Miksi miehet vihaa jos nainen omistaa pehmoleluja ja pitää niitä sängyn päällä?
Kommentit (43)
En minä vihaa, mutta kyllähän tuo kertoo sen miten paljon naisilla on järkeä päässä.
Vierailija kirjoitti:
En minä vihaa, mutta kyllähän tuo kertoo sen miten paljon naisilla on järkeä päässä.
Koska pitää söpöistä asioista?
Palstamiehet haluavat söpön ja naisellisen naisen, jota he eivät sitten arvosta yhtään.
Nainen jäänyt lapsen tasolle. Ei nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo siittä että on jää yt lapsen tasolle ja hakee pehmoleluista turvaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4Enkä hae :D Mulle ne on vain koristusesine :D
Meillä on pehmoleluja kämppä täynnä ja puolet niistä on miehen 💜
En todellakaan vihaa ja minusta on ollut söpöä saada itse tehtyjä pehmoleluja synttärilahjaksi. Ihan parhaita kaupalliseen turhuuteen verrattuna.
Ei minun miestäni ainakaan haittaa, on hänkin hommannut mulle pari pehmolelua. Ei ole mielestäni sen kummoisempi asia kuin sekään että mies tykkää pelata pelejä tai jos sängyllä olisi koristetyynyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4Enkä hae :D Mulle ne on vain koristusesine :D
Leluja kuin leluja
Ei tarvitse pohtia mitä joku mies ajattelee tavaroistasi kun et päästä niitä kotiisi.
Minullakin on pehmolelu ja olen yli 40 v mies :)
Ollessani lapsi, pehmolelut käyttivät minua seksuaalisesti hyväksi ja siitä kumpuaa tämä raivo.
Ap mitä sä selität? Eivät miehet pehmoleluja vihaa jos ovat ihan normaalijärkisiä. Vähemmän päästään terveet miehet voivat kokea ne kilpailijakseen joten jos mies osoittaa moisia merkkejä niin ei sellaisen tapailua kannata jatkaa.
Pehmolelut on tarkoitettu lapsille.
Samasta syystä, kuin naiset vihaa, jos miehellä on auto tai moottoripyörä.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on pehmolelu ja olen yli 40 v mies :)
Ei, sinä et todellakaan ole MIES. Korkeintaan neiti jolla on pippeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen turvaa? On minullakin tuossa sohvan nurkassa pari pehmolelua, mutta en minä niistä mitään turvaa hae. Muistoesineitä ne on, samoin kuin mummon vanhat kahvikupit keittiöni kaapissa. Tai vanhat valokuvat seinällä.
Viha on vahva tunne.