Miten paljon olet tällä viikolla harrastanut liikuntaa ja miten paljon painat?
Katsotaan, että kertooko paino liikunnallisuudesta ja että voiko toisen elintapoja päätellä ulkonäöstä. :)
Kommentit (90)
Kävelin 600m matkan lähikauppaan ja takaisin (yhteensä 1,2km) yhtenä päivänä sen sijaan että olisin ottanut auton. Paino 135kg.
Arki on aika passiivista etätyön takia mutta liikunnat:
1x 1h salitreeni (40min juoksumatolla tällä kertaa)
3x 1,5h Thaiboxing sparria ja tekniikkaa mutta siis raskas treeni joka kerta
1x 10km ripeä kävely
Tyypillinen viikko mulle, joskus Thaikkua 4x viikko mutta sillon on lähinnä kävelyä tai kevyt uinti muut treenit.
67kg/168cm
Eipä kuulu sulle ap.
Täällähän saa kaikki valehdella just niin paljon kuin haluavat joten todellisia tuloksia et saa.
168cm ja 75kg. En ole liikkunut lainkaan, vuoden alusta -5kg. Tänään yritin lenkille, mutta lunta oli liikaa eikä lapsen rattaat liikkuneet.
Mitä enemmän liikuntaa ja mitä enemmän painoa, sitä enemmän peukkuja. Tämmöistä voimaantumista tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Ma kuntosalilla reilu tunti, 550kcl kulutus . Ti sisäpyöräilyä tunti, kulutus 580kcl. Ke vapaa. To 8km ulkokävely, kulutus 480kcl. Pe kuntosali jossa juoksu 6km, kulutus 420kcal. La lumityöt 45min ja kulutus 380kcl. Su saatan mennä vielä salille tai sitten en, riippuu jaksanko. Pituus 173cm, paino 74kg. Kulutus mitattu Suunnon Nine Peakilla.
Tuolla liikuntamäärällä voit palkita itsesi sipsipussilla ja kokiksella lauantai-iltana leffaa katsoessa niin saat kulutetut kalorit takaisin.
Ei sitä painosta voi päätellä, lihakset painaa enemmän kuin läski. Itse olen normaalipainoinen, vähän alalaidan puolella, mutta siitä ei vielä voi päätellä, millainen kroppa. Siitä voi ehkä päätellä jotain, että viimeiset 2 vk harrastin liikuntaa joka päivä miinus 2 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvakuulatreeni, kuminauhatreeni, kolme tanssituntia, yksi kuntosaliharjoittelukerta, yksi 1,5 tunnin hotjooga. Paino 103kg, Olen nainen.
Tsemppiä sinne läskileirille.
Tsemppiä sinne peräkammariin ja muista välillä pumpata ilmaa Candy-nukkeen.
Peräkammarissa on tosiaan se hyvä puoli ettei sinne kaskelotti mahdu.
Toimii siis vähän niin kuin pommisuoja
Ma kuntosalilla reilu tunti, 550kcl kulutus . Ti sisäpyöräilyä tunti, kulutus 580kcl. Ke vapaa. To 8km ulkokävely, kulutus 480kcl. Pe kuntosali jossa juoksu 6km, kulutus 420kcal. La lumityöt 45min ja kulutus 380kcl. Su saatan mennä vielä salille tai sitten en, riippuu jaksanko. Pituus 173cm, paino 74kg. Kulutus mitattu Suunnon Nine Peakilla.