Oon hirvee yösyöppö, tälläkin hetkellä napostelen...
nenän edessä kylmiä lihapullia ja maitoa, tästä ei yöpala parane o_o :D
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 02:08"]Mä taas en osaa syödä yöllä vaikka pitäis. Tulin puolenyön aikaan töistä ja en mitään ole saanu syötyä vaikka olis vähän nälkäkin. Aamulla sitten.
[/quote]
Mulla vähän vaihtelee, nyt tuli hirvee nälän tunne jostain syystä ja heräsin siihen... Pakko saada pientä purtavaa :)
Mää paistoin just munia ja kalapuikkoja vaikkei ollu nälkä. Tuli kauheen syyllinen ja huono olo :D
Kans lihapullia, tosin noi on vielä lämpimiä ja mausteena ketsuppii sweet chilii ja valkosipulilastiket.
Jos mä herään yöllä nälkäsenä niin teen mikrokornoja, ne on sopivaa yöpalaa.
Mäkin syön nyt ruisleipiä juustolla ja kurkulla. :)
Mä syön pökäleitä kisan hiekkalaatikosta kunnei oo rahaa ruokaan.
Tunnesyömistä. Täytätte tyhjän elämänne jättämää emotionaalista aukkoa ruoan tuomalla lyhytkestoisella hyvällä ololla.
Joulun aikaan joskus näitä mai aamuyöstä, istuin sängyllä dippailemassa kinkkusiivuja suoraan dijon-sinappipurkkiin samalla kun katoin himymiä, oli ihan parasta. Välillä tekee yöllä mieli myös hapankorppuja, joiden päällä on voita ja grana padano tai parmesan juustoa, myös nämä syön sängyssä. Mieheni inhoaa erityisesti tätä hapankorppujen syöntiä sängyssä :D
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 04:15"]Tunnesyömistä. Täytätte tyhjän elämänne jättämää emotionaalista aukkoa ruoan tuomalla lyhytkestoisella hyvällä ololla.
[/quote]
Mä syön koska mulla on tylsää :P Tosin oon ihan hirvee plösö että vois yrittää keksiä muuta tekemistä :D
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 04:27"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 04:15"]Tunnesyömistä. Täytätte tyhjän elämänne jättämää emotionaalista aukkoa ruoan tuomalla lyhytkestoisella hyvällä ololla. [/quote] Mä syön koska mulla on tylsää :P Tosin oon ihan hirvee plösö että vois yrittää keksiä muuta tekemistä :D
[/quote]
Tylsyys on eksistentiaalista ahdistusta. T: Sartre
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 04:28"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 04:27"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 04:15"]Tunnesyömistä. Täytätte tyhjän elämänne jättämää emotionaalista aukkoa ruoan tuomalla lyhytkestoisella hyvällä ololla. [/quote] Mä syön koska mulla on tylsää :P Tosin oon ihan hirvee plösö että vois yrittää keksiä muuta tekemistä :D
[/quote]
Tylsyys on eksistentiaalista ahdistusta. T: Sartre
[/quote]
Jaa, no kait mua sitten ahdistaa. Kiitti infosta :3
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 04:15"]Tunnesyömistä. Täytätte tyhjän elämänne jättämää emotionaalista aukkoa ruoan tuomalla lyhytkestoisella hyvällä ololla.
[/quote]
Vedä sinäkin se pää pois sieltä perseestä ja kokeile itse. On muuten kivaa :D
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 04:30"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 04:15"]Tunnesyömistä. Täytätte tyhjän elämänne jättämää emotionaalista aukkoa ruoan tuomalla lyhytkestoisella hyvällä ololla. [/quote] Vedä sinäkin se pää pois sieltä perseestä ja kokeile itse. On muuten kivaa :D
[/quote]
Addiktionsa kullakin. Jätän väliin. Surullinen tapaus olet.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 04:32"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 04:30"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 04:15"]Tunnesyömistä. Täytätte tyhjän elämänne jättämää emotionaalista aukkoa ruoan tuomalla lyhytkestoisella hyvällä ololla. [/quote] Vedä sinäkin se pää pois sieltä perseestä ja kokeile itse. On muuten kivaa :D
[/quote]
Addiktionsa kullakin. Jätän väliin. Surullinen tapaus olet.
[/quote]
Jaa tää onkin riidanhaastaja. Addiktionsa kullakin :3
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 04:34"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 04:32"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 04:30"] [quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 04:15"]Tunnesyömistä. Täytätte tyhjän elämänne jättämää emotionaalista aukkoa ruoan tuomalla lyhytkestoisella hyvällä ololla. [/quote] Vedä sinäkin se pää pois sieltä perseestä ja kokeile itse. On muuten kivaa :D [/quote] Addiktionsa kullakin. Jätän väliin. Surullinen tapaus olet. [/quote] Jaa tää onkin riidanhaastaja. Addiktionsa kullakin :3
[/quote]
Totuus sattuu. Menehän ottamaan vähän kääretorttua ja syö itsesi onnelliseksi, niin ei satu enää niin paljoa.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 04:36"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 04:34"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 04:32"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 04:30"] [quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 04:15"]Tunnesyömistä. Täytätte tyhjän elämänne jättämää emotionaalista aukkoa ruoan tuomalla lyhytkestoisella hyvällä ololla. [/quote] Vedä sinäkin se pää pois sieltä perseestä ja kokeile itse. On muuten kivaa :D [/quote] Addiktionsa kullakin. Jätän väliin. Surullinen tapaus olet. [/quote] Jaa tää onkin riidanhaastaja. Addiktionsa kullakin :3
[/quote]
Totuus sattuu. Menehän ottamaan vähän kääretorttua ja syö itsesi onnelliseksi, niin ei satu enää niin paljoa.
[/quote]
Taidanpa tehdäkkin niin ^^
14 ei kirjoittanut tuon pää perseestä jutun jälkeen tulleita vastauksia. Kaikki tehkööt ja olkoot tekemättä just niitä asioita ku tykkää :D
T:14
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 04:08"]
[/quote]
Mitä tässä haettiin? :D Mikro.. kanoja? Popcornia? Vai siis hä?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 04:59"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 04:08"]
[/quote]
Mitä tässä haettiin? :D Mikro.. kanoja? Popcornia? Vai siis hä?
[/quote]
Luultavasti poppareista kyse, ne on kyllä hyviä yönaposteltavia ^^
Mä taas en osaa syödä yöllä vaikka pitäis. Tulin puolenyön aikaan töistä ja en mitään ole saanu syötyä vaikka olis vähän nälkäkin. Aamulla sitten.