Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten koit huutojaot?

Vierailija
25.06.2015 |

koulussa, kun valittiin joukkueita liikuntatunnilla. sinä, joka olit se viimeiseksi valittu. jaettiinko joukkueet näin koko kouluaikanasi? miten koit tämän? millaisia ajatuksia herätti? vaikuttiko tämä liikuntatuntien ulkopuolisiin suhteisiin luokkakavereiden kanssa?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin huono liikunnassa, mutta meijän ryhmässä oli suositut sen verran kilttejä, etteivät koskaan jättäneet samaa ihmistä viimeiseksi. Toisaalta olin siihen aikaan sellainen, etten olis varmaan edes huomannut olevani aina viimeinen.

Vierailija
42/43 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiusasi aina valitsija mutta väärinkin minua valittiin tasoa nähden. Eli kyllä minua kiusattiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin huono liikunnassa, että jopa mun ystävät jättivät mut aina huutojaossa viimeisten joukkoon. Lopuksi rivissä oli mun lisäksi ryhmän ainoa lihava tyttö ja sitten joukkueet kinastelivat siitä, kuka joutuu ottamaan meidät. Inhoan edelleen joukkuelajeja ja muistelen koulun liikuntatunteja kauhulla. Mä todella inhosin koululiikuntaa, mutta olin liian kiltti lintsaamiseen.

Nyt mulla on kouluikäisiä lapsia. Heillä ei enää huutojakoja ole, mutta muuten liikuntatunneilla edelleen keskitytään mittaamaan tuloksia ja erottelemaan jyvät akanoista, mahdollisimman julkisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi