Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kautta voisin saada tietooni saamani rokotukset?

Vierailija
02.07.2015 |

Sain jatko-opiskelupaikan, ja koska kyseessä on terveysala, tarvitsen tietooni saamani rokotteet jotta voin ilmoittaa ne oppilaitokseen.

Äitini ei tiedä missä neuvolakorttini on, ja ainakin yhden rokotteen olen saanut koulussa eli sitä ei ole merkitty neuvolakorttiin.

Olen vasta 18-vuotias, eli vuosikymmenien takaisia rokotteet (ja tiedot niistä) eivät ole. Voisinko saada ne tietooni soittamalla terveyskeskukseen? Olen aina asunut samalla paikkakunnalla, joten tietoni eivät ole useammassa paikassa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei minä orin aikonani yhtettä kotikuntani sosiaali ja terveyspalveluin ja sain postitse kaikki kouluaikaiset rokotustietoni. Tästä on jo tosin 25 vuotta mutta soita ja selvitä. Kerroin myös kouluni mitä olin käynyt.

Vierailija
2/5 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain terkkarilta rokotuskortin pyytämällä samalla kun hain/menin ottamaan uuden jäykkäkouristuspiikin. Ihan yläkoulun terkkari oli ja tulosti mulle paperille sen kortin jossa näkyy kaikki ihan vauvasta(eli vuodelta -98) asti. Itse olen 17v joten kai sunkin tiedot löytyy helposti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 20:47"]

Hei minä orin aikonani yhtettä kotikuntani sosiaali ja terveyspalveluin ja sain postitse kaikki kouluaikaiset rokotustietoni. Tästä on jo tosin 25 vuotta mutta soita ja selvitä. Kerroin myös kouluni mitä olin käynyt.

[/quote]

Pitäiskö mun soittaa terveyskeskukseen vai mitä kauttta voin ottaa yhteyttä? Joo olen vähän uusavuton kun en ole ikinä joutunut tällaisia asioita hoitamaan. AP

Vierailija
4/5 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 20:48"]

Sain terkkarilta rokotuskortin pyytämällä samalla kun hain/menin ottamaan uuden jäykkäkouristuspiikin. Ihan yläkoulun terkkari oli ja tulosti mulle paperille sen kortin jossa näkyy kaikki ihan vauvasta(eli vuodelta -98) asti. Itse olen 17v joten kai sunkin tiedot löytyy helposti :)

[/quote]

Ongelmana on se, etten pääse esim. vanhan lukioni terveydenhoitajalta pyytämään tuota, ja tiedot pitää olla ennen ensimmäistä koulupäivää. AP

Vierailija
5/5 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskeskuksesta pitäisi onnistua tulostamaan se!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan