Onko teillä mieheltä/naiselta salassa pidettäviä omia salaisuuksia?
Salaatteko kumppaniltanne jotain asiaa misrä hän ei tiedä?
Itselläni on salaisuus Mies valittaa lämppäreiden syönnistä kun pitäisi "kerran viikkoon vain maksimissaan!" syödä hänen mielestään ja häntä ärsyttää jos napostelen tai alan pari tuntia ruoan jälkeen himoanaam lämpimiä voileipiä. Kieltää jos kysyn jos hakisin lämppöritarvikkeet. Olen ratkaissut asian sillä että sanon että menen kotiin (eri asunnot, pääsääntöisesti olemme miehen luona 24/7) vähän siivoamaan ja pesemään pyykkiä tms muuta vastaavaa ja oikeasti menen lähikauppaan, ostan lämppäri tarvikkeet ja herkkuja, ja katson tiktokkeja ja teen muuta ja nautiskelen lämpimät voileivät itse ja illalla palaan takaisin ja kaikki on hyvin kun mies on autuaan tietämätön tästä asiasta . Vaikka on pieni asia niin silti hävettää oma käytös välillä mutta lämppäreistä en halua kuitenkaan miehen takia luopua niin koen että asia on parempi näin ja mieskin on tyytyväinen kun ei tiedä että olen niitä salaa syönyt. :D
Mikä on sellainen pieni tai iso asia mitä sinä salaat omalta kunppaniltasi? :)
Kommentit (548)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nauttinut suuresti, kun teinipojat yläkoulussa ovat kuolanneet minua. Olen opettaja.
Meillä oli sinunkaltainen naisopettaja yläasteella, olipa vielä uskovainen, sellainen max kolmekymppinen. Piti avarakaulaista paitaa ja nojasi pöytäänsä siten, että tis sivako näkyi pitkältä matkalta. Luokan pojat toki olivat innoissaan, mutta tytöt pitivät lähinnä huo ra n elkeinä.
No mulle tämä opettaja olisi todellakin kelvannut.
Eli nojailehan sinäkin Ap...
Eiköhän ne tytötkin olleet lähinnä kateellisia huomiosta. Sitä se naisten ja tyttöjen välinen h*orittelu pääsääntöisesti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma salaisuuteni on se, etten koko parin vuoden parisuhteen aikana ole saanut yhden ainutta orgasmia, vaikka mieheni niin luulee... En tiedä miksi aloin teeskentelemään orgasmit kun aiempien seksikumppaneiden kanssa en ikinä edes teeskennellyt, ja nyt on jo aivan liian myöhäistä kertoa...
Näin miehenä annan vinkin, että älä koskaan kerro.
Oma vaimo kertoi yli 10 vuoden jälkeen kerran kännissä, ettei ole saanut koskaan kanssani orgasmia, vaan on feikannut kaikki. Meidän seksielämä lässähti aika täydellisesti sen jälkeen, kun mikään mitä minä teen, ei vaan hänelle orgasmia aikaansaa. Olisin mieluummin elänyt valheessa, kuin tiennyt totuuden.
Jos haluat muutosta ja tiedät, mitä mies voi tehdä saadaksesi orgasmin, ohjaa vaan miestä hienovaraisesti kohti oikeita juttuja. Mutta älä koskaan kerro, että olet feikannut. Mikään ei tunnu miehestä pahemmalta kuin se, ettei osaa tehdä mitään tyydyttääkseen naistaan.
Naisena olen sitä mieltä, ettei sitä voi millään tavalla sinun viaksesi laskea, jos joku on valehdellut eikä saa orgasmia. Kyse ei välttämättä ole millään tavalla sinusta eikä sinulla edes ole ollut mahdollistakaan tehdä "oikein", kun et ole tiennyt totuutta. Eli mielestäni kannat tässä turhaa taakkaa, te molemmat ehkä kannatte.
Asiaa voisi käsitellä jossain, jos haluatte ettekä vielä ole tehneet sitä. Silloin tilanteeseen voisi tulla parannusta, kukapa tietää.
Tässä onkin ongelma se että vaimo on feikannut. Tiedän että se on tapana, sillä loppujen lopuksi harva pariskunta saa panemalla ja samaan aikaan, mutta mutta olisi olut ihan okei kertoa ettei saa yhdynnässä, ihan kaikki miehetkään ei aina saa. Oikeasti tiedän miehiä jotka feikkaavat.
Minäkään en saa, mutta koska tällaiset asiat on hyvä ratkoa yhdessä niin kerroin, ja nyt kumpikin saa mitä haluaa. Parisuhde toimii.
Miten mies voi feikata orgasminsa ja kuinka tyhmä naisen tarvitsee olla, että ei tajua sitä?
No jos kortsua käyttää niin ihan samalla tavalla kuin nainenkin. Ja tiedän miehen, joka suhteen alussa sanoi aina, että joskus häneltä tulee tosi vähän spermaa, jos joutuukin joskus feikkaamaan.
Ei kuulkaa se seksi miehillekään ole aina mitään taivaita räjäyttävää, samalla lailla mies joutuu joskus hampaat irvessä jyystämään ja toivomaan että olis jo ohi.
Voi hyvää päivää. Jos se tollasta on niin miksi edes harrastaa. Älkääkä vastatatko: toisen mieliksi.
En kuuna päivänä haluaisi olla se jonka mieliksi hampaat irvessä pitää jyystää.
En ole koskaan kokenut tällästä enkä aio kokea.
Ennemmin vaikka ilman sitten. Ei terve.Haluan kysyä sinulta: oletko koskaan ollut todella pitkään ja todella puutteessa?
Voitko kuvitella, että 5 täysin seksittömän vuoden jälkeen tuntuu oikeasti ihanalta panna vaikka tietää, että toinen feikkaa?
Jos kyse on siitä, että tänään saisin feikkiseksiä mutta viikonloppuna oikeaa, niin varmasti odottaisin viikonloppuun.
En ole, koska puutteen saa aina hoidettua muillakin keinoilla eli se on vaan tekosyy jos sitä kukaan käyttää.
Ei kukaan kuole seksin puutteeseen.
Tässä ei ole kyse kuolemanvaarasta eikä puhtaasta seksitarpeesta, jonka voi hoitaa yksinkin.
Jos vuosikausia on ollut ilman minkäänlaista ihokontaktia ja läheisyyttä, ottaa vastaan kiitollisena senkin, jos toinen feikkaa. Tapa siitä ei varmaan tule.
Jos parisuhdetta ajatellaan, niin luulen, että pitkästä parisuhteesta seksi hiipuu usein nimenomaan siksi, kun ei tehdä mitään, mikä ei "huvita". Milloin molempia huvittaa samaan aikaan,kun on takana 20 vuotta? Vastenmielistä/kivuliasta ei tietenkään kuulu tehdä, mutta voihan toisen tyydyttää, vaikkei itse sitä sillä hetkellä tarvitsisi. Kohtuuden rajoissa siis, eikä feikkaamalla vaan niin, että kertoo, etten nyt itse ole sillä tuulella, mutta autan sinua.
Vierailija kirjoitti:
En ole tällä hetkellä parisuhteessa, mutta salaisuutena olen pitänyt yhden asian ja tulen taatusti pitämäänkin. Minulla on diagnoosi laaja-alaisista oppimisvaikeuksista (ent. heikkolahjaisuus). Olen saattanut mainita entisille seurustelukumppaneille matematiikan olevan vaikeaa, mutta se ei vielä herättänyt mitään epäilystä. Autismista uskaltanut myös olla rehellinen. Sen sijaan matala älykkyys olisi aikamoinen pommi, ja ymmärrän hyvin, jos entiset kumppanini olisivat saaneet tietää totuuden ja etsineet älyllisesti tasavertaista seuraa jättämällä minut. Ymmärrän hyvin olevani petkuttaja tämän asian suhteen ja niin hölmö olen, että en edes leskeksi tullessa tai kuolinvuoteellakaan paljastaisi salattua puoltani. Ehkä olen kyennyt hyvällä ulkonäöllä houkuttelemaan seureenin tavoun hyvännäköisiä miehiä, kun eivät tajua, mikä olen oikeasti naisiani.
Kirjoitat kyllä erittäin hyvää tekstiä laaja-alaisista oppimisvaikeuksistasi huolimatta!
Miksi asia edes pitäisi kertoa? Luota kumppaniesi omaan arvostelukykyyn. Diagnoositkin voivat olla myös vääriä, joten anna vain ihmisten tehdä omat arvionsa sinusta ilman diagnoositietoja. Tsemppiä!
T. Kieltenopettaja
Onko mulla päässä vikaa, jos mä nussin sikaa
Mies tietää, että mulla on (kinky) sivusuhde, mutta ei tiedä mitä kaikkea teen tämän toisen (tai tämän toisen ja isommankin porukan) kanssa.
Yksin ollessani imen omaa mulkkua ja nielen mällit sekä pieren nenääni.
Lusu - rikollispomon kaksoiselämä.
syväkurkku kirjoitti:
Notkee jätkä
Erkki pers.... merkki kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
syväkurkku kirjoitti:
Notkee jätkä
Olen selkärangaton demari ja tottunut oleen kyttyrässä itänaapuriin, siinä syy.
jotkut ne ei osaa olla hetkeä hiljaa länkyttämästä politiikasta
Lämppärit, lämppärit, hyi hitto mikä sana. Kuulostaa tyhmältä. Lämppärit, lömppärit, tömppärit, tempparit...
On minulla. Mutta se on salaisuus, joten se siitä.
Raha-asiat pidän visusti omana tietonani. Olen säästänyt ja sijoittanut vimmatusti ja onnistunut kerryttämään 4 vuoden aikana lähes 50 000 varallisuutta, kun puoliso on taas hassannut omat rahansa harrastuksiin ja vaatteisiin. Talossa alkaa olla kohta isoja remonttitarpeita ja en halua joutua maksumieheksi yksin, joten en hiisku säästöistäni mitään, vaan remontteja varten otetaan laina (mikä on kyllä korot huomioiden typerää, mutta muuten köyhtyisin vielä enemmän)
M42
Olen ihan totaalisen hulluna toiseen mutta se on salaisuus, jota en myönnä edes itselleni
Öö, tuollainen normaalipainoisen syömisten kyttääminen ja määräily ei todellakaan ole mitään söpöä ja hauskaa kiusoittelua vaan hälytyskellojen pitäisi soida kenellä tahansa. Kohta alkaa pakkopunnitsemaan, seuraamaan vaakalukuja taulukossa ja kattaa pöytään vain keitettyä kaalia kerran päivässä.
Vaimo tietää että minulla on ollut n. 50 seksisuhdetta. No oikeasti niitä on ollut jotain 100.
Minä en oo mikään pukki, minä oon ihan tavallinen ihminen!
Minulla on salaisuus, jota en kerro kellekään enkä varsinkaan puolisolle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tällä hetkellä parisuhteessa, mutta salaisuutena olen pitänyt yhden asian ja tulen taatusti pitämäänkin. Minulla on diagnoosi laaja-alaisista oppimisvaikeuksista (ent. heikkolahjaisuus). Olen saattanut mainita entisille seurustelukumppaneille matematiikan olevan vaikeaa, mutta se ei vielä herättänyt mitään epäilystä. Autismista uskaltanut myös olla rehellinen. Sen sijaan matala älykkyys olisi aikamoinen pommi, ja ymmärrän hyvin, jos entiset kumppanini olisivat saaneet tietää totuuden ja etsineet älyllisesti tasavertaista seuraa jättämällä minut. Ymmärrän hyvin olevani petkuttaja tämän asian suhteen ja niin hölmö olen, että en edes leskeksi tullessa tai kuolinvuoteellakaan paljastaisi salattua puoltani. Ehkä olen kyennyt hyvällä ulkonäöllä houkuttelemaan seureenin tavoun hyvännäköisiä miehiä, kun eivät tajua, mikä olen oikeasti naisiani.
Kirjoitat kyllä erittäin hyvää tekstiä laaja-alaisista oppimisvaikeuksistasi huolimatta!
Miksi asia edes pitäisi kertoa? Luota kumppaniesi omaan arvostelukykyyn. Diagnoositkin voivat olla myös vääriä, joten anna vain ihmisten tehdä omat arvionsa sinusta ilman diagnoositietoja. Tsemppiä!
T. Kieltenopettaja
On tähänkin sitten joku vastannut. Vastaan takaisin. Olen saanut kehuja ulkonäöstä ja hauskinta on kuulla olevansa fiksu tai viisas, vaikkei se konkreettisesti näy minussa ja peruskoulussa olin seiskan oppilas. Siihen tekisi aina mieli vastata, että älähän nyt naurata. Taitoprofiilikin on epätasainen. En silti kykene ottamaan kaltaistani miestä tai kehitysvammaista miestä, koska en kykenisi tällöin keskustelemaan mistään syvällisemmistä ja puhumaan kriittisestä näkökulmasta esim. uskonnoista, poliittisesta korrektiudesta ja eri kulttuureista. Arvostan rationaalisuutta. Ja olen varmaan pinnallinenkin, että miehen on oltava minua fyysisesti vahvempi, joten tällöin ei tulisi kuuloonkaan heikkolahjainen tai kehitysvammainen mies.
- 163
Onpa apllä kontrolloiva kumppani.
Sano sille että minä syön lämppäreitä jos haluan ja sillä selvä.
Sairasta tommonen määräily.
Jos alkaa ruikuttaa ni sano ettet aio katella tollasta käytöstä ja ansaitset parempaa. Jos ei lämppäreitä syövä ihminen kelpaa, tossa on ovi, voit vapaasti lähteä
Eräs ENTINEN miesystävä kontrolloi myös minun syömistä jatkuvasti ja juuri tuolla tavoin ! Toki vielä enemmän ilmeisesti kun sinun miehesi. Faktahan on että sä saat syödä mitä haluat ja äijällä ei pitäis olla siihen mitään sanottavaa. Yrittääkö hän kenties että laihtuisit? Miksi hän muuten yrittäisin kontrolloida ? Arvosta itseäs, ole rehellinen ja jos se on ongelma miehellesi, heivaa tollanen äijä pois, niitäkin miehiä on kenen seurassa voit olla täysin oma itsesi ja syödä mitä haluat ! Kokemusta on kummastakin !