Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miten miehesi suhtautuu siihen, jos käyt miesgynekologilla?
25.06.2015 |
Onko esim. närkästynyt?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Miesgynet on hellempikätisiä kuin naiset.
Huomasin saman kun kerran kävin miespuolisella gynekologilla. Yleensä olen aina käynyt naislääkäreillä, mutta tuon yhden kerran oli mies, ja se on ollut ainoa kerta, kun tutkimuksen tekeminen ei ole sattunut yhtään.
Saman olen huomannut myös hammaslääkäreissä. Miehet ovat helläkätisempiä. Jotenkin hassua, voisi kuvitella naisten olevan hellempiä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eipä ole koskaan tullut puheeksi miehen kanssa gynekologin sukupuoli. Hän ei varmaankaan ole kiinnostunut asiasta. Minullekaan ei ole koskaan tullut mieleen tiedustella mieheltä häntä hoitaneiden lääkärien sukupuolia.
Alue: Aihe vapaa
Nainen voi itse valita ei-akuutissa tilanteessa oman lääkärinsä esim. normi vuositsekkaus ja e-pilleriresepti, jos on lääkäriaseman asiakas. Melkein kaikki mun pienen työpaikan naiset käy samalla gynellä, jonka voitokas maine lähti kasvuun kahden kollegan hyvin vaativista ongelmista, jotka kyseinen gyne hoiti parhain päin. Itse valitsin hänet, koska minulla on synnynnnäinen virtsateiden ongelma, joka on ollut melko harmiton, mutta ennakoin, että ongelmia iän mukaan tulee ja on tullutkin. Hän on ollut vuosia naistentautien ja gynekelogian professori. Hyvin pieni investointi omaan terveyteen per vuosi.