Millainen ihminen jää ikisinkuksi?
Kommentit (95)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:40"]
Mun tuttavapiirissä on jäänyt
nainen, jolla on vaikea lapsuus ja on koko aikuisiän joutunut selvittelemään omaa pahaa oloaan
mies, jolla on aivan kohtuuttomat vaatimukset naisten suhteen, vaikka itsekään ei ole mikään täydellinen saalis, lisäksi on luonteeltaan hyvin itsekäs ja joustamaton
peräkamarin poika, joka ei ole koskaan itsenäistynyt eikä ollut töissä tms. Asunut vanhempien kanssa koko elämänsä
lisäksi nainen, joka on ulospäinsuuntautunut, iloinen, mukava, ok näköinen, eli en osaa sanoa mitään "syytä" ikuiselle sinkkuudelle
[/quote]Olisiko tuolla listasi viimeisellä naisellakin liian korkeat vaatimukset. Ai niin, eihän naisilla voi olla liian korkeita vaatimuksia. Täällähän tuli noin viikko sitten noin 10 sivun verran lyttäyksiä eräälle ikisinkkumiehelle, että hänellä on liian korkeat vaatimukset, kun halusi lapsettoman ja alle 172 cm naisen.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:40"]
Mun tuttavapiirissä on jäänyt
nainen, jolla on vaikea lapsuus ja on koko aikuisiän joutunut selvittelemään omaa pahaa oloaan
mies, jolla on aivan kohtuuttomat vaatimukset naisten suhteen, vaikka itsekään ei ole mikään täydellinen saalis, lisäksi on luonteeltaan hyvin itsekäs ja joustamaton
peräkamarin poika, joka ei ole koskaan itsenäistynyt eikä ollut töissä tms. Asunut vanhempien kanssa koko elämänsä
lisäksi nainen, joka on ulospäinsuuntautunut, iloinen, mukava, ok näköinen, eli en osaa sanoa mitään "syytä" ikuiselle sinkkuudelle
[/quote]Olisiko tuolla listasi viimeisellä naisellakin liian korkeat vaatimukset. Ai niin, eihän naisilla voi olla liian korkeita vaatimuksia. Täällähän tuli noin viikko sitten noin 10 sivun verran lyttäyksiä eräälle ikisinkkumiehelle, että hänellä on liian korkeat vaatimukset, kun halusi lapsettoman ja alle 172 cm naisen.
[/quote]
Jos on mieluummin onnellinen yksin kuin pakolla suhteessa henkilön kanssa joka ei miellytä, asia on ok ja ei kuulu muille.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:15"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:40"] Mun tuttavapiirissä on jäänyt nainen, jolla on vaikea lapsuus ja on koko aikuisiän joutunut selvittelemään omaa pahaa oloaan mies, jolla on aivan kohtuuttomat vaatimukset naisten suhteen, vaikka itsekään ei ole mikään täydellinen saalis, lisäksi on luonteeltaan hyvin itsekäs ja joustamaton peräkamarin poika, joka ei ole koskaan itsenäistynyt eikä ollut töissä tms. Asunut vanhempien kanssa koko elämänsä lisäksi nainen, joka on ulospäinsuuntautunut, iloinen, mukava, ok näköinen, eli en osaa sanoa mitään "syytä" ikuiselle sinkkuudelle [/quote]Olisiko tuolla listasi viimeisellä naisellakin liian korkeat vaatimukset. Ai niin, eihän naisilla voi olla liian korkeita vaatimuksia. Täällähän tuli noin viikko sitten noin 10 sivun verran lyttäyksiä eräälle ikisinkkumiehelle, että hänellä on liian korkeat vaatimukset, kun halusi lapsettoman ja alle 172 cm naisen. [/quote] Jos on mieluummin onnellinen yksin kuin pakolla suhteessa henkilön kanssa joka ei miellytä, asia on ok ja ei kuulu muille.
[/quote]Ja tällä luettelamallasi miehellä ei voi olla sama juttu...koska? Ja eikö tässä ketjussa puhuttu tahtomattaan sinkkuina olevista. Röyh ja burb!
Teini-iässä valtavirran ulkopuolella liikkuva.
Nuorena aikuisena hauskanpitoon keskittyvä.
Aikuisena kokematonta núoruutta epätoivoisena etsivä.
Nykyään itsetuhoisena alkoholistina eristäytynyt.
Miten te ikisinkut hoidatte seksielämänne?
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:56"]
[/quote]
Itsehän se hoidetaan.
Alle 30-v nainen, joka on pienimmänkin ihmissuhdekonfliktin tullessa vähintään tiuskiva tai jopa niin räjähtävä, että haukkuu kaikki osalliset ihmiset pahimmilla mahdollisilla tavoilla, ja kuvittelee sen jälkeen, että kaikki on korjattavissa ilman anteeksipyyntöä. Epävakaa tunne-elämä, kenties narsistisia luonteenpiirteitä, "mitä minä tästä saan" -tyyppinen ajattelu. Polttaa kaikki sillat takanaan ihmissuhteissa. Ajattelee jatkuvasti miehiä ja seksiä. Petirintamalla on vientiä, mutta kukaan ei halua seurustella hänen kanssaan. On todella kaunis kasvoiltaan, hyväkroppainen ja arvostetussa asiantuntija-ammatissa. Rahaa on. Pukeutuu kauniisti ja todella hieno auto jne. Mutta niin kamala luonne, kun se sieltä paljastuu!
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:56"]
[/quote]
En koe seksiä perustarpeena jota pitäisi jatkuvasti tyydyttää, vaan halukas olo tulee silloin, kun joku sen herättää. Ihmisissä on varmaan eroja tämän suhteen.
Tässä minun tuntemiani ikisinkkuja
Reilusti ylipainoinen nainen, jolla alkoholistivanhemmat, seurauksena masennusta ja syömishäiriö
Ylipainoinen nainen joka lihosi suhteen aikana, mies jätti, nainen on laihduttanut sellaisiin plusmallin mittoihin
Kummallakin aivan ihana luonne
- heidän kumppanin etsintäänsä seuratessani olen todennut, että ylipaino karsii ehdokkaita tosi paljon... lopuille kelpaisivat patjaksi, mutta eivät seurusteluun :( Lopuilla sitten on alkoholiongelmaa ym. Juu, ymmärän, että eka nainen on itsekin mielenterveysongelnainen, mutta jälkimmäisenkin pitäisi sitten tyytyä bipolaariseen, alkoholisoituneeseen tai spvinistiseen mieheen, koska on ylipainoa... huhuh
Yksi neljän lapsen kouluttamaton äiti (lasketaanko, jos on lapsia) eka muksu saatu 17v, toinen vähän myöhemmin, koulut jäi kesken, mies lähti, ei koskaan ole ollut töissä vaan sossunluukulla, uusi mies tuli kuvioihin siis juopponaistenhakkaaja, teki kaksi lasta lisää, joi itsekin paljon, nyt lapset aikuisia, asuu yksi, juonut ja tupakoinut terveytensä, (ei juo enää), traumoja ex-miehestä, on työkyvyttömyyseläkkeellä traumojen sekä fyysisten sairauksien takia. Ei halua enää miestä elämäänsä vaikka huomiota heiltä vähän kaipaakin. En kyllä tiedä, minkätasoista kavaljeeria raspiääninen auringonrypistämä nainen sitten saisi :(
Leskinainen, mies kuoli n. 10v sitten, ikää +50 viihtyy kai yksin, on lapsenlapsen ahkera hoitaja, harrastaa paljon. En tiedä haluaisiko suhteen. Jarruttavia juttuja ehkä: puhuu todella kovaan ääneen siis sellaista kailotusta, pyylevä, mutta ihan nätti, aika kova juorukello, ilmaisee mielipiteensä hyvin suoraan. Tosin viimeinen on minusta vain hyvä ominaisuus, kun ei kuitenkaan töksäyttele. Jotkut vaan toivoo kumppanilta, varsinkin naiselta, sellaista myötäilevämpää keskustelutyyliä.
Olen sinkku enkä ole seurustellut koskaan
N54
Tosikko, suhtautuu alentuvasti toisten huumoriin (en nyt tarkoita alapäähuumoria), mikään juttu ei ole ikinä hauska, pitää vähemmän vakavia lapsellisina. Tuntemani mies on koko ajan naama näkkärillä ja jäkittää kuin olisi jotain tungettu takapuoleen. Koskaan ei ole selvinnyt, mikä sitten olisi se juttu, joka herran mielestä olisi hauska. Käyttäytyy ylimielisesti ja tekee selväksi, että pitää itseään muita parempana. Sitten se miettii, miksi morsianehdokkaat katoaa ekojen treffien jälkeen. Hän kun on komea mies, vakaassa työpaikassa (armeija-yllätys yllätys).
Itse koulukiusattu nuorena sekä paha akne ja skolioosi. Naiset suorastaan halveksuivat tuonne lähelle 30 ikävuotta. Nyt liikunnalla saanut selän jonkinasteiseen kuntoon ja olen ikäisekseni ihan OK-näköinen, 188cm ja 84kg. Aknea ei tietenkään enää ole. Satunnaista seksiseuraa löytyy nykyään parin kuukauden välein, mutta kun ei nuorena päässyt harjoittelemaan, niin muutamaa kuukautta pidempiin suhteisiin en ole päässyt.
Ikää siis 37 ja mies.
Haluaisin kyllä pidemmän parisuhteen.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:12"]Itse koulukiusattu nuorena sekä paha akne ja skolioosi. Naiset suorastaan halveksuivat tuonne lähelle 30 ikävuotta. Nyt liikunnalla saanut selän jonkinasteiseen kuntoon ja olen ikäisekseni ihan OK-näköinen, 188cm ja 84kg. Aknea ei tietenkään enää ole. Satunnaista seksiseuraa löytyy nykyään parin kuukauden välein, mutta kun ei nuorena päässyt harjoittelemaan, niin muutamaa kuukautta pidempiin suhteisiin en ole päässyt.
Ikää siis 37 ja mies.
Haluaisin kyllä pidemmän parisuhteen.
[/quote]
Ja pitäähän naiset mua vieläkin pahasti viallisena, kun en ole pitkiä aikoja seurustellut. Itseään toistava negatiivinen kierre... No seksiä sentään on silloin tällöin.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:48"]
Minä. En osaa selittää millainen olen, mutta ainakin ujo, epävarma, TODELLA huono itsetunto, ruma, lauta, tylsä... En usko että maailmassa olisi yhtäkään miestä joka mut huolisi :D
[/quote]
Toinen vastaavat ominaisuudet omaava ehkä... Mutta toisaalta sellaiset suhteet eivät yleensä ole kovin pitkäikäisiä, kun samat ongelmat omaavat ihmiset eivät yleensä niinkään tue toisiaan vaan enemmän vain provosoivat toisiaan.
Itse ehkä lähtisin etsimään sellaista miestä jolla on myös vaikeuksia pariutua, mutta aivan eri syistä kuin itsellä.
"Lautuus" ei muuten ole monenkaan mielestä huono ominaisuus... Kaikki miehet eivät ole tissifetisistejä.
[/quote]
Todellakaa miehet (kaikki ainakaan) eivät valitse tissejen perusteella tai ulkonäön. Mieheni unelmavartalo on sporttinen ja pieni tissinen, minä olen normaalipainoinen, ven yhtään sporttinen ja suuuuuuret rinnat löytyy. Kuitenkin hän omien sanojensa mukaan kiihottuisi minusta vaikka olisin kymmenen kiloa painavampi, minä kiihotan häntä vaikka en siihen unelmaan taivu.
Ihmisen vartalo ei saisi olla kaikki kaikessa, aika onnettomia olisimme jos kuori määrittelisi suhteen eikä sisältö.
Seksikkyys ja eroottisuus tulee sisällöstä, ei täydellisestä vartalosta.
Voisin hyvinkin olla jonkun mieleen seksikkäin ulkomuoto, mutta persoonani taas veisi seksikkyyden pois ja vice versa.
Minä olen liian ruma saadakseni ketään. Ainoa huomio, mitä koskaan olen miehiltä saanut, on "rotannaamaksi" nimittely. Siitähän se ikisinkkuus aina naisella johtuu.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:12"]Tosikko, suhtautuu alentuvasti toisten huumoriin (en nyt tarkoita alapäähuumoria), mikään juttu ei ole ikinä hauska, pitää vähemmän vakavia lapsellisina. Tuntemani mies on koko ajan naama näkkärillä ja jäkittää kuin olisi jotain tungettu takapuoleen. Koskaan ei ole selvinnyt, mikä sitten olisi se juttu, joka herran mielestä olisi hauska. Käyttäytyy ylimielisesti ja tekee selväksi, että pitää itseään muita parempana. Sitten se miettii, miksi morsianehdokkaat katoaa ekojen treffien jälkeen. Hän kun on komea mies, vakaassa työpaikassa (armeija-yllätys yllätys).
[/quote]
Tässä muuten muutama kommentti, jonka sain osakseni. Kiva kuntoinen aikuinen kokee asiakseen ohjeistaa käytöstäni...
Hirnut kuin hevonen ja sun hampaat näkyy liikaa nauraessa. Naisen kuuluisi ESIINTYÄ HILLITYMMIN JA PEITTÄÄ SUU KÄDELLÄÄN (mitäääh?)
Miksi sä hymyilet kaikille miehille (vastaantulija ovella) annat tosi helpon ja epätoivoisenvaikutelman itsestäsi.
Aiotko sä oikeasti lähteä olkapäät paljaana.
Taas ihan ala-arvoinen juttu, nauroit kuitenkin vain mielistelläksesi.
Laukoo näitä helmiä siis kaikille ikään ja sukupuoleen katsomatta. Kyllä on naurussa pitelemistä, kun herra alkaa kassajonossa opastaa nuhtelevasn sävyyn samanikäistä miestä, joka on niin yllättynyt, että ei saa sanaa suustaan. Jos oma siippa rekisi noin, esittäisin, ette tunne koko tyyppiä xD
Naisella kysymys on aina ulkonäöstä, ei ole riittävän nätti kelvatakseen miehille.
Miehillä ongelma on yleensä itsetunnon puute, luuserius tai naisviha. Kaksi jälkimmäistä on yleensä samassa miehessä.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:08"]
Minä. :D Traumatisoitunut, ruma, anoreksiaa, masennusta ja paniikkihäiriötä sairastava nainen. Ikää ei ole paljon, mutta olen varma, etten tule koskaan saamaan ketään. Parempi niin, etten tuhoa kenenkään muun elämää.
[/quote]
Anoreksia vaarallinen juttu, pidä huolta itsestäsi. Toivon myös, että jonkun kanssa yhteiselämän vielä saat.