Jännä ilmiö nelikymppisenä eronneilla..
Miehet löytävät nopeasti uuden kumppanin, mutta naiset jäävät yksin. Nelikymppisen naisen markkina-arvo romahtanut vai mistä on kyse?
Kommentit (170)
Miehet etsii itselleen uuden passaajan, nelikymppiset naiset nauttivat mieluummin vapaudestaan. En minä ainakaan mistään hinnasta suostuisi uuteen parisuhteeseen ainakaan saman katon alle, jos tästä eroaisin. Hyvä vaan jos miehet pitävät rumana, enpä sorru niin helposti toistamaan vanhoja virheitä.
T: N40
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei halua olla enää kodinhoitajana kenellekään, vaan nauttii siitä, että saa elää yksin juuri niin kuin huvittaa.
Tätä vastausta jo odotinkin! Miksi ovat olleet alunperinkään kodinhoitajia? Eivätkö tiedä, että on miehiä jotka hoitavat itse kotinsa?
Vierailija kirjoitti:
Miehet etsii itselleen uuden passaajan, nelikymppiset naiset nauttivat mieluummin vapaudestaan. En minä ainakaan mistään hinnasta suostuisi uuteen parisuhteeseen ainakaan saman katon alle, jos tästä eroaisin. Hyvä vaan jos miehet pitävät rumana, enpä sorru niin helposti toistamaan vanhoja virheitä.
T: N40
Minkä ihmeen takia joku passaa miestä. Ei voi tajuta.
Saman katon alle ei tartte muuttaa edes nuorena, eikä vaikka olisi naimisissa. Oma koti, paras koti.
Vierailija kirjoitti:
Saavat seksiä ilman kumppaneita. Tuossa iässä on lapset tehty ja osa lähtenyt omille teilleen. Mihin ne sitä ukkoa tarvitsevat?
Muoreilla seisoo parikymppistä juippia jonossa oven takana, ainakin mitä on deittiaplikaatioihin liittyvään uutisointiin uskominen. Monellako samanikäisellä miehellä tapahtuu vastaavaa nuorten naisten kanssa?
No todellakin! Oma ex-mies ei enää jaksanut seksistä innostua, väsähti tuossa 35+ iässä. Aikani manguin, mutta... En jaksanut ihan hyvännäköisenä 45-vuotiaana naisena elää puutteessa, vaan erosin. Nyt tosiaan saisin mukaani nuorempia miehiä halutessani, ihan yllätyin markkinoista! Salilla käyn ja kivoja tuttavuuksia löytyy. Mitään vakavaa en nyt jaksa ajatellakaan, olen tyytyväinen sinkkuna. Entinen miehenikin kai on OK, nyt hän saa lukea ja pelata kämpässään ihan itsekseen ilman, että vaimo mouruaa kimpussa.
Jännä juttu.. Olen sivusta seurannut useampia eroja tuossa iässä ja myös itse eronnut. Naiset löytäneet aina uutta seuraa ihan vakavampaankin suhteeseen, nuoria sekä vanhempia miehiä, eronneet miehet sen sijaan vaan hetkeksi jonkun nuoren naisen, joka sitten pettyy kun ei haluakaan ruveta miehelle kyökkipiiaksi..
Itsellä meni viitisen vuotta eron jälkeen, että muutin uuden naisystävän kanssa saman katon alle. Sellainen fiilis oli, että jos eron jälkeen heti alkais tekemään jotain niin siinä jollain tasolla "surisi" väärin eli ei ottais itselleen aikaa oppia olemaan yksin onnellinen. Ekat 6kk rauhoitin aika lailla täysin, kävin yksillä treffeillä joilla oma fiilikseni ajan tarvitsemisesta vahvistui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan parisuhde parantaa miehen elämää enemmän kuin naisen. Moni nelikymppinen nainen ei enää jaksa eikä koe tarvitsevansa miestä huollettavakseen. Varsinkin jos aikaraja perheenperustuksesta on jo ohitettu ja päätökset on sen suhteen tehty. Naisilla on myös useammin enemmän ystäviä ja paremmat turvaverkot. Moni mies ei kestä eron yhteydessä yksinäisyyttä viikkoakaan vaan pariutuvat ensimmäisen sopivan vastaantulijan kanssa. Yli nelikymppisissä sinkkumiehissä on paljon alkoholisoituneita ym ongelmamiehiä joten moni sinkkunainen on mieluummin
Ilman.Tämä saa vaan naiset kuulostamaan opportunisteilta ja hyväksikäyttäjiltä.
Siis kun nainen ei halua parisuhdetta, niin hän on opportunisti ja hyväksikäyttäjä? Avaatko vähän tätä ajatusta?
Omassa lähipiirissäni eronneiden +40 naisien kaikki energia näyttää menevän kumppanin etsimiseen ja treffeillä ramppaamiseen. Kovasti näyttää myös exän seksielämä edelleen kiinnostavan. Jännä ilmiö tosiaan..
Hirveää miesvihaa taas ketjussa. Naisille muistutukseksi, että te itse olette miehenne valinneet josta sittemmin eronneet. Miksi sitten olette niin katkeria? Yksikin ketjussa totesi alun perin valinneessa "sairaan miehen", mutta meni peräti tämän kanssa naimisiin. Herää kysymys oletteko hiukan yksinkertaisia vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Hirveää miesvihaa taas ketjussa. Naisille muistutukseksi, että te itse olette miehenne valinneet josta sittemmin eronneet. Miksi sitten olette niin katkeria? Yksikin ketjussa totesi alun perin valinneessa "sairaan miehen", mutta meni peräti tämän kanssa naimisiin. Herää kysymys oletteko hiukan yksinkertaisia vai mitä?
Saahan sitä asioiden toteamista sanoa miksi haluaa. Katkera en kuitenkaan ole koska ei ole enää miestä riesana. Mennyttä elämää. Eikä kiinnosta alkaa penkoa löytyykö sieltä molokin uumenista jotain mikä vielä kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Länsimaisissa kulttureissa nainen päättää yli 90%:ssa tapauksista eteneekö tutustuminen suhteeseen, ystävyyteen tai ei mihinkään (tuo viimeinen on hiukan huono käännös sorry) suomessa oli muistaakseni 96,4%. Suomessa on väkilukuun suhteutettuna eniten yksinäisiä miehiä maailmassa. Kumminkin naisia on enemmän kansasta kuin miehiä? On totta että avioliitto ja seura välitys palveluissa esim aasiassa 30 on raja jonka yli on automaattisesti heikoilla pisteillä. Itse olen vanha, mutta silti ajattelen että kolmen kympin jälkeen ihminen menettää tavallaan sukupuolensa ja on vain ihminen. Ulkonäkö painoitteisille seuran hakijoille ikä on kova sillä harva eurooppalainen nainen on 18 vuotiaana enää iholtaan virheetön ja useimmiten se näkyy jo siinä että pakaran alakaareen on muodostunut suoria kohtia ja kaati ei säily ehjänä, rintojen yläosaan muodostuu pystysuoria ryppyjä ja rinnan alaosa vajoaa yli 1cm rintakehän yhtymäkohdan alapuolelle. Mutta moni miehistä ymmärtää myös sen, että eivät itsekkään ole enää priimaa.
mitä ihmettä, pakaran kaari…miettivätkö miehet useinkin asioita näin? Kumppania etsiessä mietitään sitä naisen lihaa tuolla lailla? Silmiä avaavaa.
Voi sitä naispelleä joka menee lisääntymään tuollaisia puhuvan miehen kanssa, ja tekee vielä mahdollisesti tyttölapsia tuollaiselle hullulle autistille.
"Nainen on pilalla jos tissi roikkuu 1 senttimetrin tai pakara ei ole täysin ilmassa kelluva uloke, vaan muodostaa viivan"
Hyi.
Oksennan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Länsimaisissa kulttureissa nainen päättää yli 90%:ssa tapauksista eteneekö tutustuminen suhteeseen, ystävyyteen tai ei mihinkään (tuo viimeinen on hiukan huono käännös sorry) suomessa oli muistaakseni 96,4%. Suomessa on väkilukuun suhteutettuna eniten yksinäisiä miehiä maailmassa. Kumminkin naisia on enemmän kansasta kuin miehiä? On totta että avioliitto ja seura välitys palveluissa esim aasiassa 30 on raja jonka yli on automaattisesti heikoilla pisteillä. Itse olen vanha, mutta silti ajattelen että kolmen kympin jälkeen ihminen menettää tavallaan sukupuolensa ja on vain ihminen. Ulkonäkö painoitteisille seuran hakijoille ikä on kova sillä harva eurooppalainen nainen on 18 vuotiaana enää iholtaan virheetön ja useimmiten se näkyy jo siinä että pakaran alakaareen on muodostunut suoria kohtia ja kaati ei säily ehjänä, rintojen yläosaan muodostuu pystysuoria ryppyjä ja rinnan alaosa vajoaa yli 1cm rintakehän yhtymäkohdan alapuolelle. Mutta moni miehistä ymmärtää myös sen, että eivät itsekkään ole enää priimaa.
mitä ihmettä, pakaran kaari…miettivätkö miehet useinkin asioita näin? Kumppania etsiessä mietitään sitä naisen lihaa tuolla lailla? Silmiä avaavaa.
Mulle tulee mieleen, että kirjoittaja on joku ryppyinen ja pahan hajuinen punertava läskimaha juoppo, joka harrastaa maksullisia naisia Aasian ja Epsanjan kohteissaan, joissa viettää leppoisia eläkepäiviään, jotka me pilalle menneet "ihmiset" maksamme veroistamme.
Vierailija kirjoitti:
Löysä 40+ nainen ei vain yksinkertaisesti ole enää haluttava. Mies saa sentäs pillerillä kovaksi jos ei muuten onnistu. Voittehan tietysti yrittää jumpata lantiolihaksianne jos se vähän auttais. Mut oikeesti, ei se merkittävästi auta. :D
Miehen palkalla on usein varaa palkata kotiin siivooja.
Ei eron jälkeen jaksa nalkuttavaa vaimoa ottaa enää, kun rahalla saa maksullisia ja kodinkin siistiksi.
Eikä niitä mikroeinesruokiakaan tarvitse syödä. Tiedoksenne arvon rouvat, mies voi mennä ravintolaan syömään tai tilata ruokaa kotiin.
Rahalla saa kaikkea kivaa. Ei vaimoja enää nykypäivänä mihinkään tarvitse. Se on teidän oma harhakäsityksenne ja jäänne jostain 70-luvulta. :D
Moni kaljankittaajamies on hyvinkin löysä. Vaikka pillereillä saa alapään pehmeäksi, se pelastusrengas ja tissit...
Miehillä alkaa kutistuminen ja naisilla vanhemmiten kiristyy paikat. Miten kulma loivenee ja värikin haalistuu, omalla kumppanilla nämä muutokset jo näkyy.
Mummini ja 2 sisartaan ovat 94-101 vuotiaita. Kaikkia yhdistää miehettömyys 43-60 vuotiaasta.
Aivan tavallaan säälittää lukea kyynistyneitä naisia jotka jankuttaa että ei tartte ketään, saa olla yksin yms. Loppujen lopuksi aivan järkyn moni hokee sitä vaan siksi että oikeasti ei pysty, ei usko enää itseensä ja tyytyy itkuiseen kohtaloonsa. Lämmin yhdessäolo ja rakkaus joka on elämän syvimpiä onnentuojia, on näille kyynikoille jo surullisen kaukana. Ja joo aivan turha selittää että Joo ihana olla yksin yms muuta shaissea kun todellisuudessa ihminen ei edes ole luotu olemaan yksin. Älkää jaksako selittää tuollaista enää.
Nelikymppiset naiset on aika hyödyttömiä. Ulkonäkö on rapistunut, joten eivät ole seksuaalisesti kiinnostavia, elämänkokemusta tullut niin paljon, että ovat kyynistynyt ja lapsia eivät voi enää saada, joten eivät voi enää perhettä perustaa.
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppiset naiset on aika hyödyttömiä. Ulkonäkö on rapistunut, joten eivät ole seksuaalisesti kiinnostavia, elämänkokemusta tullut niin paljon, että ovat kyynistynyt ja lapsia eivät voi enää saada, joten eivät voi enää perhettä perustaa.
Tuo o todella totta, ei enää mitään mikä kiinnostaisi miehiä niin ei ihme et jankataan yksin olosta. Voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Erotessani olin hiukan alle 40 v, olin aina pitänyt itseäni sievänä mutta en mitenkään erikoisen kauniina. Mutta tajusin, että minähän olenkin todella kaunis ja minulla on kuuma vartalo, ihailijoita pyöri ympärillä niin, että rumimpia olisi saanu potkia ulommas, kaupassakäyntiin tultiin pyytelen kahville, yhtään ei kiinnostanut ne ukot. Keskityin lapsiini ja meillä oli tosi kivaa kolmestaan kun riitelijä lähti.
Edelleen olen sinkku, minulla on omaisuutta ja sitä en jaa, lapset perii aikanaan. Jos miestä haluan, teemme tyttöjen reissuja ja asia hoituu siellä. Esiinnymme aina keksityiltä nimillä, meillä on siis reissunimet, emmekä koskaan paljasta mistä olemme kotoisin. Muutama päivä hauskanpitoa komean VARATUN miehen kanssa, ei tarvitse pelätä, että perään itkisivät.
Ja sitten heräsit.
Erotessani olin hiukan alle 40 v, olin aina pitänyt itseäni sievänä mutta en mitenkään erikoisen kauniina. Mutta tajusin, että minähän olenkin todella kaunis ja minulla on kuuma vartalo, ihailijoita pyöri ympärillä niin, että rumimpia olisi saanu potkia ulommas, kaupassakäyntiin tultiin pyytelen kahville, yhtään ei kiinnostanut ne ukot. Keskityin lapsiini ja meillä oli tosi kivaa kolmestaan kun riitelijä lähti.
Edelleen olen sinkku, minulla on omaisuutta ja sitä en jaa, lapset perii aikanaan. Jos miestä haluan, teemme tyttöjen reissuja ja asia hoituu siellä. Esiinnymme aina keksityiltä nimillä, meillä on siis reissunimet, emmekä koskaan paljasta mistä olemme kotoisin. Muutama päivä hauskanpitoa komean VARATUN miehen kanssa, ei tarvitse pelätä, että perään itkisivät.