En pidä vauvoista
En vois kuvitella koskaan hankkivani kakka-automaattia, jossa olet kiinni seuraavat 18 vuotta vähintäänkin, ja joka rääkyy ja järjestää kohtauksia kaupoissa ym. Sitoo ja vie tavattomasti aikaa. Hyi. Tämä ei ole edes provo..en pidä lapsista.
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 04:45"]Älä sitten hanki. Case closed.
[/quote] En todellakaan hanki, enkä suvaitse niitäkään jotka hankki. Oksetus niitä, jotka lässyttää lapsistaan netissä tai vie tilaa kauppajonosssa kärryineen.
"meidän Hugo teki ekan kakan" ja sitä ihmettelee ja lässyttää sata yh:ta tai äitiä ja tekee feissaripäivityksiä. Ootte te pimeitä
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 04:49"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 04:45"]Älä sitten hanki. Case closed.
[/quote] En todellakaan hanki, enkä suvaitse niitäkään jotka hankki. Oksetus niitä, jotka lässyttää lapsistaan netissä tai vie tilaa kauppajonosssa kärryineen.
[/quote]
Ja olet vauvapalstalla?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 04:52"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 04:49"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 04:45"]Älä sitten hanki. Case closed.
[/quote]
Ja olet vauvapalstalla?
[/quote] just siks olenkin, koitan valistaa teitäki et mitä vittuu jotai vauvoja
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 05:00"]Selvä. Aihe loppuunkäsitelty.
[/quote] ehei tää oo kunnolla vielä edes alkanut. Mitä varten rakastat vauvoja??? Mitä ihanaa niissä on, perustelee?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 05:06"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 05:00"]Selvä. Aihe loppuunkäsitelty. [/quote] ehei tää oo kunnolla vielä edes alkanut. Mitä varten rakastat vauvoja??? Mitä ihanaa niissä on, perustelee?
[/quote]
Ei täällä av:lla jutella vauvoista, tylsä aihe. Sä haluaisit kauheen keskustelun, mutku meistä täällä av:lla harva on vauvojen äitejä, tämä on hömppäosasto. Mee pois, ei kiinnosta jutella vauvoista tai niiden haluamattomuudesta.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 05:10"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 05:06"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 05:00"]Selvä. Aihe loppuunkäsitelty. [/quote] ehei tää oo kunnolla vielä edes alkanut. Mitä varten rakastat vauvoja??? Mitä ihanaa niissä on, perustelee?
[/quote]
Ei täällä av:lla jutella vauvoista, tylsä aihe. Sä haluaisit kauheen keskustelun, mutku meistä täällä av:lla harva on vauvojen äitejä, tämä on hömppäosasto. Mee pois, ei kiinnosta jutella vauvoista tai niiden haluamattomuudesta.
[/quote] ei pidä olla yhtään äitiä
Noin minäkin ajattelin ennen, mutta niin sitä mieli muuttuu.
Tee kuten minä tein, en halunnut lasta, ja kun se syntyi, lasautin siltä aivot pellolle haulikolla, asutaan maalla.
Minä olen jättänyt jo kolme naista kun he synnyttivät. Raskaana oleva nainen on äärimmäisen ruma ja vastenmielinen läski.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 05:13"]Noin minäkin ajattelin ennen, mutta niin sitä mieli muuttuu.
[/quote] mutkun minä olen ajatellut näin jo 25 vuotta
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 05:13"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 05:10"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 05:06"] [quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 05:00"]Selvä. Aihe loppuunkäsitelty. [/quote] ehei tää oo kunnolla vielä edes alkanut. Mitä varten rakastat vauvoja??? Mitä ihanaa niissä on, perustelee? [/quote] Ei täällä av:lla jutella vauvoista, tylsä aihe. Sä haluaisit kauheen keskustelun, mutku meistä täällä av:lla harva on vauvojen äitejä, tämä on hömppäosasto. Mee pois, ei kiinnosta jutella vauvoista tai niiden haluamattomuudesta. [/quote] ei pidä olla yhtään äitiä
[/quote]
Mee keskustelemaan aiheesta oman äitisi kanssa.
Älä sitten hanki. Case closed.