Riisutteko naiset itsenne alasti kun alatte masturboimaan?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Nämä pesu ennen runkkausta-kommentit on pakko olla trollitehtaan tuloksia.
Miten tästä keskustelusta tuli peseytymiskeskustelu?
Kädet ovat yleensä puhtaat, ja niin on pimppikin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät oma kykyä masturboida, vain miehellä on biologinen välineistä joka mahdollistaa masturbaation.
Naisen masturbaatio -valheet ovat feministien kovinta ydintä. Samaan suuntaan kuin valheet miehistä jotka synnyttävät lapsia. Tasa-arvo-kaakatusta.
Heh.😆
Joskus puhutaan peniskateudesta, vaikka en ole koskaan tajunnut mitä sillä tarkoitetaan. Tämä kommentti on vissiin sitten osoitus vulvakateudesta.
Naiset eivät oma kykyä masturboida, vain miehellä on biologinen välineistö joka mahdollistaa masturbaation.
Naisen masturbaatio -valheet ovat feministien kovinta ydintä. Samaan suuntaan kuin valheet miehistä jotka synnyttävät lapsia. Tasa-arvo-kaakatusta.
Pidän aina pilluni puhtaana ja raikkaalle tuoksuvana. Tietysti saunan lauteilla tai suihkussa olen ilman vaatteita, kun masturboin tai mieheni masturboi minua. Yksin ollessani tykkään katsella itseäni peilistä, kun sormetan tai jollakin muulla tavalla hommaan itselleni orgasmin. Tätä hommaa mieskin tykkää seurata vierestä; yleensä haluaa avustaakin. Kaikkein kivointa on, kun runkkaamme toinen toisiamme samanaikaisesti
Kaikkein kivointa on, kun runkkaamme toinen toisiamme samanaikaisesti
"Runkata" on slangia, se tarkoittaa samaa kuin masturboida: https://www.kielitoimistonsanakirja.fi/#/runkata
"Masturboida" tarkoittaa itsetyydyttämien harjoittamista: https://www.kielitoimistonsanakirja.fi/#/masturboida
Vain itse mies voi runkata.
Vain itse mies voi masturboida.
Vain itse mies voi harjoittaa itsetyydyttämistä.
Naisella ei ole miehen biologiaa, vain mies voi harjoittaa itsetyydyttämistä.
Jokus kun olen oikeen kiimoissani pukeudun sexysti. Korsetti sukkanauhoilla, mustat kiiltävät sukat, korkkarit tai saappaat. Sitten mene makuuhuoneeseeni jossa kaapistossa peilit ovissa. Katselen itseäni peileistä ja aloitan pikku hiljaa leluilla, jossain vaiheessa laitan sauvan anukseen ja toisen pimppaan surisemaan. Saan räjähtäviä orgasmeja sauvojen suristessa reijissäni. ja samalla katselen itseäni. Joskus voi mennä useampikin tunti touhutessa. Aivan mahtavaa kun olen pitkään masturboinut, paikat on pari päivää arkana. Mutta kohta taas vien itseni uudelleen taivaisiin, olen koukussa tähän ja nautin.
N 28.
Vierailija kirjoitti:
Jokus kun olen oikeen kiimoissani pukeudun sexysti. Korsetti sukkanauhoilla, mustat kiiltävät sukat, korkkarit tai saappaat. Sitten mene makuuhuoneeseeni jossa kaapistossa peilit ovissa. Katselen itseäni peileistä ja aloitan pikku hiljaa leluilla, jossain vaiheessa laitan sauvan anukseen ja toisen pimppaan surisemaan. Saan räjähtäviä orgasmeja sauvojen suristessa reijissäni. ja samalla katselen itseäni. Joskus voi mennä useampikin tunti touhutessa. Aivan mahtavaa kun olen pitkään masturboinut, paikat on pari päivää arkana. Mutta kohta taas vien itseni uudelleen taivaisiin, olen koukussa tähän ja nautin.
N 28.
Oletko ajanut pillun posliini kai se kun on hiton kiihoittavan katsoa kun sauva työntyy märkään valuvaa pilluun !
No en todella. Housut lasken nilkkoihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 28.
Oletko ajanut pillun posliini kai se kun on hiton kiihoittavan katsoa kun sauva työntyy märkään valuvaa pilluun !
Posliini pillu, jonka häppärit nuolevat sauvaa, sauvan liikkuessa kosteudesta kiiltävän pillun uumenissa. Kattelin viimeeksi tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 28.
Posliini pillu, jonka häppärit nuolevat sauvaa, sauv
Tuntuuko hyvältä ?
Hetken olen alasti ennen kuin pukeudun seksihepeneisiin. En ikinä harrasta sooloseksiä ilman mitään vaatteita. Kiihotun kun pukeudun seksikkäästi, stay-up tai sukkanauhasukkiin. Suosikki asu on tiukka latex puku, mutta sen pukemiseen menee aikaa sen gerran paljon, että usein en malta odottaa niin kauaa, joten valitsen jotain helpompaa 🥰
En läheskään aina ota housuja pois, sormi vaan pikkuhousujen alle ja vähän pyörittelen sormea sisällä, että saa kosteutta klitalle ja olen yleensä mahallaan sängyllä ja painelen lantiota kättäni vasten ja sormella pyöritän klitorista ja ihan hetkessä orgasmi saatu. Olen kyllä monesti niin märkä, että pikkarit on vaihdettava sooloilun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät oma kykyä masturboida, vain miehellä on biologinen välineistö joka mahdollistaa masturbaation.
No, onpas tekstiä, ihan vain uteliaisuutta kysyn missä vaaditaan tasa-arvon nimissä miesten pitää synnyttää. Miten naiset ei voi masturboida, meillä rouva marturboi ja saa orgasmeja, olen itse nähnyt.
Lukekaa nyt miehet, miten älyttömän helposti nainen saa orgasmin!!
Mulla on päällä aina jotain. Mun salainen leikki on laittaa etäohjattava vibra sisääni, puhelimesta vibrausappi päälle, lukollinen siveysvyö päälle jonka avain ja puhelin rasiaan, missä on aikalukko.
Tällä kaavalla orgasmien saanti on taattu, en ole koskaan selvinnyt tunnista alle viiden orgasmin. Välillä menee niin överiksi etten voi muuta kuin maata lattialla ja yrittää pidätellä itkua ja squirttausta.
Jos tulee squirtti, niin sen jälkeen vibrauksen jatkuminen on pahinta kidutusta mitä tiedän. Mieluummin hampaan porauksessa ilman puudutusta, kuin squirtin jälkeen pakko vibrauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on päällä aina jotain. Mun salainen leikki on laittaa etäohjattava vibra sisääni, puhelimesta vibrausappi päälle, lukollinen siveysvyö päälle jonka avain ja puhelin rasiaan, missä on aikalukko.
Tällä kaavalla orgasmien saanti on taattu, en ole koskaan selvinnyt tunnista alle viiden orgasmin. Välillä menee niin överiksi etten voi muuta kuin maata lattialla ja yrittää pidätellä itkua ja squirttausta.
Jos tulee squirtti, niin sen jälkeen vibrauksen jatkuminen on pahinta kidutusta mitä tiedän. Mieluummin hampaan porauksessa ilman puudutusta, kuin squirtin jälkeen pakko vibrauksessa.
Kuulostaa ihan kamalalle! Jätä ihmeessä pillusi rauhaan!i
Vierailija kirjoitti:
Hetken olen alasti ennen kuin pukeudun seksihepeneisiin. En ikinä harrasta sooloseksiä ilman mitään vaatteita. Kiihotun kun pukeudun seksikkäästi, stay-up tai sukkanauhasukkiin. Suosikki asu on tiukka latex puku, mutta sen pukemiseen menee aikaa sen gerran paljon, että usein en malta odottaa niin kauaa, joten valitsen jotain helpompaa 🥰
Sinulle on varmasti seksi tärkeää ja osaat myös panostaa siihen. Oli kyllä kiihoittavan lukea tekstiäsi. Voisitko kertoa teetkö usein ja minkä ikäinen olet ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle on varmasti seksi tärkeää ja osaat myös panostaa siihen. Oli kyllä kiihoittavan lukea tekstiäsi. Voisitko kertoa teetkö usein ja minkä ikäinen olet ?
Teen usein. Jarno 59 v
Hieman taas yliseksulatisoitu naisten itsetyydytys... Kuin se olisi joku seksikäs esitys miehille.
Kyllä naisetkin (usein) sitä tekevät yhtä pikaisesti housut nilkoissa kuin miehetkin. Eivät pukeutuen seksiasuun, alapää itsetyydystä varten posliiniksi ajettuna. Haloo...
Tällaisia naisiakin on olemassa?! Olisinpa niin onnekas että saisin naiseltani tällaisia videoita. Haaveita vain meidän kohdalla.