Always-kohu jo uutisissakin
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 08:35"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 23:13"]Kuulostaa kyllä vähän oudolta että kaupan hyllyssä olisivat tamponit imaisset Alwaysista tuoksut :) Itse käytän vain Vuokkosten puuvillasiteitä ja Pirkan tamponeja.
[/quote]
Pirkka siteet on muutes samoja kuin Vuokkoset. ;) Noi Vuottoset Cotton on ihan parhaita.
[/quote]
Vuokkosissa on huono liima. Ne ei pysy paikoillaan ja ovat muutenkin jotenkin karkeita ja tönkköjä.
Mulle sopii vain Naty-siteet ja suojat.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 08:50"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 08:45"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 08:43"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 23:02"]
Hyvä, että on uutisissa. Tuleekohan niiltä hajustamattomia kohta taas.
[/quote]
Meidän kaupasta kyllä löytyy myös hajustamatonta alwaysia.
[/quote]
ei löydy prismasta enää hajustamattomana Allways pikkuhousunsuojia.
[/quote]
Juuri viikko sitten prismasta ostin hajusteettomia allwaysin pikkuhousunsuojia. Ja tarkemmin ottaen normal discreet pantyliners. Paketin kyljessä lukee kaikki pikkuhousunsuojavaihtoehdot ja moni näyttää olevan hajustettu mutta myös hajustamattomia löytyy.
[/quote]
Ja toinen juuri ostamani always-tuote on silk collection siteitä ja niissä lukee erikseen että perfume free.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 07:09"]Ollaan just Marokossa ja täällä kaikkk siteet ja vauvan vaipat ovat voimakkaasti hajustettuja. Ainoa hajustamaton vaippamerkki, joka on vastaan tullut, on ollut Huggies. Ne loppuivat juuri, ja appi osti kuopukselle jotain aivan kamalalta haisevia Pamperseja, jotka polttivat meidän lapsen ihon rikki. Asuttiin aikaisemmin Englannissa ja siellä monet siteet olivat muovisia ja hajustettuja, ja ne rikkoivat multa ihon joka kerta. Niin että juu ei kiitos minkäänlaisia hajustettuja siteitä tai vaippoja enää meille!
[/quote]
Meillä myös vauvan iho menee Pamperseista ihan rikki. Jo yhdestä vaipasta.
Siis onko Pamperseissa oikeasti tuota polyakrylaattia vai mitä se oli?
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 22:47"]
Tässä: http://m.iltalehti.fi/terveys/2015062519928761_tr.shtml
[/quote]
älä postaa noita vitun mobiililinkkejä tänne! ei kukaan jaksa vastailla niihin haluatko säätiedot näkyviin jne paskakysymyksiin.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 08:54"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 08:35"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 23:13"]Kuulostaa kyllä vähän oudolta että kaupan hyllyssä olisivat tamponit imaisset Alwaysista tuoksut :) Itse käytän vain Vuokkosten puuvillasiteitä ja Pirkan tamponeja. [/quote] Pirkka siteet on muutes samoja kuin Vuokkoset. ;) Noi Vuottoset Cotton on ihan parhaita. [/quote] Vuokkosissa on huono liima. Ne ei pysy paikoillaan ja ovat muutenkin jotenkin karkeita ja tönkköjä.
[/quote]Koskas olet viimeksi käyttänyt niitä? Kas vain ettei meillä suosittelijoilla ja säännöllisillä käyttäjillä ole mitään ongelmaa liimojen tai paikoillaan pysymisen kanssa, eikä sidekään ole tönkkö... Always taas oli menneinä vuosina mielestäni ärsyttävän muovinen enkä ole sen koommin käyttänyt.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 09:05"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 08:54"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 08:35"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 23:13"]Kuulostaa kyllä vähän oudolta että kaupan hyllyssä olisivat tamponit imaisset Alwaysista tuoksut :) Itse käytän vain Vuokkosten puuvillasiteitä ja Pirkan tamponeja. [/quote] Pirkka siteet on muutes samoja kuin Vuokkoset. ;) Noi Vuottoset Cotton on ihan parhaita. [/quote] Vuokkosissa on huono liima. Ne ei pysy paikoillaan ja ovat muutenkin jotenkin karkeita ja tönkköjä.
[/quote]Koskas olet viimeksi käyttänyt niitä? Kas vain ettei meillä suosittelijoilla ja säännöllisillä käyttäjillä ole mitään ongelmaa liimojen tai paikoillaan pysymisen kanssa, eikä sidekään ole tönkkö... Always taas oli menneinä vuosina mielestäni ärsyttävän muovinen enkä ole sen koommin käyttänyt.
[/quote]
Nytkin on pakkaus kaapissa.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 08:58"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 07:09"]Ollaan just Marokossa ja täällä kaikkk siteet ja vauvan vaipat ovat voimakkaasti hajustettuja. Ainoa hajustamaton vaippamerkki, joka on vastaan tullut, on ollut Huggies. Ne loppuivat juuri, ja appi osti kuopukselle jotain aivan kamalalta haisevia Pamperseja, jotka polttivat meidän lapsen ihon rikki. Asuttiin aikaisemmin Englannissa ja siellä monet siteet olivat muovisia ja hajustettuja, ja ne rikkoivat multa ihon joka kerta. Niin että juu ei kiitos minkäänlaisia hajustettuja siteitä tai vaippoja enää meille! [/quote] Meillä myös vauvan iho menee Pamperseista ihan rikki. Jo yhdestä vaipasta.
[/quote]
Meillä myös! Ja molemmilla meni, kummallakaan ei kestänyt. Toisella riitti yksi vaippa, toisella yksi päivä.
Mulla rupes alapää punottaa ja kirvelee pari kk sitten ja olen tässä miettinyt mistä johtuu. En ole erityisen herkkäihoinen ollut. Ei hiivaa. Ei tulehdusta. Ei sukupuolitautia. Siteet voisi siis olla selitys. Harmi, sillä Always-siteissä on paras imukyky. (Menkat runsaat. Tamponinkin kaverina tarvii siteen, ettei tule tulva. Sanoin nyt tämän samaan syssyyn, ettei tarvi ihmetellä miksi en vaihda merkkiä tai ole käyttämättä kokonaan.)
Voi ei, ostin juuri Always in uusia yösiteitä. .. Mulla herkkä iho ja tulee helposti oireita. Voinkohan palauttaa pakkauksen kauppaan? Se on vielä avaamatta.