Millainen ihminen jää ikisinkuksi?
Kommentit (95)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:05"]Minä varmaan jään, kun olen rakastunut kaveriini, joka ei rakasta minua. En usko että pystyisin ketään toista rakastamaan.
[/quote]
Täällä samanlainen.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:30"]
Ujo? Entä muita luonteenpiirteitä?
[/quote]
Pitkästä parisuhteesta eronnut, maisterikoulutettu, työssäkäyvä, pienituloinen, yli 30-vuotias, lapseton, 5-6x viikossa kuntosalilla viihtyvä mies => Täydellistä ikisinkkuainesta, ellei sitten Thaimaan suuntaan lähde.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 14:00"]Mun lähipiiristä löytyy kaksi ihmistä.
Mies joka on nuorempana ollut todella komea ja naisten keskuudessa suosittu. Liian ujo avaamaan kuortaan kenellekään. Minun setäni, todella ihana tyyppi ja vieläkin hyvännäköinen, mutta ilmeisesti on tyytyväinen elämäänsä näin.
Sitten nainen joka on nuoruudessaan ollut ilmeisesti vähän villimpi tapaus, vieläkin aika rempseä tyyppi. Seurustelusuhteita on ollut pitkin elämää ja yksi lapsikin, mutta suhteet aina lyhyitä. Asuu yhdeksän kissan kanssa.
[/quote]
Seurustelusuhteissa pitkin elämää ollut ikisinkku? Eli siis sinkkuna parisuhteessa? Jep, jep..
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:21"]
[/quote]
Pitkästä parisuhteesta eronnut, maisterikoulutettu, työssäkäyvä, pienituloinen, yli 30-vuotias, lapseton, 5-6x viikossa kuntosalilla viihtyvä mies => Täydellistä ikisinkkuainesta, ellei sitten Thaimaan suuntaan lähde.
[/quote]
Pitkässä parisuhteessa elänyt ikisinkku?
Minä! :D Olen siis lihava ja rinnaton, eikä naamassakaan ole kehumista. Lisäksi vaikea lapsuus on johtanut masennukseen, paniikkihäiriöön, ahdistushäiriöön ja syömishäiriöön, joiden takia en usko koskaan kelpaavani kenellekään. Enkä halua olla taakaksi kenellekään, joten en enää edes yritä etsiä parisuhdetta.
Tällainen kuin minä, eli nuori nainen, jolla on huono itsetunto, taipumus itsesääliin ja ottaa kaikki vastoinkäymiset hyvin raskaasti, suoranainen ihmispelko ja olikohan muuta...
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 20:05"]
Tällainen kuin minä, eli nuori nainen, jolla on huono itsetunto, taipumus itsesääliin ja ottaa kaikki vastoinkäymiset hyvin raskaasti, suoranainen ihmispelko ja olikohan muuta...
[/quote]
Näin. 25-vuotta mennyt sinkkuna enkä usko asian koskaan muuttuvankaan.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:50"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:40"]Minä jäinyksin, en ole koskaan ollut edes treffeillä enkä suudellut, saati harrastanut seksiä, eikä edes baarissa yritä kukaan. En oikein itse tiedä, miksi näin on. Ulkonäkö ehkä voi olla syynä. En ole nätti, vain ihan tavis, mutta onhan rumiakin naisia suhteessa, enkä kuitenkaan mikään suohirviö ole. Olen lievästi ylipainoinen, mutta tiedän todella lihaviakin naisia, jotka ovat suhteessa joten voiko pari kiloa yli normaalipainon todella olla niin merkittävää? Ehkä sitten. Olen fiksu ja ystävällinen ja minusta pidetään ihmisenä, mutta naisena kukaan mies ei koskaan kiinnostunut minusta. Tunnen pari muutakin ikisinkkua, eikä kukaan meistä ole mitenkään silmiinpistävän ruma tai millään tavoin kamala ihminen. Ehkä olemme sitten liian tylsiä, jotta miehet kiinnostuisi. Ikäväähän se on, mutta ei sille mitään mahda. [/quote] Kyllähän parisuhteeseen pääsee ylipainoinenkin, mutta epäilen, että suuri osa lihoaa vasta siinä parisuhteessa ja silloin niillä kiloilla eiole niin suuri merkitys, kun niitä tunteita on jo olemassa. Vähän eritilanne lähteä tutustumaan ja luomaan niitä tunteita, kun on valmiiksi ylipainoa. Osa miehistä tiputtaa ylipainoiset heti valikoimasta, jos on mahiksia hoikempiinkin. Eli ei anneta edes sitä mahdollisuutta tutustua, joilloin kivasta luonteesta ei juurikaan ole apua. En väitä, että naisetei harrastaisivastaavaa, mutta nyt puhuttiinkin juuri naisten ylipainosta. Silläkin on väliä, miten se ylipaino on jakautunut. Kyllä omenavartaloisella/tasapaksulla/ kaksoisleukaisella on homma karumpaa kuin tiimalasilla tai ghettopepulla. Jälkimmäiset saa miehet kävelemään välillä ovia päin.
[/quote]
Totta, on se varmaan ainakin osasyy. Minulta ei vain koskaan ole laihduttaminen ottanut onnistuakseen ja tässä iässä on myöhäistä joka tapauksessa. Mutta emme me kaikki ikisinkut hirviöitä ole, joskus se on aika pienestä kiinni.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:30"]Ujo? Entä muita luonteenpiirteitä?
[/quote] aseksuaali
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:21"]
[/quote]
[/quote]
Ja anna kun arvaan? Vihaa naisia, pitää itseään kaikkia muita parempina ja haluaisi täydellisen naisen. Joo, naisten vika, että jäit yksin.
Tiensä valinnut ihminen joka haluaa elää ennemmin yksin kuin kumppanin kanssa.
Ihminen joka on pettynyt suhteisiinsa tullut petetyksi riittävän monta kertaa eikä enää usko ihmisiin.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:04"]
Leskinainen, mies kuoli n. 10v sitten, ikää +50 viihtyy kai yksin, on lapsenlapsen ahkera hoitaja, harrastaa paljon. En tiedä haluaisiko suhteen. Jarruttavia juttuja ehkä: puhuu todella kovaan ääneen siis sellaista kailotusta, pyylevä, mutta ihan nätti, aika kova juorukello, ilmaisee mielipiteensä hyvin suoraan. Tosin viimeinen on minusta vain hyvä ominaisuus, kun ei kuitenkaan töksäyttele. Jotkut vaan toivoo kumppanilta, varsinkin naiselta, sellaista myötäilevämpää keskustelutyyliä.
[/quote]
Eihän leski voi mitenkään olla ikisinkku, sillä hän on ollut parisuhteessa eli naimisissa!
Sukupuuton partaalla ei ole varaa olla nirso
Minä varmaan jään, kun olen rakastunut kaveriini, joka ei rakasta minua. En usko että pystyisin ketään toista rakastamaan.