Kannattaako kokeilla seksiä saman sukupuolen kanssa?
Kannattaako kokeilla seksiä saman sukupuolen kanssa, vaikka ei ole hetero tai bi, mutta kokeileminen kiinnostaa?
Kommentit (55)
Täällä olisi treenattu M38 :)
Bi-utelias :)
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin tämän M42 kik-tunnuksen, jos sellainen on käytössä :) katsotaan josko pääsisi toteuttamaan haaveensa!
Ei oo kik-tunnusta.. Jatkettava siis haaveilua! :) Itse asiassa kymmenkunta vuotta sitten tuokin tuli testattua, mut kaveri oli vain vuoden pari nuorempi. Tommonen 24v ois varmaan ihan toista = nannaa! :)
M42
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin tämän M42 kik-tunnuksen, jos sellainen on käytössä :) katsotaan josko pääsisi toteuttamaan haaveensa!
Tässä olisi 40v mies jolla kik :)
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se sun kik-tunnus on? :)
Laita sinä niin pistän viestiä :)
Etkö tosiaan myönnä olevasi homo? Ei kyse ole mistään "kokeilusta".
Ei millään pahalla mutta olet kyllä ihan täysi homo. Elämä varmasti helpompaa jos myönnät sen itsellesi.
Oikea heteromies ottaa kuulan päähänsä ennen kuin on toisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei millään pahalla mutta olet kyllä ihan täysi homo. Elämä varmasti helpompaa jos myönnät sen itsellesi.
Oikea heteromies ottaa kuulan päähänsä ennen kuin on toisen miehen kanssa.
Vtuttaako, kun et saa edes p**lua? Eikä kukaan homomieskään katso edes sillä silmällä?
:)
Vierailija kirjoitti:
Etkö tosiaan myönnä olevasi homo? Ei kyse ole mistään "kokeilusta".
Miksi pitäisi myöntää sellaista jotai ei ole?
Ehkä bi, mutta en homo.
Ahdistaako elämäsi ainaisessa puutteessa?
Vierailija kirjoitti:
Äh, siis vaikka ei ole homo tai bi.
Noin niinkuin määritelmän mukaan olet nimenomaan bi jos haluat kokeilla seksiä myös saman sukupuolen kanssa joten tuommoinen rajaus on tosi typerä vaikka tajuankin mitä tarkoitit.
En ole ikinä tavannut sellaista miestä johon tuntisin minkäänlaista seksuaalista vetoa saati sitten kiintymystä (rakkaudesta nyt puhumattakaan) mutta tuo on kokonaan eri asia kuin se että voisi kokeilla seksiä vaikka kolmen kimpassa naisystävän kanssa.
Selitys kuulostaa varmaan hämärältä mutta luin jonkin oikean tutkimuksen jonka mukaan monille miehille olisi OK ottaa vaikka kokeeksi suihin toiselta mieheltä mutta suuteleminen tämän kanssa olisi jo niin ällöttävän homoa että siihen kohtaan vedetään raja.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko kuullut yhdestäkään homo tai lesbo muslimista?
Eikös niitä kivitetä hengiltä harva se päivä juuri näissä maissa joiden "kulttuuria" meidän pitäisi parhaillaan sekä suvaita että suorastaan palvoa kun se niin rikastaa tätä ahdasmielistä suomalaista elämänmuotoa.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä ei myös innostu tarjouksestani,että hänkin toki voisi kokeilla miehen kanssa seksiä.
Jotain noin aivotonta lesbokokeiluista haaveileva exäkin päästi suustaan.
Kun huomautin että miehen kanssa paneminen ei kiinnosta minua pätkääkään mutta jos hän haluaa tosiaan naida sellaisen naisen kanssa joka kiihottaa enemmän kuin minä niin asia on OK jos minäkin voin panna sellaisen naisen kanssa joka kiihottaa minua enemmän kuin se ( siis exä)
Jostain syystä tämä ei käynyt alkuunkaan vaan exä suorastaan raivostui ehdotuksesta koska minä saisin tämän mielestä harrastaa vastavuoroisesti vain sellaista seksiä jota en halua.
Kyllä sitä nuorena kannattaa kokeilla, jos on vähääkään kiinnostusta samaa sukupuolta kohtaan. Itse olen harrastanut koko ikäni tyttöilyä ja vaikka nyt olen jo lähes 60v, niin aina se kiinnostaa. Kerran opiskeluaikana Helsingissä, kun alkoholin sumentamana rohkaistuin, sain kokeilla, mitä on rakastella miehen kanssa naisen roolissa. Valitettavasti se jäi siihen yhteen kertaan, kun siitä tuli jonkinlainen morkkis ja pelkäsin, että paljastun naapureille. Kun olin naimisissa, en harrastanut tyttöilyä ollenkaan, vaikka sitä kaipasinkin. Kun vaimoni kuoli, olen pikku hiljaa alkanut enemmän ja enemmän harrastamaan naiseksi pukeutumista. Vaikka en enää olekaan niin hoikka ja pitkätukkainen kuin silloin nuorena, niin halu olla naisen roolissa on ainakin yhtä voimakas kuin nuorena ja rohkeutta olla oma itsensä on tullut lisää. Mutta nyt se voi olla liian myöhäistä, sillä kuka mies nyt olisi kiinnostunut tälläisestä vanhasta tyttöilijästä.
Itse koen itseni täysin heteroksi mutta voisin kokeilla seksiä naisen kanssa. Tai voisin haluta vaikka kaverin jonka kanssa voitais toisiamme nuolla silloin tällöin kun sattuu panettaa. Parisuhdetta en voisi kuvitellakaan enkä pidempää suhdetta koska tykkään kuitenkin miehistä niin luulen että pidemmän päälle siitä seksistä vaan puuttuis jotain aika oleellista. Mutta olisihan se kiva tietää että osaako toinen nainen koskettaa ja tyydyttää sut tavalla mihin mies ei pysty.
Ehkä sitä sen kokemuksen jälkeen osaisi sitten sanoa että onko bi vai ihan hetero.