Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tää juttu on, kun vaaleat naiset värjäävät tukkansa pikimustaksi

Vierailija
02.07.2015 |

Ja sen jälkeen vielä hyppivät ennestäänkin vaaleat kulmakarvansa olemattoman ohuiksi viiruiksi ja jättävät ne kaiken lisäksi meikkaamatta? Miksi ihmeessä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tykkäävät siitä tyylistä? Miksi ihmeessä sä olet sen näköinen kuin olet?

Vierailija
2/17 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska gootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 10:28"]Koska tykkäävät siitä tyylistä? Miksi ihmeessä sä olet sen näköinen kuin olet?
[/quote]

Mutta miksi kukaan haluaisi rumentaa itseään ja naamioitua syöpäpotilaaksi?

Vierailija
4/17 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta, tuohan on muoti-ilmiö ja niitähän on aina ollu ja tulee olemaan. Milloin mikäkin villitys on meneillään. Aikansa kutakin. Ja jokainen tehköön niin kuin haluaa.

Vierailija
5/17 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat hiukset ja valkoinen iho turn off
sellainen mexan fox ois kyl jees
mies 29

Vierailija
6/17 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hä? Eivät edes piirrä niitä kulmia? :D

Vierailija
7/17 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaleat hiukset voi värjätä mustiksi siitä vaan mutta niitä pitää värjätä 2-4vk välein koska vaalea juurikasvu näyttää siltä kuin kaljuuntuisi :D 

Vierailija
8/17 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 10:34"]Siis hä? Eivät edes piirrä niitä kulmia? :D
[/quote]

Eivät piirrä, ei. Se tässä ihmetyttääkin, saattaisi jossain tapauksessa näyttääkin ihan hyvältä mikäli vain voisivat tehdä jotain niille vaaleille ja näkymättömille kulmakarvoillensa.
Ap

Vierailija
9/17 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se alkoi niin, että värjäsin ensin ruskeaksi ja väreistä tietämättömänä myöhemmin mustaksi, koska tumma hiusväri on aina tummempi kuin paketissa... Nykyään kasvattanut blondin takaisin ja olen jo saanut aurinkoraitoja. En edes muistanut tai tiennyt, kuinka kivat hiukset mulla on. Värjäily oli aivan typerää. Parasta on vain ehostaa omaa väriä esim. raidoilla.

Vierailija
10/17 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oo ainakaa tietoinen tälläsesta "muodista"

Vierailija
11/17 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin nuorempana noita ihan siksi että en jotenkin edes tajunnut että ne kulmakarvani oli luonnottoman näköiset tumman tukan kanssa. Ja mulla siis on luonnostaan oranssiin taittuvat vaaleat kulmat, oli kiva näky mustan tukan kanssa. Nykyisin edelleen värjään hiuksia tummaksi, tosin en ihan mustaksi vaan tummanruskeaksi, mutta nykyisin värjään kerran viikossa myös kulmakarvat ja ripset.

Vierailija
12/17 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vissiin aika suosittua ns elämäm_koululaisten keskuudessa. Siihen vielä päälle tumma luomiväri ja epätasainen silmien rajaus.

Vierailija
13/17 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän tätä enää kukaan tee, paitsi 2000-luvun alkuun jämähtäneet elämänkoululaiset... Se kun oli silloin muotia, itsekin 16-vuotiaana nypin kulmani ohuiksi ja värjäsin hiukseni mustiksi (onneksi sentään olen luonnostaan brune enkä blondi).

Vierailija
14/17 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 10:47"]Mä olin nuorempana noita ihan siksi että en jotenkin edes tajunnut että ne kulmakarvani oli luonnottoman näköiset tumman tukan kanssa. Ja mulla siis on luonnostaan oranssiin taittuvat vaaleat kulmat, oli kiva näky mustan tukan kanssa. Nykyisin edelleen värjään hiuksia tummaksi, tosin en ihan mustaksi vaan tummanruskeaksi, mutta nykyisin värjään kerran viikossa myös kulmakarvat ja ripset.
[/quote]

Aivan. Olen joskus miettinyt, että onko ihan tarkoituksella näin vai johtuuko siitä, ettei ole vain tajunnut miten tyhmältä (anteeksi) tämä yhdistelmä näyttää. Itselläkin on kyllä epäonnistuneita värjäys- ja meikkausyrityksiä takana. Ja ihan varmasti joku on kauhistellut. :D
Ap

Vierailija
15/17 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä on, että niin monet ovat sokeita omille kulmakarvoilleen? Olen itsekin kokenut tämän.

Vierailija
16/17 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 11:03"]

Mikähän siinä on, että niin monet ovat sokeita omille kulmakarvoilleen? Olen itsekin kokenut tämän.

[/quote]

Mulla ainakin varmaan johtui siitä että eihän sellaiset vaaleat kulmakarvanhaituvat vaan ole mitenkään kovin näkyvä piirre omassa ulkonäössä. Siksi sitä lähinnä kun peiliin katsoo, kiinnittää huomiota esim. silmiin ja huuliin, ei olemattomiin kulmakarvoihin. En koskaan vaaleana nyppinytkään kulmakarvoja, koska ei koko karvoja juuri ihosta erottanut värin takia. 

Mutta kyllä sitten kun tajusin yhtäkkiä valokuvasta kuinka omituisen näköinen oli yhdistelmä tumma pitkä tukka + vaaleat kulmakarvat jotka kauempaa näytti siltä kuin ei olisi kulmakarvoja lainkaan, niin sen jälkeen hävetti kyllä minkä näköisenä olen ympäriinsä kulkenut vuosikaudet. Tapahtuu sitä muuten "paremmissakin piireissä", muistan esim. laulaja Tarja Turusen joskus nuorempana myös pitäneen tyyliä jossa musta tukka mutta epämääräisen haaleanvaaleanruskeat kulmakarvat.

t. 12

Vierailija
17/17 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustenvärjäys on jo out.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi