Raskauden tunne katosi..
Moi, oon ekaa kertaa raskaana ,nyt rv 6+2 menossa. Pelkään kuitenkin että jokin on pielessä koska tunne raskaudesta on kadonnut. Yhtäkkiä se tunne vain katosi. Oireetkin vähentyneet huomattavasti alusta (viikko sitten plussasin)
Kertokaa onko normaalia tai onko kellään samanlaisia kokemuksia..
Kommentit (16)
Valitettavasti minulla tuo tarkoitti keskenmenoa. Mutta voi olla, että se on normaaliakin, joten älä vielä huolestu. Tsemppiä!
Mulla tuli keskenmeno rv12. Ei ollut mitään oireita.
Itsellä ei ole mitään oireita ollut koko raskauden aikana. Aluksi olin myös itse aivan varma että kaikki on pielessä kun alun vähäisetkin oireet hävisi. Nyt viikolla 23+3 ja kaikki hyvin. :) Älä turhaan huoli tai lue keskenmeno juttuja, itse et voi siihen kuitenkaan vaikuttaa. Kaikilla ei oireita ole. Itselläänkään ei mitään lihomista lukuunottamatta ja kaikki ollut tähän asti hyvin ja kovasti potkii jo.
Mulla oireet katosi ja keskenmeno tuli rv 6
Mulla kävi tismalleen samoin. Kaikki oli silti ok ja lapsi syntyi terveenä.
No minulla oli samoin molemmissa raskauksissa. Kaksi tervetta lasta silti.
On aivan tavallista, ettei nainen tunne olevansa raskaana joka päivä yhtä voimakkaasti, joskus ei lainkaan. Ei siis yksinään kerro yhtään mistään tai ole oire sinällään :) Nyt vain yrität rentoutua ja annat viikkojen kulua. Tiedän, että se on vaikeaa, mutta muutakaan et valitettavasti voi tehdä. Tsemppiä! :)
Itsellä sama juttu, nyt rv 22 ja kaikki hyvin. Koita olla murehtimatta :)
Itsellä samoihin aikoihin hävisi kaikki oireet. Julmettu paha olo ja kaikki loppui kuin seinään. Kaikki oli kuitenkin hyvin ja raskaus jatkui ihan normaalisti onnelliseen loppuunsa asti :) Luulen, että oireiden loppuminen tai jatkuminen ei ole yksinään mikään indikaattori sille, että kaikki on mallillaan. On myös naisia, jotka kärsivät oireista ja silti on mennyt kesken. Eli älä käyttää oireita, vaan yritä olla rauhassa.
Mulla ei oo viidessä raskaudessa ollut muita oireita kuin et jäi menkat pois..
Siihen asti että alkoi liikkeitä tuntumaan, olo oli kuin ei edes ois raskaana. :)
Mä pelkäsin ekassa raskaudessa niin pajon keskenmenoa/kohtukuolemaa, etten osannut rentoutua lainkaan. Ei mikään ihme, ettei tuntunut olo raskaana olevalta. Harjoitussupistukset selitin itselleni vatsanväänteinä, pahoinvointi johtui vain teen juonnista (siis wtf :D), närästystä olikin yhtäkkiä ollut muka ennenkin, päänsäryt ja turvotus johtuivat vaan helteestä jne. Kumma juttu, kun kaikki nämä vaivat kuitenkin synnytyksen jälkeen hävisivät.
Eli tukevasti raskaana olin silti viikolle 42+0 asti ja ihanan, terveen pojan sain :) Älä stressaa, ap! Kaikki munkin huoli johtui just siitä, ettei alkuraskaudessa ollut oireita. Myöhemmin kun niitä tuli, en meinannut uskoa todeksi :)
Musta ihmismieli on tuossa aika voimakas:itsellä tuli verta rv6 menin terkkariin ja sanoi että kesken meni. Tulin kotiin eikä mitään tuntemuksia ollut enää. Seuraavalla viikolla ajattelin käydä gynellä tarkastuttamassa että kaikki ok ja ultraa että kaikki poistunut. Löytyi sikiö ja syke♡ vähäiset oireet palasivat :)
Mulla kävi myös niin että ihan alkuraskauden oireet vain yhtäkkiä katosi (rinnat ei olleet enää arat jne.) ja pelästyin myös että meneekö kesken. Ei mennyt vaan siitä hetki ja alkoi se pahoinvointi... Nyt terve poika tuhisee vieressä. :) Onnea odotukseesi ja positiivisin mielin eteenpäin!
Ei kaikilla ole paljon mitään oireita