Always-kohu jo uutisissakin
Kommentit (51)
Eihän niitä tarvitse käyttää jos pimppi siitä hajusta niin kovasti järkyttyy! Lapsellista kitinää!! "Aijai, elämäni muuttui paskaksi kun hajustetut römpsävaipat tulivat markkinoille ja kävelin liian läheltä hyllyä!"
Mulla on oma terveyssidemerkki, verenhajuiset Vuotoset :) Luonnollinen valinta, pimpero ei käy kipeäksi. Blood is natural, so buy Vuotoset!
Hyvä, että on uutisissa. Tuleekohan niiltä hajustamattomia kohta taas.
Jostain syystä uus paketti sai minutkin nuuhkaisemaan sitä hyllyjen välissä kun pähkäsin mitä otan. Äkkiä lensi takaisin hyllyyn ja otin megapackin niitä entisen mallisia, kun niitä vielä oli...
"Lisäksi hajua neutralisoiva teknologia on yhtiön mukaan asetettu siteen pohjalle, joten se ei ole välittömässä kosketuksessa ihon kanssa." Tästähän voisi vetää johtopäätöksen, että jotain epäilyttävää siinä aineessa/teknologiassa saattaa olla, kun halutaan estää suora kosketus ihoon.
Suomen taantuva metsäteollisuus voisi ottaa tuosta inspiraatiota ja laittaa vientiä taas vetämään kehittelemällä paskalta haisevan vessapaperin.
Tuleeko niihin kaikkiin se haju sitten jossain vaiheessa vai? Juuri viikko sitten ostin uuden paketin, mutta ei se miltään haissut. En kyllä ole hyllyssä mitään hajustettuja edes huomannut, kun ostan aina noita samoja.
Kuulostaa kyllä vähän oudolta että kaupan hyllyssä olisivat tamponit imaisset Alwaysista tuoksut :) Itse käytän vain Vuokkosten puuvillasiteitä ja Pirkan tamponeja.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 23:10"]Suomen taantuva metsäteollisuus voisi ottaa tuosta inspiraatiota ja laittaa vientiä taas vetämään kehittelemällä paskalta haisevan vessapaperin.
[/quote]
No ei. Mutta minä voisin ostaa kukkaselta tuoksuvaa paskapaperia :)
Onneksi käytän Libresseä. Always siteet ollut aina kamalan hiostavia ja muovisen tuntuisia.
Always boikottiin vaan. En nyt ole päässyt haistelemaan uusia siteitä, mutta ihan maalaisjärjellä ajatellen välttäisin turhia kemikaaleja. Etenkin herkillä alueilla.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 23:13"]
Kuulostaa kyllä vähän oudolta että kaupan hyllyssä olisivat tamponit imaisset Alwaysista tuoksut :) Itse käytän vain Vuokkosten puuvillasiteitä ja Pirkan tamponeja.
[/quote]
Ainakin osassa tamponeista pakkaus on kääritty muoviin, kaikissa tamponeissa itse tamponi on jonkinlaisessa kääreessä. Miten se haju tarttuu tuon kaiken läpi? Hieman liioittelun makua.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 23:13"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 23:10"]Suomen taantuva metsäteollisuus voisi ottaa tuosta inspiraatiota ja laittaa vientiä taas vetämään kehittelemällä paskalta haisevan vessapaperin. [/quote] No ei. Mutta minä voisin ostaa kukkaselta tuoksuvaa paskapaperia :)
[/quote]
Nyt on ihan pakko kysyä kaikella hyvällä tahdolla että miksi, hyvä ihminen, miksi? Sillä pyyhitään kuitenkin jotain niin pahanhajuista että aika voimakkaat tuoksut saisi paperista tulla että neutraloisi jotenkin :D
Joissain maissahan vauvojen vaipatkin hajustetaan.
Muissa merkeissä on huonot siivekkeet ja huono liima.
Älkää vaalittako kaikista aina ja mulle kelpaa nämä siteet
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 23:10"]Suomen taantuva metsäteollisuus voisi ottaa tuosta inspiraatiota ja laittaa vientiä taas vetämään kehittelemällä paskalta haisevan vessapaperin.
[/quote]
No ei. Mutta minä voisin ostaa kukkaselta tuoksuvaa paskapaperia :)
Ostin kerran (vahingossa) Eesti Herkusta. Kamala, halvan ruusuhajuveden haju ei sulostuttanut mitenkään elämää.
[/quote]
Käytin myös aiemmin Alwaysia, mutta yhdessä vaiheessa aloin ihmettelemään miten siteet alkoi haisemaan kastuessaan. Vaihdoin merkkiä ja haju hävisi. En tiennyt että oli tehty muutoksia, mutta arvasin että jotain muuttunut.
Onneksi en käytä moisia. Pitäskö kävellä hyllyn ohi?