Kannattaako kokeilla seksiä saman sukupuolen kanssa?
Kannattaako kokeilla seksiä saman sukupuolen kanssa, vaikka ei ole hetero tai bi, mutta kokeileminen kiinnostaa?
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 00:42"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 00:39"] Meissä kaikissa asuu pieni homo [/quote] No ei. [/quote] Toisissa asuu iso
[/quote]
Ja toisissa ihan vaan hetero.
Nuorena menin muka naisten kanssa sänkyy muutaman kerran. Sitten siirryin pikkuhiljaa miehiin ja jäin sille tielleni. Tuntui heti jotenkin oikeammalta. Naiset eivät samalla tavalla sytyttäneet seksuaalisesti. Miehet ovat minun juttu. Niin se vain meni ja olen tyytyväinen elämääni. En haluaisi muuttua heteroksi, jos saisin valita. Homona hyvä olla.
Voisin harrastaa seksiä naisen kanssa. Tämä on ainoa mikä hieman kaduttaa etten ole kokenut, olettaen nykyisen suhteeni jäävän viimeiseksi.
Ja mieheltä kysyessä, hän pitäisi tätä kokeilua pettämisenä kuin myös miehen kanssa. Jostain syystä ei myös innostu tarjouksestani,että hänkin toki voisi kokeilla miehen kanssa seksiä.
Ajatus kauniin naisellisen naisen kanssa rakastelu saa itseni kuumenemaan ja varmasti nauttisin. En kuitenkaan näe itseäni ihastuneena tai parisuhteessa naisen kanssa.
Kannattaa. Itse annoin miehelle ja oli opettavainen kokemus olla "naisen asemassa". Kun on katsonut seksiä molemmilta puolilta, ymmärtää naisia paremmin ja seksi naisten kanssa paranee selvästi.
Kyllähän se kannattaa kokeilla, jos kiinnostaa ettei sitten jää vaivaamaan. Tässä yhteiskunnassa nyt vielä homous on vasta murroksessa, eli vasta tulossa normaaliksi asiaksi, niin kaikista oletetaan heteroita. Eli kokeile vaan jos siltä tuntuu.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 00:32"]Eikös biseksuaali tarkoita sitä, että tuntee seksuaalista vetoa molempia sukupuolia kohtaan[/quote]
Kovassa paineessa voi tuntea seksuaalista vetoa vaikka Nissan Micraan. Minusta bi-seksuaalisuuteen vaaditaan kyky ihastua romanttisesti samaan sukupuoleen.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 00:32"]Eikös biseksuaali tarkoita sitä, että tuntee seksuaalista vetoa molempia sukupuolia kohtaan[/quote]
Kovassa paineessa voi tuntea seksuaalista vetoa vaikka Nissan Micraan. Minusta bi-seksuaalisuuteen vaaditaan kyky ihastua romanttisesti samaan sukupuoleen.
[/quote]
Nimenomaan ei. Seksuaalisuus ja romanttisuus ovat toisistaan erotettavia asioita, jotka toki usein kietoutuvat toisiinsa. Esimerkiksi aseksuaali (ei-seksuaali) ei tunne seksuaalista vetovoimaa kehenkään, mutta voi silti olla esimerkiksi heteroromanttinen eli tuntea romanttista vetovoimaa vastakkaiseen sukupuoleen. Homoromanttinen ihminen puolestaan rakastuu saman sukupuolen edustajiin, biromanttimen taas molempiin sukupuoliin ja niin edelleen. Seksuaali (hetero, homo jne.) voi olla myös aromanttinen (ei-romanttinen) eli ei tunne romanttista vetovoimaa ketään kohtaan. Seksuaalisuus ja romanttisuus eivät välttämättä "täsmää" toisiinsa, biseksuaali voikin olla heteroromantti ja niin edelleen.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 00:11"]Tuskin, siinä tulee vain perse kipeäksi eikä muutenkaan hivele mieltä ajatus karvaisesta äijästä köyrimässä. Homojen hommaa...
[/quote] Kuka sanoi ja missä suomennoksen "nukkuminen on muutenkin homojen hommaa"?
En tiedä kannattaako, mutta ei kiinnosta yhtään. Jos jotakuta kiinnostaa, siitä vaan
Teidän ääliöiden tulisi tajuta, että tuhoattte lesbo ja homo vouhotuksillanne isänmaatamme. Jos haluatte toisianne, niin pitäkää se piilossa. Tälläinen yhteiskunnallinen mädättäminen on väärin. Oletteko kuullut yhdestäkään homo tai lesbo muslimista?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 03:15"]Nimenomaan ei. Seksuaalisuus ja romanttisuus ovat toisistaan erotettavia asioita, jotka toki usein kietoutuvat toisiinsa.[/quote]
Ne kietoutuvat toisiinsa aina. Kun homo hakee netin seuranhakupalstalla itselleen seuraa, niin kyllä hän olettaa, että vastaava homo tuntee häntä kohtaan myös romanttisesti.
Sama koskee heteroita. Kun hetero pistää ilmoituksen nettiin, niin kyllä hän olettaa, että vastapuolen kanssa on mahdollisuus romanttisuuteen, eikä ajattele, että kysymys on vain seksistä.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 09:57"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 03:15"]Nimenomaan ei. Seksuaalisuus ja romanttisuus ovat toisistaan erotettavia asioita, jotka toki usein kietoutuvat toisiinsa.[/quote]
Ne kietoutuvat toisiinsa aina. Kun homo hakee netin seuranhakupalstalla itselleen seuraa, niin kyllä hän olettaa, että vastaava homo tuntee häntä kohtaan myös romanttisesti.
Sama koskee heteroita. Kun hetero pistää ilmoituksen nettiin, niin kyllä hän olettaa, että vastapuolen kanssa on mahdollisuus romanttisuuteen, eikä ajattele, että kysymys on vain seksistä.
[/quote]
Mitenkäs sitten selität esimerkiksi miehet, jotka identifioivat itsensä heteroiksi mutta harrastavat homoseksiä, voimatta kuitenkaan kuvitella parisuhdetta toisen miehen kanssa? Nähdäkseni he ovat nimenomaan heteroromanttisia biseksuaaleja.
Täällä 24v heteroksi itsensä luokitteleva mies. Pitkään ollut jo naisen kanssa parisuhteessa, mutta monen vuoden ajan kiihottanut ajatus siitä, että mies panisi minua. Tätä varten ostettuna ja monesti testattuna ollut myös dildo, eli eka kerta tuskin olisi liian kivulias. Jostain syystä nuoret miehet eivät kiihota minua lainkaan, vaan minua kiinnostavat ainoastaan vanhemmat miehet ja mahdollisesti parit. Valitettavasti en tällaisia miehiä / pareja tunne, eli täytyisi netistä/panosovelluksista varmaan etsiä seuraa. Suositteletteko tätä ensimmäiseen kokeiluun, vai pitäisikö minun käydä baarista metsästämässä itselleni mies?
Vierailija kirjoitti:
Täällä 24v heteroksi itsensä luokitteleva mies. Pitkään ollut jo naisen kanssa parisuhteessa, mutta monen vuoden ajan kiihottanut ajatus siitä, että mies panisi minua. Tätä varten ostettuna ja monesti testattuna ollut myös dildo, eli eka kerta tuskin olisi liian kivulias. Jostain syystä nuoret miehet eivät kiihota minua lainkaan, vaan minua kiinnostavat ainoastaan vanhemmat miehet ja mahdollisesti parit. Valitettavasti en tällaisia miehiä / pareja tunne, eli täytyisi netistä/panosovelluksista varmaan etsiä seuraa. Suositteletteko tätä ensimmäiseen kokeiluun, vai pitäisikö minun käydä baarista metsästämässä itselleni mies?
Ei liene vaikea löytää halukasta tuohon hommaan. Kukapa meistä ei haluaisi nuorta miestä panna? :)
M42
Olisiko tällä vierailijalla esim kik käytössä? Voisin pistää viestiä ;)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 00:39"]
Meissä kaikissa asuu pieni homo
[/quote]
No ei.
[/quote]
Toisissa asuu iso