Riisutteko naiset itsenne alasti kun alatte masturboimaan?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö näistä vastauksista ymmärtää, että naiset eivät käy p illu pesulla ennen kuin räpläävät toosaansa ? Ziisus...
Ajattelin nuolla rakastajartani kun tapaamme... En sano hänelle: alapesun kautta.
Vaatiiko muut?
Likainen jartani on kyllä aika etova.
Miksi ihmeessä pesisin pillluni masturboidessa yksin?:D Ja joo otan kaikki vaatteet pois kun masturboin, turha siinä mitään vaatteita esteenä pitää. Tykkään kosketella rintojakin samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö näistä vastauksista ymmärtää, että naiset eivät käy p illu pesulla ennen kuin räpläävät toosaansa ? Ziisus...
Ajattelin nuolla rakastajartani kun tapaamme... En sano hänelle: alapesun kautta.
Vaatiiko muut?Likainen jartani on kyllä aika etova.
Mitä, eikö kaikki käy pesulla ennen tapaamista jossa tapaavat kumppaninsa, tapaamista jossa voi olla tiedossa seksiä. Ainakin minä käyn bidellä pesulla ennen tapaamista, näin on tehneet myös mausta päätellen tapaamani naiset.
Ei kai kukaan mene pesemättömänä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä, eikö kaikki käy pesulla ennen tapaamista jossa tapaavat kumppaninsa, tapaamista jossa voi olla tiedossa seksiä. Ainakin minä käyn bidellä pesulla ennen tapaamista, näin on tehneet myös mausta päätellen tapaamani naiset.
Ei kai kukaan mene pesemättömänä!
Miten ihmeessä tämä lähti näin sivuraiteille. Ketjun alkuperäinen kysymys oli: riisuuko naiset kun masturboivat?
Nyt ollaan menossa tapaamiseen osa pestyjen osa pesemättömien vehkeiden kanssa 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan mene pesemättömänä!Miten ihmeessä tämä lähti näin sivuraiteille. Ketjun alkuperäinen kysymys oli: riisuuko naiset kun masturboivat?
Nyt ollaan menossa tapaamiseen osa pestyjen osa pesemättömien vehkeiden kanssa 🤔
😂😂 Ihana vastaus. Minä menen tapaamiseen pestyjen vehkeiden kanssa, vaikka mies sanoo että naisen pitää tuoksua naiselle. Mutta kyllähän siinä touhutessa kaikenlaista tuoksuja tulee, kuuluu asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan mene pesemättömänä!Miten ihmeessä tämä lähti näin sivuraiteille. Ketjun alkuperäinen kysymys oli: riisuuko naiset kun masturboivat?
Eli lukutaito-ongelmia. Amisjonneja
Jos olen kotona rauhassa, niin sängylle ja riisun kaikki housut pois, joskus rinnatkin paljaiksi. Useimmiten tyydytän itseäni leluila, joten alapää paljaana. PIkasormeilut toki onnistuu käsi pikkareissakin, joskus öisin/iltaisin jollei uni tule ja en viitsi miestä herätellä hommiin.
Vierailija kirjoitti:
Peseekö miehet mulkkunsa ennen kuin tarttuvat siihen? Eli ennen masturbointia ja kusella käyntiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykö miehet muka aina pesulla ennen kuin runkkaavat? .. vai päästiinkö taas johonkin uudenlaiseen naisten alistamiseen?....
Kyllä suurin osa miehistä käy pesulla.
Ai ennen runkkaamista?!? Ja vitut käy, sanon minä.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä tämä lähti näin sivuraiteille. Ketjun alkuperäinen kysymys oli: riisuuko naiset kun masturboivat?
No mikäpä tällä palstalla aiheessa pysyisi kuin korkeintaan viiden ensimmäisen kommentin verran. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykö miehet muka aina pesulla ennen kuin runkkaavat? .. vai päästiinkö taas johonkin uudenlaiseen naisten alistamiseen?....
Kyllä suurin osa miehistä käy pesulla.
Ai ennen runkkaamista?!? Ja vitut käy, sanon minä.
Mulle kyllä mieluisin runkkailuhetki on suihkun tai saunan jälkeen alasti sängyllä pötkötellen. Suurimmasta osasta en tiedä.
En todellakaan aina.
Vaikka usein kyllä sooloilen suihkussa, mutta pystyn sormettaan myös housut jalassa
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan aina.
Vaikka usein kyllä sooloilen suihkussa, mutta pystyn sormettaan myös housut jalassa
Collage-housut??
Minua kiihottaa joskus mennä töihin pukeutuneena harmaaseen, mitääsanomattomaan asuun ja näyttää tyypilliseltä virkanaiselta. Alla minulla on kuitenkin korsetti, sukkanauhat ja seksikkäät pikkuhousut, vieläpä usein anaalitappi asennettuna. Istun kahvilla tai kokouksessa ja kostun siitä että muilla ei ole aavistustakaan himoni ja kiihottumiseni asteesta. Huoneessani sormeilen itselleni mahtavia orgasmeja.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiihottaa joskus mennä töihin pukeutuneena harmaaseen, mitääsanomattomaan asuun ja näyttää tyypilliseltä virkanaiselta. Alla minulla on kuitenkin korsetti, sukkanauhat ja seksikkäät pikkuhousut, vieläpä usein anaalitappi asennettuna. Istun kahvilla tai kokouksessa ja kostun siitä että muilla ei ole aavistustakaan himoni ja kiihottumiseni asteesta. Huoneessani sormeilen itselleni mahtavia orgasmeja.
Laukesin…. Missä olet töissä?
Kädet pesen masturboinnin jälkeen
En todellakaan aina, mutta joskus tykkään nautiskella ja kiihotun kun katson alastonta itseäni peilistä samalla kun masturboin.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan aina, mutta joskus tykkään nautiskella ja kiihotun kun katson alastonta itseäni peilistä samalla kun masturboin.
Ja minä kiihotuin, kun kuvittelin mielessäni sinut alastoman selälläsi tai istualtaan peilin edessä jalat levällään, ja kuinka sormesi liikkuvat jalkojesi välissä kunnes selkäsi menee kaarelle ja saadessasi autuaan orgasmin.
Itse masturboin aina vaan klitorista hieromalla, eli en työnnä ikinä sisään mitään.
Eli en riisu.