Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos appiukko puhuisi sulle kuin Mauri Peltokangas

Vierailija
13.04.2023 |

saatanan id*ootti ja painu vi*tuun mun silmistä

Mitä tekisit?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteuttaisin toiveen. Lopullisesti. Ja niin tekisi se hänen lapsensakin. Ja sama homma toisinpäin.

Vierailija
2/63 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, kummasta osapuolesta tuollainen sananvaihto kertoo enemmän, Maurista vai vävystä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, kummasta osapuolesta tuollainen sananvaihto kertoo enemmän, Maurista vai vävystä?

Meidän suvussa ei kukaan puhu noin. Ikinä. Teillä tavallista?

Vierailija
4/63 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttainen Mauri-pappa.

(Lapsenlapsia olisi turha jatkossa tulla tapaamaan, aggressiiviset ihmiset pysykööt loitolla)

Vierailija
5/63 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit välittömästi poikki

Vierailija
6/63 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entäs jos anoppi miniälle?

Maurin mukaan pohjanmaalainen tapa räyhätä vävyille. Ja kai sitten miniöillekin.

On maurin lapset ja vaimot saaneet korvatulppia käyttää ja onko kuulo sittenkin heikentynyt.

Vierailija
7/63 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä vuorineuvos Tuuran puhetapa appiukolla.

Vierailija
8/63 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maurin mukaan pohjanmaalainen tapa räyhätä vävyille. Ja kai sitten miniöillekin.

On maurin lapset ja vaimot saaneet korvatulppia käyttää ja onko kuulo sittenkin heikentynyt.

Mauri on Keski-Pohjanmaalta, onko siellä sitten vähän omanlaisensa tavat. En ole ikinä kuullut, että Etelä-Pohjanmaalla olisi tällaista perinnettä.

Vierailija
9/63 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että otahan mauri vielä tuosta pullosta vähän, ettei tarvitse ihan viinan puutteesta hermostua.

Vierailija
10/63 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mauri on Keski-Pohjanmaalta, onko siellä sitten vähän omanlaisensa tavat. En ole ikinä kuullut, että Etelä-Pohjanmaalla olisi tällaista perinnettä.

Ei oo tapana Etelä-Pohjanmaalla. Olisko jotain Kaustisen perinnettä.

Vierailija
11/63 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaa raivoa

Vierailija
12/63 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo tapana Etelä-Pohjanmaalla. Olisko jotain Kaustisen perinnettä.

Katoavaa kansanperinnettä.

13/63 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut anoppi Keski-Pohjanmaalta, enkä kamalampaa akkaa ole ikinä tavannut. Onneksi sai syövän heti, kun olin eronnut hänen kultapojastaan.

Vierailija
14/63 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

epätoivoinen6791 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut anoppi Keski-Pohjanmaalta, enkä kamalampaa akkaa ole ikinä tavannut. Onneksi sai syövän heti, kun olin eronnut hänen kultapojastaan.

Mulla Vaasasta appiukko, ja siinä todella ruumiillistui tuo sanonta, että Vaasa on kiusaamisen mekka. Kuvottava äijä, paskaa karmaa hänelle.

Vierailija
15/63 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, toteuttaisin toiveen välittömästi eikä minua toiste näkyisi niillä seuduilla. Lapsiani moinen kusipää ei näkisi koskaan. Miten tuollainen hampuusi voi edes olla perheellinen.

Vierailija
16/63 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

epätoivoinen6791 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla Vaasasta appiukko, ja siinä todella ruumiillistui tuo sanonta, että Vaasa on kiusaamisen mekka. Kuvottava äijä, paskaa karmaa hänelle.

Ei mitään tuollaista sanontaa ole olemassakaan muualla kuin sinun päässäsi. Olet vuosikaudet huutanut tuota Vaasa-vastaista viestiäsi, eli se on vain sinun oma sanontasi.

Vierailija
17/63 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauri selitti, että vävypoika oli perseillyt jotain.

Vierailija
18/63 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia huutoa riidassa. Yksi lause ei kerro asiasta mitään kun ei tiedä taustoja.

Vierailija
19/63 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittelevät asiaa.

Vierailija
20/63 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mauri selitti, että vävypoika oli perseillyt jotain.

Ainahan juopot selittelee muiden syyksi. Yllättävää ettei tällä kertaa vihervasemmiston syy.