Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seksi ja lyöminen

Vierailija
13.08.2013 |

Minulla on vaikea ja nolo tilanne mieheni kanssa nimittäin kun olemme yhdynnässä mieheni läpsii minua leikkimielisesti poskille mutta se ei tunnu kovin mukavalta ja en kehtaa liikkua ulkona päiväsaikaan meikkaamatta kun olen niin mustelmien peitossa....johtuuko tämä siitä että makaan sängyssä liikkumattomana aktin aikana ja mieheni haluaa jollaintavalla rankaista minua siitä?en oikein tiedä miten sanoisin hänelle että lopettaa tämän koska hän on erittäin agressiivinen muutenkin jos mainitsen hänelle jostain minulle tärkeästä asiasta ja hän on minua kuitenkin jopa 10vuotta vanhempi ja kokeneempi......vai johtuisiko tämä kokemukseni puutteesta?tämä on niin masentavaa kun hän ei ymmärrä minua :/

Lissu95

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidatte olla porvoosta.

Vierailija
2/5 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä jos aggressiivisuus yhdynnässä ei sytytä. Tuo oire vain pahenee ajan myötä, ellet sitten itse syty siihen. Jollekulle, jota se sytyttää, voi se sopia. Muuten sairasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Jos tämä ei ole provo, niin Lissu tiedoksesi: seksissä ei tarvitse suostua mihinkään, mistä ei itse tykkää. Erityisesti kaikenlaisesta lyömisestä ja kevyestäkin väkivallasta pitää sopia yhdessä etukäteen, enkä näe ylipäänsä kovin fiksuksi, että sinun ikäisesi harrastaa sadomasokistista seksiä. Minusta on vaarallisen kuuloista, että miehesi on ottanut tällaisen tavan ilman keskustelua käyttöön, häntä ei tunnu kiinnostavan sinun hyvinvointisi. Sinuna jättäisin tuon, koska miehet, niitä riittää.

Vierailija
4/5 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, sairasta tollainen läpsiminen tai lyöminen. / vilivallaton

Vierailija
5/5 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama tilanne suhteen alussa. Nyt on sovittu että on muitakin paikkoja kuin posket.

Takapuoli kestää ja antaa miehen läiskiä itsensä vaikka väsyksiin. Siellä ei jäljet näy.

Miehellä on haluja jotka pitää hyväksyä, mutta sopikaa tavoista yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän