Miten paljon olet tällä viikolla harrastanut liikuntaa ja miten paljon painat?
Katsotaan, että kertooko paino liikunnallisuudesta ja että voiko toisen elintapoja päätellä ulkonäöstä. :)
Kommentit (90)
En ollenkaan koska olen ollut flunssassa, normaaliviikkona liikun kuutena päivänä viikossa 30-60 minuuttia plus huolehdin siitä että askelia tulee vähintään se 10000 päivässä.
Tän viikon saldo on hölkkälenkki, hiihtämistä, bodypump, kävelylenkki ja tänään pitäisi käydä vielä illemmalla lenkillä, mutta jos on noin navakka tuuli, niin saatan jättää väliin.
68kg.
Ennen olin reilusti ylipainoinen ja harrastelin vähän sitä sun tätä. Ikinä en missään kohdannut huonoa kohtelua toisilta ihmisiltä. Pahin arvostelija olin itse ja kuvittelin omassa päässä että muut kyylää ja naureskelee.
6,5 tuntia uintia, paino 77 ja pituus 187. Rasvat siellä 10%
1 x juoksulenkki, 1 x hiihtämässä, n. 10 x kävely + Kauppa-ja työmatkat jalan julkisille.
Painan 58 kg.
Ratsastan noin 3-4 krt/vko, tallitöitä ja kävelylenkkejä päälle, palauttavana joogaa. Painan 50 kg ja olen noin 160 cm pitkä. Lihasvoimaa on liian vähän, eli ei tää rimpula olomuoto paras mahdollinen ole.
Painan 82 kiloa. Kuluneella viikolla olen kävellyt koiran kanssa joka päivä 1,5-2,5 tuntia.
Tehnyt kahdet omakotialon lumityöt.
Ollut vesijumpassa ja uimassa kerran, yhteensä noin 2 liikuntaa.
49v mies 182cm 102kg viikon aikana tulee otettua noin 420 askelta.
Jos askeleissa mitataan niin varmaan 3000/askelta per päivä, eli ihan helvetin vähän. Painan 55 kg
1,5 h astangajoogaa
1,5 h kundaliinijoogaa
4 h lumitöitä
159/52
Joka päivä kävelen sohvalta jääkaapille ja painan 150kg
Joka päivä 2x päivässä koiran kanssa 3-4km lenkki. Punttitreeni 3-4 krt viikko. Lisäksi aamuisin vatsa ja selkälihaksia 100x.
Pituus 173cm ja paino 92kg.
Reipasta kävelyä 84,5 km (työmatkat edestakaisin + kahden ison koiran lenkitykset) ja hiihtoa 25 km. Uintia 1 km ja kuntosalitreeniä 3h. Paino 79 kg, pituus 171 ja ikä 65-v.
Nainen
Kävellyt keskimäärin 1 h päivässä, pientä jumppaa sivussa. 160/93
Kolmasti seksiä yhteensä noin 5 minuuttia. Kävellen vessaan noin 40 kertaa. Pituus on 180 sm ja painoa noin 120 kg
Kaksi kertaa tunnin kävelylenkillä. Muuten istunut töissä. 170cm/111kg
Olen kävellyt kaksi 4-5 kilometrin lenkkiä. 168 cm/61 kg.
En yhtään. 86kg 182cm