Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähisuku aiheutti mulle käytännössä synnytyspelon

Vierailija
25.06.2015 |

Synnytyksestä nyt viisi päivää, paikat ei ole pahemmin enää kipeinä, pissaaminen ei satu, kilojakin jäi iso osa synnärille. Ei repeämiä, synnytys kesti yhteensä 8h, ponnistusvaihe 15 min. Istukka tuli helposti ulos. 10 pisteen vauva, 3150g & 50cm. Nyt on semmonen olo että tässäkö se oli?
Hiukka olen nyt lähisuvun dramatisoija-naisille katkera, heidän kertomusten vuoksi olin aivan paniikissa synnyttämisestä. Tai no niin, oma vika, mitäs menin uskomaan.

Helpottunut olo!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vauvasta ja hyvin sujuneesta synnytyksestä! Joillekin synnytys on oikeasti dramaattinen kokemus. Harmi, että sinulle on sattunut niin paljon tuttuja, joilla vaikeita synnytyksiä. Ja jotka eivät ole tajunneet lisätä kertomustensa loppuun, että "suurimmalla osalla kaikki sujuu hyvin, minun kokemukseni on poikkeus".

Vierailija
2/2 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:03"]Onnea vauvasta ja hyvin sujuneesta synnytyksestä! Joillekin synnytys on oikeasti dramaattinen kokemus. Harmi, että sinulle on sattunut niin paljon tuttuja, joilla vaikeita synnytyksiä. Ja jotka eivät ole tajunneet lisätä kertomustensa loppuun, että "suurimmalla osalla kaikki sujuu hyvin, minun kokemukseni on poikkeus".
[/quote]

Kiitos! Niin siis eihän se olisi haitannut jos olisivat vain tyytyneet kertomaan omista synnytyksistään mutta että jokaisen jutun loppuun lisättiin "Sullaki on varmasti tosi vaikea eka synnytys kun muillaki suvun naisilla on ollu, varaudu isoihin repeämiin ja monen vuoronkauden tuskaan" Vähemmästäki alkaa hirvittään :D Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän