Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen pullistuma jalkojen välissä

Vierailija
10.05.2011 |

Katsotteko naiset koskaan miehen housujen pullistumaa jalkojen välissä ja mitä ajatuksia se teissä herättää?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli joskus ja yleensä aina ainakin uimarannoilla! no muutaman kerran on kastunut omatkin bikinit ja pakko mennä uimaan samointein! yleensä muuten en!

Vierailija
2/10 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai kokonaisuuden?

eli joskus ja yleensä aina ainakin uimarannoilla! no muutaman kerran on kastunut omatkin bikinit ja pakko mennä uimaan samointein! yleensä muuten en!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosin pikkuäippä olekaan. Aikuinen nainen siis

Vierailija
4/10 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi kiihottavaa kun jollain nuorella kundilla pullistuu farkun lahkeessa, tänään koulussa yhellä pojalla oli kulli vasemmassa lahkeessa alaspäin. kohoutu selvästi. ja mulla alko jäykistyä alushousussa, ja kiimatipat kasteli bokserit..

Vierailija
5/10 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi kiihottavaa kun jollain nuorella kundilla pullistuu farkun lahkeessa, tänään koulussa yhellä pojalla oli kulli vasemmassa lahkeessa alaspäin. kohoutu selvästi. ja mulla alko jäykistyä alushousussa, ja kiimatipat kasteli bokserit..

Vierailija
6/10 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahaa.. joo mulla nyt oikealla puolella alaspäin, kohoutuu tosi selvästi.......

Vierailija
7/10 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun edellinen ottaja oli asiansa hoitanut ja kääntyi, en voinut kuin tuijottaa kohoumaa farkunlahkeessa. Ja varmasti tuijotin silmät pyöreenä ja suu auki. Mies oli lyhyt, ei mikään kuikelo ja siilitukka sillä oli. Eli siis mulkku oli varmaan isompi kuin mies.

Vierailija
8/10 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen rantsulla uikkarit päällä kun siellä on hyvän näköisiä naisia, tottakai minulla alkaa pulottamaan. Katson naisia häpeilemättä ja kyllä naiset sen huomaa, on kivaa kiusata naisia. M45

Vierailija
9/10 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota uikkarit pois niin saat kuljetettua 2 kuppia kahvia ja donitsit.

Kun olen rantsulla uikkarit päällä kun siellä on hyvän näköisiä naisia, tottakai minulla alkaa pulottamaan. Katson naisia häpeilemättä ja kyllä naiset sen huomaa, on kivaa kiusata naisia. M45

Vierailija
10/10 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota uikkarit pois niin saat kuljetettua 2 kuppia kahvia ja donitsit.

Mitenkäs ne kahvit ja donitsit tuohon pullistumiseen liittyy?. Etkö ole nähnyt kun kannan kalullani vesiämpäriä tappi tanassa?. M45.