Miehen pullistuma jalkojen välissä
Katsotteko naiset koskaan miehen housujen pullistumaa jalkojen välissä ja mitä ajatuksia se teissä herättää?
Kommentit (10)
vai kokonaisuuden?
eli joskus ja yleensä aina ainakin uimarannoilla! no muutaman kerran on kastunut omatkin bikinit ja pakko mennä uimaan samointein! yleensä muuten en!
en tosin pikkuäippä olekaan. Aikuinen nainen siis
tosi kiihottavaa kun jollain nuorella kundilla pullistuu farkun lahkeessa, tänään koulussa yhellä pojalla oli kulli vasemmassa lahkeessa alaspäin. kohoutu selvästi. ja mulla alko jäykistyä alushousussa, ja kiimatipat kasteli bokserit..
tosi kiihottavaa kun jollain nuorella kundilla pullistuu farkun lahkeessa, tänään koulussa yhellä pojalla oli kulli vasemmassa lahkeessa alaspäin. kohoutu selvästi. ja mulla alko jäykistyä alushousussa, ja kiimatipat kasteli bokserit..
hahaa.. joo mulla nyt oikealla puolella alaspäin, kohoutuu tosi selvästi.......
ja kun edellinen ottaja oli asiansa hoitanut ja kääntyi, en voinut kuin tuijottaa kohoumaa farkunlahkeessa. Ja varmasti tuijotin silmät pyöreenä ja suu auki. Mies oli lyhyt, ei mikään kuikelo ja siilitukka sillä oli. Eli siis mulkku oli varmaan isompi kuin mies.
eli joskus ja yleensä aina ainakin uimarannoilla! no muutaman kerran on kastunut omatkin bikinit ja pakko mennä uimaan samointein! yleensä muuten en!
Kun olen rantsulla uikkarit päällä kun siellä on hyvän näköisiä naisia, tottakai minulla alkaa pulottamaan. Katson naisia häpeilemättä ja kyllä naiset sen huomaa, on kivaa kiusata naisia. M45
Ota uikkarit pois niin saat kuljetettua 2 kuppia kahvia ja donitsit.
Kun olen rantsulla uikkarit päällä kun siellä on hyvän näköisiä naisia, tottakai minulla alkaa pulottamaan. Katson naisia häpeilemättä ja kyllä naiset sen huomaa, on kivaa kiusata naisia. M45
Ota uikkarit pois niin saat kuljetettua 2 kuppia kahvia ja donitsit.Kun olen rantsulla uikkarit päällä kun siellä on hyvän näköisiä naisia, tottakai minulla alkaa pulottamaan. Katson naisia häpeilemättä ja kyllä naiset sen huomaa, on kivaa kiusata naisia. M45
Mitenkäs ne kahvit ja donitsit tuohon pullistumiseen liittyy?. Etkö ole nähnyt kun kannan kalullani vesiämpäriä tappi tanassa?. M45.