Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet vihaa jos nainen omistaa pehmoleluja ja pitää niitä sängyn päällä?

Vierailija
12.02.2022 |

en ymmärrä

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on pehmoleluja kämppä täynnä ja puolet niistä on miehen 💜

Sama juttu, En koskaan ole kuulut joku vihaisi pehmoleluja.Olen siivousintoilijoilta kulut ihania mutta kerää pölyä,sisustukseni pilaa.

Vierailija
22/43 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä naiset tykkäisivät miehestä, joka omistaisi pehmoleluja ja pitäisi niitä sänkynsä päällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai nyt vihaa... mut en minäkään riemastuis jos miehellä olis kasa pehmoja sängyllä. Ei ne ainakaan mitään eroottista fiilistä makkariin tuo.

Ymmärrän kyllä jotkut rakkaat perintönallet lipaston päällä tms.

Vierailija
24/43 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtumaketju:

1) neidon kämpillä alkaa pupusteluttaa ja neitokin olisi auliilla tuulella

2) kaadan himokkaaksi mainadiksi muuttuneen leidin sänkyynsä

3) kahmaisen puolet pehmoleluista (noin 20 kpl) lattialle, hän ei huomaa mitään

4) tiimellys jatkuu, aina joku piiloon jäänyt pehmo peban/selän alla. Viskelen ja potkin loputkin lattialle.

5) molemminpuolisen kliimaksin jälkeen hän havahtuu siihen että joku sika on kaltoinkohdellut hänen rakkaita pehmomeluja ja syyllinenkin on vielä paikalla. Jäkjäkjäkjäk....

Vierailija
25/43 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vihaisin?

Vierailija
26/43 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on pari pehmolelua, jotka seikkailevat milloin missäkin. Me molemmat leikitään niillä välillä (no okei, enimmäkseen lasten kanssa), niillä on nimet ja luonteet 😁

Vierailija
27/43 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok jos olet hyvä tarinankertoja ja kerrot niiden tarinan.

Jos et osaa kertoa mielenkiintoisesti niistä, lähden kotiin pianotreenille.

Vierailija
28/43 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisella ihmisellä pehmoleluja?!

Vierailija
29/43 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pehmeä "lelu" on ainut, minkä nainen saa haluta sänkynsä päälle.

Vierailija
30/43 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mun mies ei oo noin ahdasmielinen. Hän on jopa ostanut mulle uusia pehmoeläimiä. Tosta mun sängyssä olleesta on tullut meidän oma yhteinen höpsöttelyjuttu.

Vierailija
31/43 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräävät pölyä!

Vierailija
32/43 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pehmolelut on tarkoitettu lapsille.

Jos pehmolelut eivät tipahda kyydistä 10 ikävuoteen mennessä, niin ihmisessä on jotain vialla. Tytöt ja naiset ovat kyllä kovia esittämään, eli voihan niiden pehmolelujen pitäminen olla jotain ihme performanssiakin. 

Vierailija
33/43 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä naiset tykkäisivät miehestä, joka omistaisi pehmoleluja ja pitäisi niitä sänkynsä päällä?

Prinssi Andrewilla niitä kuuluu olevan kokoelma, ja palvelijoiden pitää muistaa haukkujen uhalla niiden oikea järjestys.

Vierailija
34/43 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan sinänsä niitä vihaa?

No minuakin ärsyttäisi, jos ihminen johon olen ihastunut tai rakastumassa, ja jota siis haluaisin myös arvostaa ja ihailla, osoittautuisi jotenkin kestämättömän infantiiiliksi ja typeräksi.

En osaa pitää hirveän fiksuna ihmistä, joka aikuisiällä pitää pölyyntyvää pehmoleluläjää näkyvissä. Eri juttu tietysti jos tyyppi on joku omituinen taitelija joka osaa tehdä asiasta taidetta. Mutta siis sinänsä kymmeniä vuosia vanhat pehmolelut pölyttymässä ja esillä, yök.

Vierailija
35/43 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänkyä pedatessa parinkymmenen pehmolelun siirtely edestakaisin on melko rasittavaa turhaa puuhaa. Jos laittaisin päiväpeiton päälle yhtä monta lapsuuteni kirjaa "kun mä tykkään niistä" niin pitäisitkö sitä järkevän aikuisen ihmisen toimintana?

Vierailija
36/43 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
37/43 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisella ihmisellä pehmoleluja?!

Aivan luonnollista !

Naisen ”aivoilla ajateltuna”.

Vierailija
38/43 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä vihaa, mutta kyllähän tuo kertoo sen miten paljon naisilla on järkeä päässä.

Ja monet miehet keräävät pienoismalleja, legoja ja keräilyfiguureita, sekö on parempi? :D Ei se ihmisen älystä mitään kerro, jos tykkää jostain harmittomasta.  Ihme kitkeriä ja ilottomia nurisijoita koko palsta täynnä, kaikesta tarvitsee löytää jotain pahaa ja negatiivista.

Vierailija
39/43 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä vihaa, mutta kyllähän tuo kertoo sen miten paljon naisilla on järkeä päässä.

Ja monet miehet keräävät pienoismalleja, legoja ja keräilyfiguureita, sekö on parempi? :D Ei se ihmisen älystä mitään kerro, jos tykkää jostain harmittomasta.  Ihme kitkeriä ja ilottomia nurisijoita koko palsta täynnä, kaikesta tarvitsee löytää jotain pahaa ja negatiivista.

Ei, ei tietenkään kerro mitään älystä jos on pikkutyttöjen nalleja ja pehmoleluja ympäriinsä, ihan normaalia ja tervettä.hän se sellainen on.

Kelläpä aikuisella ei nyt noita olisi kotonaan. Ihan tervettä ja älykästä, jooo…

Vierailija
40/43 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla logiikalla tupakkaa polttava deitti on jääny tuttia imevän tasolle kehityksessään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä