Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaan koko perhe täysin koukussa marjoihin

Vierailija
26.06.2015 |

Okei... On se jännä että 1-vuotiaankin saa koukuttumaan johonkin :D Enpä ole tiennyt että lapsille muodostuu addiktioita jo ennenkuin osaavat puhua.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 09:05"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 08:29"]

Okei... On se jännä että 1-vuotiaankin saa koukuttumaan johonkin :D Enpä ole tiennyt että lapsille muodostuu addiktioita jo ennenkuin osaavat puhua.

[/quote]

Mitäköhän marjoja se lapsi on jo saanut? Muita tuoreita ei taida olla vielä kaupan kuin mauttomia mansikoita.
[/quote]Kuule tiskin alta saa joulunakin tuoreita kotimaisia mansikoita, mustikoita, herukoita ja vadelmia. Hinta on kyllä suolainen mutta mitä väliä kunhan saa lisää. Menet vain kauppaan ja teet elein selväksi, että haluat "niitä" tiskin alta. Hiljaa ja rauhallisesti kuiskien. Muista vilkuilla sivuille.

Vierailija
22/33 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 09:11"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 09:05"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 08:29"]

[/quote]

Mitäköhän marjoja se lapsi on jo saanut? Muita tuoreita ei taida olla vielä kaupan kuin mauttomia mansikoita.
[/quote]Kuule tiskin alta saa joulunakin tuoreita kotimaisia mansikoita, mustikoita, herukoita ja vadelmia. Hinta on kyllä suolainen mutta mitä väliä kunhan saa lisää. Menet vain kauppaan ja teet elein selväksi, että haluat "niitä" tiskin alta. Hiljaa ja rauhallisesti kuiskien. Muista vilkuilla sivuille.
[/quote]
Maksu tapahtuu vain käteisellä joka ojennetaan ruskeaan paperipussiin piilotettuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon maksaa juuri nyt kotimaiset vadelmat tiskin alta?

Vierailija
24/33 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, olenko ainoa joka tajusi että ap parodioi xenian eilistä postausta?

Vierailija
25/33 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 09:15"]paljon maksaa juuri nyt kotimaiset vadelmat tiskin alta?
[/quote]Minä maksoin toissapäivänä 100g rasiasta 25€.

Vierailija
26/33 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainut :D

Vierailija
27/33 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin ihan mitä vaan että saisin just nyt vähän marjoja. Ihan mitä vaan!!!

Vierailija
28/33 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis muillakin suomalaisilla noin terveelliset addiktiot, huoh.

Vierailija
29/33 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikäs marjat kuulu ihan jokaisen ruokavalioon vähän kuin salaatti ja peruna? Ainakin mummoni söi, samoin äitini ja itse.

Vierailija
30/33 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrjölän marja & purjo on meidän perheen marjamesta. T. Pirjo

Vierailija
31/33 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kellään tietoa mistä saa pimeitä marjoja...

Vierailija
32/33 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 17:11"]

Eikäs marjat kuulu ihan jokaisen ruokavalioon vähän kuin salaatti ja peruna? Ainakin mummoni söi, samoin äitini ja itse.

[/quote]

Luuletsä että semmonen peruskaupunkijuppi ikinä ostaa kaupasta marjoja? Useimmilla näkee sen valmisruoan ja jonkun vitun limun.

Vierailija
33/33 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 08:39"]

Huoh. Niin mekin ollaan oltu jo vuosikymmen perheenä. Vauvojen herkkua on olleet marjat siitä alkaen kun kiinteitä on annettu, sehän on ihan normaalia. Marjastamme syksyllä puolukkaa, mustikkaa, lakkaa ja vattua pakkasen täyteen. Mansikkaa, vadelmaa ja herukoita kasvatamme omassa pihassa. Osa jalostetaan hilloiksi ja mehuiksi - sata kertaa parempia kuin kaupan sokeriliemet. Marjoja käytämme monipuolisesti ja paljon. Smootiet, pirtelöt ja rahka tai maustamaton jugurtti -nam! Aamut alkavat puurolla, jossa raikkaat pakastemarjat päällä. Marjapiirakkaa, lappapuuroa, puolukkahilloa aterioilla yms yms käytetään arjessa koko ajan. Olen aina luullut tämän olevan normaalia.

[/quote] Niin meilläkin :), vuosikymmenien riippuvuus marjoihin, enkä edes ymmärrä miten toiset voivat elää ilman itse poimittuja/kasvatettuja marjoja. Minä olen poiminut marjoja siitä saakka kun olen oppinut kävelemään, ja marjastus on yksi kesän kohokohtia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän