ja paljon. Smootiet, pirtelöt ja rahka tai maustamaton jugurtti -nam!
Aamut alkavat puurolla, jossa raikkaat pakastemarjat päällä. Marjapiirakkaa, lappapuuroa, puolukkahilloa aterioilla yms yms käytetään arjessa koko ajan.
Olen aina luullut tämän olevan normaalia.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 08:39"]Huoh. Niin mekin ollaan oltu jo vuosikymmen perheenä. Vauvojen herkkua on olleet marjat siitä alkaen kun kiinteitä on annettu, sehän on ihan normaalia. Marjastamme syksyllä puolukkaa, mustikkaa, lakkaa ja vattua pakkasen täyteen. Mansikkaa, vadelmaa ja herukoita kasvatamme omassa pihassa. Osa jalostetaan hilloiksi ja mehuiksi - sata kertaa parempia kuin kaupan sokeriliemet. Marjoja käytämme monipuolisesti ja paljon. Smootiet, pirtelöt ja rahka tai maustamaton jugurtti -nam!
Aamut alkavat puurolla, jossa raikkaat pakastemarjat päällä. Marjapiirakkaa, lappapuuroa, puolukkahilloa aterioilla yms yms käytetään arjessa koko ajan.
Olen aina luullut tämän olevan normaalia.
[/quote]
siis rahka tai maustamaton jugurtti sulatetuilla pakastemarjoilla -nam!
Meidän nirso, lievästi autistinen ja myös joillekin ruoka-aineille allerginen poika ei syö hedelmiä eikä vihanneksia muuta kuin kurkkua, salaattia ja vesimelonia sekä porkkanaa siitepölyajan ulkopuolella, mutta marjat kelpaa. Erityisesti mustikat on herkkua. Yllättäen ei saa oireita mansikasta, mistä tykkää myös.
Hihi mekin istutaan joka ilta klo 17:30 olohuoneen matolla ringissä ja keskellämme on kuppi jossa marjoja. Kaikki tärisevät ja vapisevat ja hihkuvat innostuksesta. Jokaisen pitää sanoa vuorotellen jokin positiivinen asia kuluneesta päivästä tai kehua toista perheenjäsentä. Tämän tehtyään saa ottaa yhden marjan kupista. Toiset katsovat silmät pyöreinä kuola valuen kun voittaja laittaa hidastetuin liikkein marjan suuhunsa. Kuuntelemme maiskutusta hurmon vallassa. Sitten on seuraavan vuoro. Kun kuppi on tyhjä, odotamme jännityksen vapinassa seuraavaa iltaa, kello 17:30....
Uuh voi kun saisi olla mukana marjasessioissa uuuuuuuh! Mekin ollaan hihi ihan koukussa marjoihin vauvasta vaariin eikä hihi muusta puhutakkaan kuin marjoista ja marjaresepteistä. Hihi.
Me pelaamme päivät pääskytysten marjapussia ja syömme marjoja lastemme Marjan ja Marjaanan kanssa täällä Lillukkatiellä.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 08:29"]
Okei... On se jännä että 1-vuotiaankin saa koukuttumaan johonkin :D Enpä ole tiennyt että lapsille muodostuu addiktioita jo ennenkuin osaavat puhua.
[/quote]
Mitäköhän marjoja se lapsi on jo saanut? Muita tuoreita ei taida olla vielä kaupan kuin mauttomia mansikoita.
Meillä laitetaan marjat suoraan suoneen, alkaa olemaan jo niin pahat koukut. Onneksi apteekista saa puhtaita ruiskuja.
Muut tekee lasten kanssa päiväretkiä kotieläinpuistoihin, ap lähtee marjatilalle.
Mä tiedän mistä saa kotimaisia marjoja hintaan 15e/100 g. Tiskin alta tietty.