Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettävät miehet hoi!

Vierailija
25.06.2015 |

Voisitteko kuvitella koskaan rakastuvanne niin kovasti että ette enää haluaisi/pystyisi käymään vieraissa? Mietin tässä alkavan parisuhteen kynnyksellä että uskallanko lähteä tähän leikkiin vai en. Ollaan tapailtu jo jonkin aikaa ja mies vaikuttaa olevan aivan umpirakastunut ja sanoo ettei koskaan voisi kuvitella pettävänsä minua. Mutta voiko ihminen yhtäkkiä muuttua? Edelliset suhteet päättyneet juuri pettämisien takia mutta nyt kun on jo ihan miehen iässä niin voisikohan kuvitella hänen rauhoittuvan? Vai teenkö päätökseni tietäen että sama touhu voi jatkua minunkin kanssani. Meidän suhde on oikeastaan täydellinen, sovimme toisillemme loistavasti ja puhumme aivan kaikesta ja ainakin tähän mennessä olemme molemmat olleet toisillemme hyvin rehellisiä ja puhuneet myös omista huonoista puolistamme avoimesti. Myös siis tästä pettämisasiasta. Seksin suhteen ei pitäisi olla huolta, hän saa minulta ihan mitä keksii pyytää ja olen nuori ja kaunis ja treenattu kroppainen ja mies rakastaa vartaloani.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap et voi mitenkään tietää tuleeko mies pettämään vai ei- jos hänellä esim on kyse vaihtelunhalusta niin sinun ominaisuuksilla ei ole mitään väliä, koska mies ihastuu sitten johonkin joka on erilainen kuin sinä. Ei sinun varmaan auta kuin kokeilla ja katsoa mitä tapahtuu, varmaan tuo miehen taipumus tulee jo vuodessa vastaan jos on tullakseen, toisaalta jos et yritä niin se varmaan kaduttaisi

Vierailija
42/56 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pettämisessä on myös kyse siitä, kuinka nopeasti on taipuvainen kyllästymään. Vaikka puoliso olisi kuinka kaunis ja viriili tahansa, on persoonia, jotka ovat kyltymättömiä vaihtelun haluun. Tasaisin väliajoin vaihdetaan joko parisuhdetta tai petetään :( En tiedä, muuttuvatko tuollaiset ihmiset sitten vanhemmiten, kun saattaa arvot muuttua ja ollaan jo kaikki ns. koettu. Mene ja tiedä. Tai sitten ollaan vaan koukussa egobuustaukseen, joka ei enää pitkässä parisuhteessa ole samanlaista toista jalustalle nostavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin määrällä ei ole mitään tekemistä pettämiseen. Monet miehet haluavat useita naisia samaan aikaan. Tämä on vaan fakta!

Vierailija
44/56 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 11:44"]

38, Minkälaista elämänne on nyt? Onko teillä kuitenkin perusasiat kunnossa ja harrastatteko seksiä vai onko suhteenne muuttunut enemmänkin kaverilliseksi? 

[/quote]

Kaikki perusasiat on kunnossa, seksiä miltei päivittäin ja tehdään yhdessä  kotityöt ja vietetään vapaa-aika yhdessä. Mies pitää mua tosi hyvänä, huolehtii ja kuuntelee. Parempaa en voisi toivoa tältä osin.

Vierailija
45/56 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkeasti yleistäen voidaan sanoa, että nainen pettää yleensä komeamman miehen kanssa, mies taas voi pettää kenen hyvänsä kanssa. Komea mies tulee harvemmin petetyksi kuin ruma, mutta kaunis nainen tulee ihan yhtä usein petetyksi kuin rumakin. 

Tosin sanoen nuori ikäsi, kauniit piirteesi tai kuuma kroppasi ei vähennä pettämisen todennäköisyyttä yhtään. Ottaen huomioon, että miehellä on ilmeisesti jo useampi pettämiseen päättynyt suhde takana, kiertäisin kaukaa. Jos olisi vain yksi, niin sitten voisi harkitakin.

Vierailija
46/56 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jouduin petetyksi myös. Olen treenattu ja mielestäni hyvännäköinen nainen. Mies petti pyöreän isotissisen naisen kanssa minua. Ja en ollut yhtään huolissaan koskaan että minua petettäisiin. Koska olen pitänyt kunnostani hyvää huolta. Ja seksiä oli riittävästi!

Vierailija
47/56 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on takana tosi pitkä liitto, ollaan oltu mieheni kanssa yhdessä koko mun aikuisikäni. En olisi voinut ikinä uskoa, että mieheni pettäisi mua. Luulin, että liittomme oli täydellinen ja ikuisesti puhtaan lumivalkoinen. Olemme toistemme sielunkumppanit ja sovimme toisillemme täydellisesti. Niin vain mieheni petos tuli minulle täysin puun takaa ja romahdutti maailmani täysin. Olemme selvittäneet asian perinpohjaisesti sekä kaksin, että ammattiauttajan luona. Päätimme jatkaa avioliittomme. Pettämisestä on jo yli 10 vuotta aikaa. Olen antanut anteeksi, mutta unohtanut en ole. Tiedän pettämisen johtaneet syyt ja vältän palaamista vanhoihin tapoihin. Mutta voin sanoa, että ulkonäköön pettäminen ei liittynyt mitenkään, eikä mihinkään ulkoisiin ominaisuuksiin. Nykyisin olemme erittäin onnellisia yhdessä.
En usko, että mieheni minua enää pettäisi, mutta niin sinisilmäinen enää en ole, että kuvittelisin sen olevan täysin mahdotonta. Meistä kumpikin tietää, että seuraava pettäminen on suhteemme loppu.

Vierailija
48/56 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samaa pohtinut kun edellinen kirjoittaja. Jos en olisi aika vetävän näköinen nainen, luulen, että vetäisin puoleeni miehiä, joille naisen ulkonäkö ei ole niin keskeistä. Eli että kauniimmat naiset saavat helposti peräänsä "silmilläänsyöjiä". Mulla on vielä sekin, että olen seksuaalisesti erittäin aktiivinen ja kaikki pidemmissä parisuhteissa kanssani olleet miehet ovat myös olleet kovin seksuaalisia. Eli mun mieheni ovat poikkeuksetta kauniiden ja kiihkeiden naisten perään. Ja joo, sen muun syvällisemmän, kustannuksella. Joka on johtanut siihen, että mulla on ollut liuta loistavia rakastajia, jotka ovat seksinnälkäisiä. Miehillä se useimmiten johtaa siihen, että yksi ei riitä. Se munkin maan mahtavin värkki menettä kiinnostavuutensa, koska aina voi kokeilla muitakin. Se on hyvin helppoa komeella miehelle, joka tietää, miten naisille kannattaa jutella.

No, eihän tässä auta kun katsoa peiliin. Jos ottaisin vähemmän seksin perään olevan miehen, saisin varmasti uskollisemman miehen. Mutta säännöllisesti olen retkahtanut johonkin ilolla siementään jakavaan. Heh. Välillä tää jo naurattaa. Ja olen kyynistynyt. Tiedän, että mieheni ovat epäluotettavia ja minäkin jotenkin outo, koska aina samantyyppinen kiinnostaa. Taidan itsekin aika pitkälle valita parisuhteeni sen perusteella, kuka on hyvä sängyssä.

Vierailija
49/56 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luin kauan sitten, että hyvännäköisten naisten miehet pettävät jopa enemmän. Koska nämä miehet ovat persoja naiskauneudelle ja joutuvat helposti kauniin naisen pauloihin. Vaatimattoman naisen ottaneet eivät ole niin "silmilläänsyöjiä" vaan arvostavat ihan muita asioita parisuhteessa. Jos mies eniten ihastelee naisensa rintoja tai peppua tai hokee tämän kauneutta jne. se on usein osoitus siitä, että nämä ulkoiset asiat ovat tosi tärkeitä, ellei parisuhteen tärkein asia. Ja että hän reagoi voimakkaasti naiskauneuteen ylipäätään. Joten ap, sinun seksillä uuvuttamisesi ja treenattu vartalosi ja silmitön rakastumisentunteenne voivat olla suhteessanne se heikoin lenkki, kun suhteenne arki koittaa.

Vierailija
50/56 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
51/56 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisen syyt on moninaiset. Tiettyjä sukupuolierojakin on. Naiset pettävät tyypillisesti komeamman ja/tai varakkaamman/vallakkaamman  miehen kanssa, miehet taas voivat pettää yhtä hyvin köyhemmän tai rumemman naisen kanssa. Ja ennenkuin kukaan nyt takertuu näihin yleistyksiin, niin sanottakoon että ne tosiaan ovat karkeita yleistyksiä, joissa kuitenkin on vinha perä. Tilastojen valossa ruma tai köyhä mies tulee huomattavasti todennäköisemmin petetyksi, kuin rikas tai komea, mutta kaunis nainen tulee ihan yhtä todennäköisesti petetyksi kuin rumakin ja se pettäjän uusi rakasta ei suinkaan välttämättä ole yhtään kauniimpi. Palstalla paljon viljelty "pysy nättinä ja hoikkana niin pidät miehesikin"-höpötys ei siis tosiasiassa pidä paikkaansa.´´´´´´´´´´´´´´´´´´´

Vierailija
52/56 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijat ovat sinisilmäisiä. Uskovat tarinat ja taas kerran ovat tulleet petetyksi. Helppoa.

Vierailija
53/56 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on AP:lla aikaa harrastuksiin useamman lapsen yh:na.VMP.

Vierailija
54/56 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on pettänyt aikaisemminkin ja useammassa suhteessa niin ennemminkin juuri silloin voi olla mahkuja että ei petä enää kun löytää uuden hyvän puolison. Tietää että siitä pettämisestä tulee paskat fiilikset ja Se ei ole sen arvosta. Sit taas jos on kokematon niissä touhuissa niin voipi tulla mieleen että jospas sitä vähän kävisi aidan toisella puolen.

Vierailija
55/56 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 07:12"]Muijat ovat sinisilmäisiä. Uskovat tarinat ja taas kerran ovat tulleet petetyksi. Helppoa.
[/quote]En mä nyt sanois ihan noinkaan.Naisethan osaavat pettää niin etteivät jää kiinni.Minullakin on paljon seikkailuja joista mieheni ei tiedä mitään.....Miehet ovat yksinkertaisesti niin täynnä itseään etteivät huomaa mitä ympärillä tapahtuu.

Vierailija
56/56 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ensimmäisessä avioliiitossa oli paljon pettämistä kummankin taholta ja liitto loppui , kun exä luuli löytäneensä uuden ja jouduin suunnilleen pihalle.
Seuraavassa pidemmässä suhteessa varoitin kyllä että minulla on historiaa ja en takaa etten pettäisi. Aika hämmästynyt olen että en sitten siinä suhteessa edes pettänyt.
Enkä senkään jälkeen jos eka lasteni äiti ei olisi ollut pettävä mortto ja kotona pihtari niin tusin olisin ainakaan niin palbon itsekään pettänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä