Onko teillä mieheltä/naiselta salassa pidettäviä omia salaisuuksia?
Salaatteko kumppaniltanne jotain asiaa misrä hän ei tiedä?
Itselläni on salaisuus Mies valittaa lämppäreiden syönnistä kun pitäisi "kerran viikkoon vain maksimissaan!" syödä hänen mielestään ja häntä ärsyttää jos napostelen tai alan pari tuntia ruoan jälkeen himoanaam lämpimiä voileipiä. Kieltää jos kysyn jos hakisin lämppöritarvikkeet. Olen ratkaissut asian sillä että sanon että menen kotiin (eri asunnot, pääsääntöisesti olemme miehen luona 24/7) vähän siivoamaan ja pesemään pyykkiä tms muuta vastaavaa ja oikeasti menen lähikauppaan, ostan lämppäri tarvikkeet ja herkkuja, ja katson tiktokkeja ja teen muuta ja nautiskelen lämpimät voileivät itse ja illalla palaan takaisin ja kaikki on hyvin kun mies on autuaan tietämätön tästä asiasta . Vaikka on pieni asia niin silti hävettää oma käytös välillä mutta lämppäreistä en halua kuitenkaan miehen takia luopua niin koen että asia on parempi näin ja mieskin on tyytyväinen kun ei tiedä että olen niitä salaa syönyt. :D
Mikä on sellainen pieni tai iso asia mitä sinä salaat omalta kunppaniltasi? :)
Kommentit (548)
Olen tehnyt (taas) luottokorttivelkaa 4000€, vaikka viime vuonna maksoin kaiken pois. Nyt ei auta kuin kärvistellä ja maksaa, en kehtaa kertoa miehelle että on tullut shoppailua yli varojen. Onneksi summa on kuitenkin sellainen, että sen maksamiseen ei mene kovin kauan.
No tää perinteinen että viilaan hintaa aina vähän alaspäin kun kerron miehelle mitä ostamani asia maksoi :) Mies on tarkka rahasta, vaikka siitä ei ole pulaa, niin päivittelee usein miten kaikki on niin kallista ja blaablaa, enkä jaksa tätä päivittelyä kuunnella. Joskus kyllä vastaan hänelle suoraan että en halua kertoa hintaa koska joutuisin valehtelemaan!
Puoliso on kasvissyöjä ja minäkin, hänen seurassaan. Hän oli todella tarkka että ottaa kumppanikseen vain vegaanin tai kasvissyöjän. Sanoin olevani että saisin hänet .Oikeasti syön lihaa kotona noin 4 kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Pukeudun sukkahousuihin puolison ollessa töissä. Tiedän että tämä on jokseenkin normaalia mutta en halua silti siitä puhua vaimolleni.
Sama homma täällä, hyvä tietää että en ole ainoa!
M56
Rakastan tyttöystävääni kaverimielessä enkä halua erota mutta sisimmiltäni olen kaapissa oleva homo joka ei kuitenkaan uskalla lähestyä miehiä.
Mikä niissä sukkahousuissa viehättää? Näin naisena ne ovat mielestäni kauhean epämukavat ja epäseksikkäät.
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä sukkahousuissa viehättää? Näin naisena ne ovat mielestäni kauhean epämukavat ja epäseksikkäät.
Voi tyttöressu kun tietäisit miltä ne näyttävät miehellelläsi! ÷÷÷÷÷÷∆¶×{=°¢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tyttöressu kun tietäisit miltä ne näyttävät miehellelläsi! ÷÷÷÷÷÷∆¶×{=°¢
Ei kiitos, en halua tietää 😂
No jos hän kysyy: onko tuo mekko uusi? , saatan sanoa, että vanha ja kirpputorilta mikä
Ei ole totta. Miehen mielestä tyhmää ostaa, vaikka en edes montaa kertaa vuodessa osta vaatteita. En tykkää valehtelusta, tuo on isoin.
Olen nauttinut suuresti, kun teinipojat yläkoulussa ovat kuolanneet minua. Olen opettaja.
Kun naida naksauttelemme, mietin oikeasti erästä toista miestä.
Voi voi kaikenlaista paitsi ei se kertominen hirveästi auttaisi kun monia niitä ei uskoisi. On muutama sellainen juttu "tavallisten" juttujen lisäksi joita loppujen lopuksi tosi harva tietää.
En ole kertonut sijoituksistani. Tietää, että jotain on, mutta tarkkaa summaa en ole kertonut. Tai edes sinne päin.
Meillä on sellainen suhde, että kumpikaan ei oikeastaan kerro yhtään mitään. En tiedä, johtuuko se siitä, että miehelle ei tapahdu mitään. Itselleni kyllä tapahtuu, mutta en viitsi kertoa, kun hänkään ei puhu.
Lämppäri? Onko tämä joku yleinenkin termi?
Nainen vihaa tupakan polttoa ja luulee minunkin vihaavan. Oikeasti poltan juodessani kotona tai kavereiden kanssa.
Ap, parisuhde ei tarkoita sitä että puolison pitäis tietää kaikki tai että kaikki puolison jutut pitäis tietää. Ei ihminen muutu puolikkaaksi parisuhteessa.
Katson lesbopor..noa. Olen kuitenkin täysin hetero muuten eli missään nimessä en haluaisi oikeasti harrastaa seksiä naisen kanssa.