Millainen ihminen jää ikisinkuksi?
Kommentit (95)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:08"]
Olen sinkku enkä ole seurustellut koskaan N54
[/quote]
En ole minäkään seurustellut koskaan, hitsi mä olen liian arka ja ujo etten uskalla pelkään että nolaan itseni, sekin hirvittää että heti saa rukkaset, harmittaa tuhottomasti. M60
Minä jäinyksin, en ole koskaan ollut edes treffeillä enkä suudellut, saati harrastanut seksiä, eikä edes baarissa yritä kukaan.
En oikein itse tiedä, miksi näin on. Ulkonäkö ehkä voi olla syynä. En ole nätti, vain ihan tavis, mutta onhan rumiakin naisia suhteessa, enkä kuitenkaan mikään suohirviö ole. Olen lievästi ylipainoinen, mutta tiedän todella lihaviakin naisia, jotka ovat suhteessa joten voiko pari kiloa yli normaalipainon todella olla niin merkittävää? Ehkä sitten. Olen fiksu ja ystävällinen ja minusta pidetään ihmisenä, mutta naisena kukaan mies ei koskaan kiinnostunut minusta.
Tunnen pari muutakin ikisinkkua, eikä kukaan meistä ole mitenkään silmiinpistävän ruma tai millään tavoin kamala ihminen. Ehkä olemme sitten liian tylsiä, jotta miehet kiinnostuisi.
Ikäväähän se on, mutta ei sille mitään mahda.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:30"]
Naisella kysymys on aina ulkonäöstä, ei ole riittävän nätti kelvatakseen miehille.
Miehillä ongelma on yleensä itsetunnon puute, luuserius tai naisviha. Kaksi jälkimmäistä on yleensä samassa miehessä.
[/quote]
"Naisviha"? Mihin viittaat sanalla?
Sellainen joka on kokenut parisuhteen tai muutamankin ja huomannut etteivät ne sovi itselleen
.
Sellainen, joka ei ole valmis tinkimään omista asioistaan toisten hyväksi, ei valmis tekemään kompromisseja.
Itse olen ainakin todella reviiritietoinen ja kyllästyn helposti. Ikää on kohta 40 ja en kumppania kaipaile. Ei, enkä omista eläimiä enkä dildoja tai hierovaa suihkupäätä
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:40"]Minä jäinyksin, en ole koskaan ollut edes treffeillä enkä suudellut, saati harrastanut seksiä, eikä edes baarissa yritä kukaan.
En oikein itse tiedä, miksi näin on. Ulkonäkö ehkä voi olla syynä. En ole nätti, vain ihan tavis, mutta onhan rumiakin naisia suhteessa, enkä kuitenkaan mikään suohirviö ole. Olen lievästi ylipainoinen, mutta tiedän todella lihaviakin naisia, jotka ovat suhteessa joten voiko pari kiloa yli normaalipainon todella olla niin merkittävää? Ehkä sitten. Olen fiksu ja ystävällinen ja minusta pidetään ihmisenä, mutta naisena kukaan mies ei koskaan kiinnostunut minusta.
Tunnen pari muutakin ikisinkkua, eikä kukaan meistä ole mitenkään silmiinpistävän ruma tai millään tavoin kamala ihminen. Ehkä olemme sitten liian tylsiä, jotta miehet kiinnostuisi.
Ikäväähän se on, mutta ei sille mitään mahda.
[/quote]
Kyllähän parisuhteeseen pääsee ylipainoinenkin, mutta epäilen, että suuri osa lihoaa vasta siinä parisuhteessa ja silloin niillä kiloilla eiole niin suuri merkitys, kun niitä tunteita on jo olemassa. Vähän eritilanne lähteä tutustumaan ja luomaan niitä tunteita, kun on valmiiksi ylipainoa. Osa miehistä tiputtaa ylipainoiset heti valikoimasta, jos on mahiksia hoikempiinkin. Eli ei anneta edes sitä mahdollisuutta tutustua, joilloin kivasta luonteesta ei juurikaan ole apua. En väitä, että naisetei harrastaisivastaavaa, mutta nyt puhuttiinkin juuri naisten ylipainosta.
Silläkin on väliä, miten se ylipaino on jakautunut. Kyllä omenavartaloisella/tasapaksulla/ kaksoisleukaisella on homma karumpaa kuin tiimalasilla tai ghettopepulla. Jälkimmäiset saa miehet kävelemään välillä ovia päin.
Ujo mies, ei naiset jaksa katsoa tutusmisvaiheessa ujouksissaan sekoilevaa miestä.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:12"]Itse koulukiusattu nuorena sekä paha akne ja skolioosi. Naiset suorastaan halveksuivat tuonne lähelle 30 ikävuotta. Nyt liikunnalla saanut selän jonkinasteiseen kuntoon ja olen ikäisekseni ihan OK-näköinen, 188cm ja 84kg. Aknea ei tietenkään enää ole. Satunnaista seksiseuraa löytyy nykyään parin kuukauden välein, mutta kun ei nuorena päässyt harjoittelemaan, niin muutamaa kuukautta pidempiin suhteisiin en ole päässyt.
Ikää siis 37 ja mies.
Haluaisin kyllä pidemmän parisuhteen.
[/quote]
Ja pitäähän naiset mua vieläkin pahasti viallisena, kun en ole pitkiä aikoja seurustellut. Itseään toistava negatiivinen kierre... No seksiä sentään on silloin tällöin.
[/quote][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:12"]Itse koulukiusattu nuorena sekä paha akne ja skolioosi. Naiset suorastaan halveksuivat tuonne lähelle 30 ikävuotta. Nyt liikunnalla saanut selän jonkinasteiseen kuntoon ja olen ikäisekseni ihan OK-näköinen, 188cm ja 84kg. Aknea ei tietenkään enää ole. Satunnaista seksiseuraa löytyy nykyään parin kuukauden välein, mutta kun ei nuorena päässyt harjoittelemaan, niin muutamaa kuukautta pidempiin suhteisiin en ole päässyt.
Ikää siis 37 ja mies.
[/quote]
Ja pitäähän naiset mua vieläkin pahasti viallisena, kun en ole pitkiä aikoja seurustellut. Itseään toistava negatiivinen kierre... No seksiä sentään on silloin tällöin.
[/quote]
Myönnän, että mulle tulisi ekana tuosta mieleen, että olet joku pelimies. Tämä on naisille oikeasti kova paikka, koska siinä sitten pitäisi päättää luottaa sinuun ja tiedostaa että homman mennessä puihin saa syyttää omaa sinisilmäisyyttään ja tuntea itsensä uskomattoman tyhmäksi, koska tiesihän tämän nyt etukäteen kuuromykän opaskoirakin... Sitten taas, jos reilusti kertoisit heti perään syyn siihen, että niitä suhteita ei ole, niin asia kääntyisi aivan toisin. Kyllä se pidempi suhde vielä voi löytyä. Se kun ei oikeasti vaadi kuin sen yhden ihmisen. Tärkeää vaan on, että se leidi ei mene sulta ohi siksi, että olet osittain luovuttanut ja haet häneltäkin seksiä. Tsemppiä! (Monella naisella saattaa muuten kiinnostus kasvaa, kun kerrot tarinasi)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:08"]
Olen sinkku enkä ole seurustellut koskaan N54
[/quote]
En ole minäkään seurustellut koskaan, hitsi mä olen liian arka ja ujo etten uskalla pelkään että nolaan itseni, sekin hirvittää että heti saa rukkaset, harmittaa tuhottomasti. M60
[/quote]
Mitäs jos nolaatkin itsesi? Ei se maailma siihen lopu, että sanot jotain hölmöä ja saat pakit. Se ei myöskään lopu siihen, että nainen sanoo sinulle ilkeästi tai nauraa. Se kertoo enemmän naisesta kuin sinusta. Jos, et jotain ennestään tuttua leidiä lähesty, niin et todenmäköisesti heitä edes ikinä enää tapaa. Mitä väliä :) Itse kyllä annan armahduksen, jos mies möläyttää jotain outoa ja perään pahoittelee, että on hermostunut! Kyllä mä ymmärrän, että voi jännittää ja sitten yritän itse viritellä keskustelua ja vähän rohkaista. Moni nainen tykkää ujoista miehistä ja onhan niitä ujoja naisiakin ;)
Epäilen omalla kohdallani yhdeksi suureksi syyksi jonkinasteisen testosteronivajeen. Olen aina ollut kiinnostunut naisista, mutta en koskaan ole tuntenut mitään elämää suurempaa poltetta heidän jahtaamisekseen. Ala-asteen välitunneilla en juossut tyttöjä jahtaamassa. Yläasteella kävin kyllä kotibileissä, mutta en pakkomielteen omaisesti pyrkinyt pidemmälle. Lukiossa ja jatko-opiskeluissa olin porukan mukana, mutta oikeastaan koskaan lähtenyt bileisiin/kaupungille pillunkiilto silmissä. Toki en ole koskaan kyennyt siirtämään muiden elämänalueiden itsevarmuutta ja osaamista naisasioihin ja kuten tässäkin ketjussa on todettu, ei epävarmaa (varsinkaan aikuista) miestä kauaa kilpailuilla markkinoilla katsella.
Ehkä tästä syystä mielikuvani naisasioista ovat naiiveja ja romantisoituja. Olen toki fyysinen olento ja tiedostan haluni, mutta eniten tuolla takaraivossa jäytää ajatus aidosta välittämisestä, kiintymyksestä ja yhdessäolosta.
Nyt kun aika on tuon osalta lyönyt viimeisen kerran, olen pyrkinyt viemään itseäni kohti täydellistä tunnekylmyyttä. Mikään ei saa tuntua miltään, eikä mistään saa saada turhia toiveajatelmia. Jos joku joskus erehtyy kysymään, valehtelen rutinoituneesti päin naamaa ja yritän poistua tilanteesta.
Tunnen 46v miehen,asunut kokokänsä isän ja äidin kanssa lapsuudenkodissaan. Erittäin musta-valkoinen,joustamaton,laiska ja ei ole kiinnostunut esim.matkustelusta tai mistään yleissivistävästä
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:54"]Ujo mies, ei naiset jaksa katsoa tutusmisvaiheessa ujouksissaan sekoilevaa miestä.
[/quote]
Ujo on miljoona kertaa parempi kuin maailmaomistajana paikalle asteleva kukkopoika, joka pitää menestystään hurmaamisessanivarmana,yööök! Ujosteluhan tarkoittaa, että kiinnostusta oikeasti on. Monesti se on aika söpöäkin, jos mies alkaa punastella. Tosin kannattaa mainita, että ujostuttaa, kun muuten joku voi tulkita oudoksi.
Toki joillekin miehen pienikin epäröinti on turnoff ja pakit tulee auttamatta, jos mies ei käyttäydy kuin joku hemmetin "mä-otan-sut-koska-mä-voin-super-ihqu-alfa". Mulla on yksi kaveri, joka antaa lähes kaikille pakit paitsi miehille. Jos joku vetää hänet yhtä-äkkiä lähelle katsoo silmiin ja sanoo jotain tyyliin "sä oot paikan kaunein naine ja tänään mun " tms. valahtaa nainen ihan täysin ja on valmis lähtemään heti taksille. Kaikki järki pakenee päästä eikä kiinnosta, että sama mies on nähty jo viereisessä pöydässä kokeilemassa samaa. No, se on hänen makunsa.
En suosittele kokeilemaan samaa roolia. Suurin osa naisista saa raivari, jos tarraat vyötäisiltä tai oikeastaan mistään ennen kuin edes sanot hei...
Minä; vaikea lapsuus, traumatisoivaa kiusaamista myöhemmin, masennus, "en kelpaa koskaan kenellekään" -syndrooma. Jotkut miehet kyllä kiinnostuu mutta en osaa pitää niitä varteenotettavina, eri syistä. Haluaisin maalaismiehen mutta en tyhmää junttia. En ole tarpeeksi tyhmä muuttaakseni mihinkään mulkun perässä, epäilen että jos niin tekisin lopputulos olisi perhehelvetti. Ei siksi että mä olisin vaikea (mä olisin hyvälle miehelle ihan hyvä vaimo, kiltti, järkevä ja rauhallinen) vaan siksi että se mies olis kuitenkin sietämätön idiootti, just semmonen kuin kiusaajamulkut. Ja mulla on jonkun verran omia kuvioita täällä joten ei se muuttaminen ihan kevyesti käy...
Olen 21- vuotias, joten en heitä kirvestä kaivoon, vaikka välillä ympäristö luo paineita seurustelusta. En ole koskaan virallisesti seurustellut kenenkään kanssa, vaikka takana on kaksi isoa rakastumista joista toisen pystyisi kai jotenkin luokittelemaan suhteen tapaiseksi. Molemmat rakastumiset meni alta pari vuotta takaperin ja sen jälkeen päätin ottaa jonkinaikaa ihan itselleni. Jostain syystä en ole voinut hypätä suhteesta toiseen viikossa vaikka monet ystävät tätä tekee.
Olen ylipainoinen mikä tietenkin rajoittaa karjaa. Olen myös saanut palautetta kun olen liian suorasanainen ja liian itsevarma. En tiedä miten kukin sen luokittelee, mutta itselle rehellisyys on hyvä tapa auttaa. Enkä siis ole tyrkyttämässä mielipiteitäni kaikille vaan jos joku (läheinen ihminen) kysyy, vastaan suoraan. "Pitäisikö hakea apua masennukseen?" "Kyllä pitää." jne.
sillointällöin olen ihastunut johonkin, mutta aika usein suhde kaatuu siihen kun ollaan päädytty sänkyyn. Enää ei halutakkaan viettää aikaa yhdessä vaan homma menee panemiseksi ja hiipuu pois. Sen takia olen aika varovainen miesten suhteen nykyisin.
kerran yksi miespuolinen ystävä haukkui minut siitä kun en kiinnostunut eräästä hänen kaveristaan. Kaveri oli tosi ujo ja luokitteli itsensä introvertiksi, mutta minusta hän oli vain arka ja suorastaan ahdistuneen oloinen. Haluaisin miehen joka on jollain tavoin ulospäinsuuntautunut. Ulkonäöllä ei niin väliä kunhan ei haise ja ei saa lintuja kuolemaan säikähdyksestä. En tiedä, kaipa olen liian nirso ja nopeasti tuomitseva. Liian hiljaiset vaimoa etsivät miehet ei vaan tunnu omalta. Enkä halua käydä väkisin treffeillä siltävaralta JOS tunteet EHKÄ nousee pintaan.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:12"]Itse koulukiusattu nuorena sekä paha akne ja skolioosi. Naiset suorastaan halveksuivat tuonne lähelle 30 ikävuotta. Nyt liikunnalla saanut selän jonkinasteiseen kuntoon ja olen ikäisekseni ihan OK-näköinen, 188cm ja 84kg. Aknea ei tietenkään enää ole. Satunnaista seksiseuraa löytyy nykyään parin kuukauden välein, mutta kun ei nuorena päässyt harjoittelemaan, niin muutamaa kuukautta pidempiin suhteisiin en ole päässyt.
Ikää siis 37 ja mies.
[/quote]
[/quote][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:12"]Itse koulukiusattu nuorena sekä paha akne ja skolioosi. Naiset suorastaan halveksuivat tuonne lähelle 30 ikävuotta. Nyt liikunnalla saanut selän jonkinasteiseen kuntoon ja olen ikäisekseni ihan OK-näköinen, 188cm ja 84kg. Aknea ei tietenkään enää ole. Satunnaista seksiseuraa löytyy nykyään parin kuukauden välein, mutta kun ei nuorena päässyt harjoittelemaan, niin muutamaa kuukautta pidempiin suhteisiin en ole päässyt.
Ikää siis 37 ja mies.
[/quote]
[/quote]
Myönnän, että mulle tulisi ekana tuosta mieleen, että olet joku pelimies. Tämä on naisille oikeasti kova paikka, koska siinä sitten pitäisi päättää luottaa sinuun ja tiedostaa että homman mennessä puihin saa syyttää omaa sinisilmäisyyttään ja tuntea itsensä uskomattoman tyhmäksi, koska tiesihän tämän nyt etukäteen kuuromykän opaskoirakin... Sitten taas, jos reilusti kertoisit heti perään syyn siihen, että niitä suhteita ei ole, niin asia kääntyisi aivan toisin. Kyllä se pidempi suhde vielä voi löytyä. Se kun ei oikeasti vaadi kuin sen yhden ihmisen. Tärkeää vaan on, että se leidi ei mene sulta ohi siksi, että olet osittain luovuttanut ja haet häneltäkin seksiä. Tsemppiä! (Monella naisella saattaa muuten kiinnostus kasvaa, kun kerrot tarinasi)
[/quote]
Ei todellakaan kasva.... Minusta tämä on todella epäreilu syy olla jatkamatta seurustelua, koska en ole kenellekään mitään väärää tehnyt. Pitäisi varmaan alkaa valehtelemaan...
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 18:45"]Olen 21- vuotias, joten en heitä kirvestä kaivoon, vaikka välillä ympäristö luo paineita seurustelusta. En ole koskaan virallisesti seurustellut kenenkään kanssa, vaikka takana on kaksi isoa rakastumista joista toisen pystyisi kai jotenkin luokittelemaan suhteen tapaiseksi. Molemmat rakastumiset meni alta pari vuotta takaperin ja sen jälkeen päätin ottaa jonkinaikaa ihan itselleni. Jostain syystä en ole voinut hypätä suhteesta toiseen viikossa vaikka monet ystävät tätä tekee.
Olen ylipainoinen mikä tietenkin rajoittaa karjaa. Olen myös saanut palautetta kun olen liian suorasanainen ja liian itsevarma. En tiedä miten kukin sen luokittelee, mutta itselle rehellisyys on hyvä tapa auttaa. Enkä siis ole tyrkyttämässä mielipiteitäni kaikille vaan jos joku (läheinen ihminen) kysyy, vastaan suoraan. "Pitäisikö hakea apua masennukseen?" "Kyllä pitää." jne.
sillointällöin olen ihastunut johonkin, mutta aika usein suhde kaatuu siihen kun ollaan päädytty sänkyyn. Enää ei halutakkaan viettää aikaa yhdessä vaan homma menee panemiseksi ja hiipuu pois. Sen takia olen aika varovainen miesten suhteen nykyisin.
kerran yksi miespuolinen ystävä haukkui minut siitä kun en kiinnostunut eräästä hänen kaveristaan. Kaveri oli tosi ujo ja luokitteli itsensä introvertiksi, mutta minusta hän oli vain arka ja suorastaan ahdistuneen oloinen. Haluaisin miehen joka on jollain tavoin ulospäinsuuntautunut. Ulkonäöllä ei niin väliä kunhan ei haise ja ei saa lintuja kuolemaan säikähdyksestä. En tiedä, kaipa olen liian nirso ja nopeasti tuomitseva. Liian hiljaiset vaimoa etsivät miehet ei vaan tunnu omalta. Enkä halua käydä väkisin treffeillä siltävaralta JOS tunteet EHKÄ nousee pintaan.
[/quote]
Olet vielä nuori. Muista, että se vaatii vain sen yhden, jonka kanssa klikkaa.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:22"]
Minä olen liian ruma saadakseni ketään. Ainoa huomio, mitä koskaan olen miehiltä saanut, on "rotannaamaksi" nimittely. Siitähän se ikisinkkuus aina naisella johtuu.
[/quote]
Voi se johtua miehelläkin.