hei naiset! annatteko miehenne käyttää naiskassaa?
Tuli mieleen tosta gynekeskustelusta. Onko miehillänne lupa maksaa kassalle, joka on nainen? Entä jos ette ole mukana? Tarkistatko aina lompakosta kuitit? Minä annan mieheni käydä, kunham itse olen varmistamassa, että mies kertoo olevansa varattu.
Kommentit (17)
Mieheni on pukeutunu burqaan.... ei kukaan kattele. Alistus on kai ok??
En anna koskaan mieheni mennä mieskassalle
Börre
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 20:13"]Annan jos kassatäti on yli 50 vuotias ja rupsahtanut. Nuoret neitoset on ehdoton nounou meidän Matille!
[/quote]
minä menen aina kauppaan niin että kävelen kassarivistön ohi ja tsekkaan tarjonnan,viimeeksi kun akan kanssa kävin kaupassa oli kassalla joku ihan ihon kuuma kesäkissa ja valkkasin kassan niin että näin tuon kissan sen vanhan kassamummon olan yli ja oma muija ei tajunnut sitä kun ei alkanut autossa kotimatkalla kiukutella,mutta vitunmoinen kimitys olisi ollut jos tuon nuoren kissan kassalle olisi mennyt.
t.mies
Haha :D Olen itse ollut kassalla töissä ja neuvon aina miestäni menemään naiskassalle. Mieskassat on yleensä joko nopeita (=toheltaa tavarat rikki) tai hitaita. Varsinkin jos tulee vaatteita kohdalle niin miehillä menee tupla-aika niissä yleensä.
Kertokaa myös ikänne ja koulutuksennw!
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 20:04"]
Tuli mieleen tosta gynekeskustelusta. Onko miehillänne lupa maksaa kassalle, joka on nainen? Entä jos ette ole mukana? Tarkistatko aina lompakosta kuitit? Minä annan mieheni käydä, kunham itse olen varmistamassa, että mies kertoo olevansa varattu.
[/quote]En anna, kassa aina sanoo olevansa vapaa, ja kassit voi nostaa hihnalle:(
99% kassoista on naisia mikä on suurin tasa-arvo ongelma suomessa.
Itse käytän useiten nimeä römpsä tai hillosilmä
En tietenkään. Hulluja kyselet, pervo.
Minä olen mies ja en saa käyttää naiskassaa. Odottavan aika vaan tuppaa käymään pitkäksi mieskassaa odotellessa. Pissahätäkin tulee usein ihan turkasenmoiseksi.
Annan jos kassatäti on yli 50 vuotias ja rupsahtanut. Nuoret neitoset on ehdoton nounou meidän Matille!
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 20:09"]
99% kassoista on naisia mikä on suurin tasa-arvo ongelma suomessa.
[/quote]
Varsinaiset kauppiaat ovat suurimmaksi osaksi miehiä. Kannattaa kysyä heiltä missä pitävät muniansa.
Riippuu mitä tarkoittaa "käyttäminen".
Kyllä mun mies käyttää tasokkaampia naisia, kerran tosin käytti grillikioskin myyjää.Hävetti rankasti ja haukuin ukon
Ei WT kassoista ole yksikään tasokas mies kiinnostunut niin siinä olikin vastaus.
Mulle on pääasia että saan ruokani kotiin.Ei haittaa.