Mies ei näytä pääsevän yli siitä, että jätti minut
Kaikki Narsistin/Psykopaatinn tunnusmerkit täyttävä iäkkäämpi mies, jätti minut 1,5 vuotta sitten täysin kylmästi kävelemällä ovesta ulos sanomatta sanaakaan. Olin lähellä helpottanut sillä jokainen päivä oli hirveää hänen kanssaan. Mies otti kuitenkin yhteyttä viestillä 5 kk kuluttua. En edes harkinnut vastata. Vihaan sitä ihmistä. Sitten alkoi parin viikoin välein jatkuva viestipommitus. En koskaan vastannut. Aluksi ne oli jotain siirappisia, josta tiesin, että ukko yrittää valheen voimin talaisin. Koskan ei nissä pyytänyt anteeksi tai edes pahoitellut mitään. Nyt viestit ovat muuttunut haukkuviksi esim.sanoo, että minulla on päässä vikaa jne. Minua ahdistaa ja pelottaa. Tiedän, että mies on sabotoinut exiensä elämää ennenkin (rikkonut autoja, kertonut törkeitä valheita ympäriinsä, kiristänyt, lyönyt) Harmittaa, että minulla ei ole edes ketään miespuolista ystävää johon voisin turvautua.
Kommentit (13)
Lado ne viestit julkisesti johonkin someen,tuskin kehtaa näyttää naamaansa sen jälkeen.
Siis mihin tarvitset nyt miestä kaveriksi?
Sano sille ukolle, että seuraavasta yrityksestä lähtee poliisille ilmoitus.
Tosin tuosta varmaan voit tehdä jo ilmoituksen. Miksi hän ei ole siis estoissa?
Mies oli löytänyt toisen naikkosen, mutta se ei lämmennytkään ja siksi haluaa sinut takaisin.
Siis olet tiennyt, että mies on sabotoinut exiään ja silti jatkoit seurustelua?
Laita se nyt ensitilassa estoon puhelimessasi.
Vierailija kirjoitti:
Mihinköhän nyt akat tarvii ukkoa, mietippä sitä!
Vierailija kirjoitti:
Hanki lähestymiskielto.
En halua tavata miestä ja lähestymiskiellossa pitää mennä oikeuteen tämän ahdistelijan kanssa, joka on todella väärin. Saisin varmaan turpaani heti sieltä ulos poistuessani.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Olen estänyt puhelut, mutta en viestimistä, koska haluan tietää mitä mies ajattelee ja aikoo. En halua häntä oveni taakse.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen estänyt puhelut, mutta en viestimistä, koska haluan tietää mitä mies ajattelee ja aikoo. En halua häntä oveni taakse.
ap.
Miksi haluat tietää, kun tiedät sen jo? Täydet blokkaukset päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki lähestymiskielto.
En halua tavata miestä ja lähestymiskiellossa pitää mennä oikeuteen tämän ahdistelijan kanssa, joka on todella väärin. Saisin varmaan turpaani heti sieltä ulos poistuessani.
ap.
Ei sinun tarvitse sinne oikeuteen itse mennä. Tuntuu että keksit vain verukkeita, koska tavallaan kiihotut hänen yhteydenotoistaan. Miksi sitten vingut täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
Miksi haluat tietää, kun tiedät sen jo? Täydet blokkaukset päälle.
Miehen tuntien hän tulisi kertomaan asiat kasvotusten, jos ei saa sanottua asiaansa muuten.
Ethän ole vastannut hänelle mitään? Täysi radiohiljaisuus, onhan? Jos, niin ole huoleti, kyllä se mies luovuttaa. Ensin hyvällä, sitten pahalla, mutta jos ei saa mitään vastakaikua niin loppuu se. Sieltä voi tuossa ärsytysvaiheessa tulla vaikka mitä, mutta kun vaan jaksaa ohittaa ne, niin yli pääsee. Sanotaanko näin, että tiedän mistä kirjoitan.
Hanki lähestymiskielto.