Pettävät miehet hoi!
Voisitteko kuvitella koskaan rakastuvanne niin kovasti että ette enää haluaisi/pystyisi käymään vieraissa? Mietin tässä alkavan parisuhteen kynnyksellä että uskallanko lähteä tähän leikkiin vai en. Ollaan tapailtu jo jonkin aikaa ja mies vaikuttaa olevan aivan umpirakastunut ja sanoo ettei koskaan voisi kuvitella pettävänsä minua. Mutta voiko ihminen yhtäkkiä muuttua? Edelliset suhteet päättyneet juuri pettämisien takia mutta nyt kun on jo ihan miehen iässä niin voisikohan kuvitella hänen rauhoittuvan? Vai teenkö päätökseni tietäen että sama touhu voi jatkua minunkin kanssani. Meidän suhde on oikeastaan täydellinen, sovimme toisillemme loistavasti ja puhumme aivan kaikesta ja ainakin tähän mennessä olemme molemmat olleet toisillemme hyvin rehellisiä ja puhuneet myös omista huonoista puolistamme avoimesti. Myös siis tästä pettämisasiasta. Seksin suhteen ei pitäisi olla huolta, hän saa minulta ihan mitä keksii pyytää ja olen nuori ja kaunis ja treenattu kroppainen ja mies rakastaa vartaloani.
Kommentit (56)
Miehet ovat niin helppoja, joten en luottaisi.
Ei kaikki pettäjät petä kaikissa suhteissa. Pettäminen kertoo yleensä huonosta suhteesta.
Pettämistä en niinkään huoli vaan mahdollisia tauteja mitä retkiltään tuo ja tartuttaa.. siksi jätin pelimieheni.. pelkäsin liikaa
Joo tottakai se tommosta latelee, koska on tottunut saamaan sillä naisia ja tietää mistä naruista vedellä. Voi se olla että haluaa rauhoittuakin mutta tuo pettämistaipumus voi tapahtua myös sun tilanteessa, varsinkin jos sitä on tapahtunut suurimmassa osassa suhteita. Lähtisin melko skeptisesti ja varovaisesti kokeilemaan.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 10:18"]
Miehet ovat niin helppoja, joten en luottaisi.
[/quote]
Naiset ovat niin miesten ja hormoniensa vietävissä, joten en luottaisi.
Olen ei-monogaminen mies. En voi kuvotella, että rakastuminen yhteen ihmiseen estäisi rakastumisen muihin tai muiden haluamisen. Mua ei kyllä ehkä voi laskea pettäjäksi, kun en valehtele kenellekään, enkä voisi olla ihmisen kanssa, jolle tämä ei ole ok.En tiedä, miten erilaisia monogamiset lopulta ovat. Tunteita muita kohtaan tulee joka suhteessa. Kunnioitus toista kohtaan ratkaisee sen, petetäänkö vai ei.
Mulla alkaa aina hälytyskellot soimaan, jos toinen vannoo "en voisi ikinä valehdella", "olen aina rehellinen" tai "en ikinä petä sua". Ei itsestäänselvyyksiä tarvitse toitottaa ja luvata. Vähän sama kuin ihminen, joka kehuu olevansa huumorintajuinen. Yleensä paljastuvat vittuilijoiksi, jotka eivät osaa nauraa itselleen.
Turhaan ap suret sellaista, mitä ei ole vielä tapahtunut. Faktat miehen luonteesta ovat tiedossasi. Silti sanoisin, että tartu hetkeen - nauti elämästä nyt. Surua ja murheita varmaan riittää jokaisen elämään, joten onnen hippusia on hyvä kerätä, kun niitä kohdalle sattuu.
Niin, minullapa onkin tässä pähkinä purtavaksi. Tämä on ainoa asia mikä miehessä mietityttää. Muuten on aivan täydellinen minulle, lapsetkin tykkäävät hänestä todella paljon vaikka ovat vain muutaman kerran nähneet. Jännä että vaikka on kokemuksia useista naisista niin minun seurassani hän ujostelee, punastelee, kädet tärisevät kun käydään kahvilla yms.. Hänestä huomaa että hän tykkää todella paljon ihan aidosti. MUTTA... muttamuttamuttamutta.......... AP
Kiitos 30, sitä minäkin mietin että heittäytyisikö vaan ja nauttisi elämästä kun siihen on näin hyvä mahdollisuus nyt, aika raskas aika on takana avioeron myötä ja tämä on ensimmäinen suhdeyritys sen jälkeen. Perhana jos se kestää vaan kaksi vuotta niin olisipahan ainakin elämäni parhaat! Mutta sitten taas lapset, haluaisin niiden elämään nyt turvallisuutta ja pysyvyyttä, ajatuskin siitä että erottaisiin olisi aivan kamala. Ajatellen tätä meidän pikku perhettä täällä. Onneksi meillä on molemmilla omat talot ja elämät niin että voidaan edetä rauhassa. AP
Tämä on niin vaikea aihe. Itse entisenä kauniina naisena (nyt 42 v.) ikäväkseni olen todennut, että hyvin kauniita naisia lähestyy usein nimenomaan pettäjätyyliset miehet. Johtuu siitä että kauneus ja seksikkyys vetää heitä puoleensa niin paljon, mutta vaikka nainen olisi kuinka kaunis niin aina on muitakin kauniita ja ihana naisia ympärillä. Toisinaan ei edes niin kauniita, oma vaimo paremman näköinen, mutta juuri se erilaisuus näyttää kiehtovan.
Itselläni ollut huippukomea ja uskollinen mies, joka sairastui mielenterveysongelmiin vanhemmiten. Se nyt ei liity aiheeseen mitenkään, mutta miehestä tuli väkivaltainen ja siksi ero. Ennen häntä ja myös hänen jälkeen ollut suhteessa rumemmanpuoleisen tavismiehen kanssa, ja molemmissa tapauksissa ovat olleet todellakin muiden naisten perään. Ehkä kerjäävät huomiota kun eivät sitä ole varsinaisesti koskaan saaneet ainakaan ulkonäöllään.
Hiljattain sain lukea somesta, kuinka erästä huippukaunista ja ihanan luonteen omaavaa naista oli petetty. Pettäjä eronnut hieman ystävääni vanhempi mies, johon tuo ystäväni oli rakastunut ja jo rakentamassa yhteistä tulevaisuutta. Entäs kuuluisuudet sitten, niissä sama homma, ulkonäkö ei takaa mitään.
En sano, että vain miehet pettävät. Ehkä aikaisemmin oli niin enemmän, koska naisen moraalia vahdittiin. Nykyään naiset antavat samalla mitalla takaisin, pettävät eivätkä luota keneenkään.
Itse ajattelen, että on oltava yksin tai sitten hyväksyttävä epävarmuus. Se on kyllä ikävää, itseäni se kuluttaa kun ei voi olla 100% vaan onnellinen.
Tämä on niin vaikea aihe. Itse entisenä kauniina naisena (nyt 42 v.) ikäväkseni olen todennut, että hyvin kauniita naisia lähestyy usein nimenomaan pettäjätyyliset miehet. Johtuu siitä että kauneus ja seksikkyys vetää heitä puoleensa niin paljon, mutta vaikka nainen olisi kuinka kaunis niin aina on muitakin kauniita ja ihana naisia ympärillä. Toisinaan ei edes niin kauniita, oma vaimo paremman näköinen, mutta juuri se erilaisuus näyttää kiehtovan.
Itselläni ollut huippukomea ja uskollinen mies, joka sairastui mielenterveysongelmiin vanhemmiten. Se nyt ei liity aiheeseen mitenkään, mutta miehestä tuli väkivaltainen ja siksi ero. Ennen häntä ja myös hänen jälkeen ollut suhteessa rumemmanpuoleisen tavismiehen kanssa, ja molemmissa tapauksissa ovat olleet todellakin muiden naisten perään. Ehkä kerjäävät huomiota kun eivät sitä ole varsinaisesti koskaan saaneet ainakaan ulkonäöllään.
Hiljattain sain lukea somesta, kuinka erästä huippukaunista ja ihanan luonteen omaavaa naista oli petetty. Pettäjä eronnut hieman ystävääni vanhempi mies, johon tuo ystäväni oli rakastunut ja jo rakentamassa yhteistä tulevaisuutta. Entäs kuuluisuudet sitten, niissä sama homma, ulkonäkö ei takaa mitään.
En sano, että vain miehet pettävät. Ehkä aikaisemmin oli niin enemmän, koska naisen moraalia vahdittiin. Nykyään naiset antavat samalla mitalla takaisin, pettävät eivätkä luota keneenkään.
Itse ajattelen, että on oltava yksin tai sitten hyväksyttävä epävarmuus. Se on kyllä ikävää, itseäni se kuluttaa kun ei voi olla 100% vaan onnellinen.
Eläpä muuta sano! Mutta kuinka paljon pahempi pettymys se olisikaan jos luottaisi sokeasti ja olisi superonnellinen ja miehen kanssa joka ei ole koskaan aikaisemmin pettänyt ja sitten se ensimmäinen kerta tuleekin ja kaikki romahtaa.. Ihan yhtä kamalaa! Kai se vaan on itsestä kiinni kuinka paljon sen pelon antaa vaikuttaa. Me taas viihdymme yhdessä niin hyvin että luulenpa että hän haluaisi minut mukaan niihin firman bileisiin mikäli sellaisia tulee, yksi tärkeä harrastus meillä on yhteinen ja aivan taatusti tulemme tekemään sen tiimoilta reissuja nimenomaan yhdessä, toinen harrastus jota harrastamme yhdessä sekä hän ystävineen kilpailumielessä, jolloin en edes ajattele lähteväni mukaan. Siispä luulisin että ne tilanteet olisivat aika vähissä joissa hän ajautuisi kiusallisiin tilanteisiin. Tokihan se voi tapahtua vaikka työaikana mutta hänen virkaminänsä on hieman jäykähkö joten hieman vaikea kuvitella että siellä hairahtaisi. Hänen entisensä ovat olleet nalkuttavaisia hänen harrastuksistaan mutta minusta taas on ihanaa kun on omatkin elämät! AP
Riippuu vähän myös siitä, millaisissa tilanteissa ja kenen kanssa mies on aiemmin pettänyt. Jos kyse on ollut parisuhteen kriisiaikana tapahtuneesta hairahduksesta esimerkiksi läheisen työkaverin kanssa, on se mielestäni eri asia kuin vaikka se, että tietoisesti metsästää naisia jossain yökerhossa ja että mikä vain pubiruusu kelpaa. Pettäminen on toki aina väärin, mutta jos pohditaan käytöksen toistumisen todennäköisyyttä, on tällöin minusta eroa sillä, miksi ja missä olosuhteissa aiempi pettäminen on tapahtunut. Pettiväthän esimerkiksi David Beckham, Tiger Woods, Jude Law ja Michael Douglaskin, vaikka heillä oli kauniit puolisot kotona.
34, Kyllä sillä ulkonäöllä on tosiasiassa merkitystä. Itsekin olen seurustellut aikaisemmin rumemmanpuoleisen tavismiehen kanssa jolla olikin sitten selkäni takana vaikka minkälaista.. Kyllä tunnen vetäväni puoleeni juuri sellaisia m***kuja mutta tämä tuntuu nyt jo alusta asti niin erilaiselta että tekisi kovasti mieli antaa mahdollisuus, jospa sitä aitoa oikeaa rakkautta onkin olemassa, vaikka aika kyyniseksi tässä on kerennyt vuosien aikana ajatusmaailma miesten suhteen muuttua! Mutta entä jos tällä kertaa... Tuo sinun päättynyt avioliittosi kuulostaa todella surulliselta, niinpähän se vain on että koskaan ei voi huomisesta tietää mitä se tuo tullessaan. Voihan sitä muutakin käydä kuin pettäminen, on sairauksia ja onnettomuuksia ja vaikka mitä. Ehkä se suurin ongelma vaan on omassa päässäni kun sitä olevinaan tuntee olonsa turvalliseksi vain silloin kun kaikki on kontrollissa. Tässä viimeisen vuoden aikana on pudonnut kyllä maan pinnalle ja rytinällä. AP
Hei ap. Pakko kertoa omasta kokemuksesta. Rakastuin petturiin, mies oli naimisissa kun aloitimme suhteen. Hän kertoi pettäneensä vaimoaan koko avioliiton ajan. Otin tietoisen riskin, ja olemme olleet yhdessä viisi vuotta. Hän on tapaillut muita naisia suhteemme aikana, luulee etten tiedä. Asia on mulle ihan yhdentekevä nyt, alussa se satutti mutta olen jo tottunut siihen.
Toista vaan ei voi muuttaa, otin tietoisen riskin ja tässä ollaan.
Minusta ehkä kamalinta olisi juuri sellainen työkaverin tai ystävän kanssa tapahtunut pettäminen kun silloin se tyyppi pyörisi siinä kuvioissa väkisinkin ja hänet olisi pakko kohdata vähän väliä. Pitää vaan antaa sille rontille niin paljon seksiä kotona ettei se jaksa enää muiden kanssa! :D Se onkin kyllä helppoa kun tykkää toisessa kaikesta niin että syttyy jo pelkästä katseesta. Enkä kyllä muutenkaan ymmärrä naisia jotka muuten niin hyvässä parisuhteessa pihtaavat! Kyllä minusta naisen tehtävä on miellyttää miestään. Minä ainakin palvon tätä miestä ja näytän sen hänelle. Mutta pelkään myös tulevaa... AP
38, Minkälaista elämänne on nyt? Onko teillä kuitenkin perusasiat kunnossa ja harrastatteko seksiä vai onko suhteenne muuttunut enemmänkin kaverilliseksi?
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:43"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:00"]
Ollaan tapailtu jo jonkin aikaa ja mies vaikuttaa olevan aivan umpirakastunut ja sanoo ettei koskaan voisi kuvitella pettävänsä minua.
[/quote]
No kuka sitä nyt tapailuvaiheessa tai edes 10 vuoden avioliiton jälkeen sanoisi: "Kuule minä voisin kuvitella pettäväni sinua."
Naisille sanotaan mitä he haluavat kuulla.
[/quote]
Juurikin näin. Itse asiassa tuo lause sellaisen miehen suusta, joka on pettänyt, on todellakin täyttä potaskaa: "En voisi kuvitella pettäväni sinua" Tosiasiassa mies ymmärtää, että voi pettää myös tätä naista, eikä siis usko tuota sisäisesti itsekään.
Jos mies on kokemattomampi tai ei ole pettänyt aiempia kumppaneitaan, voisi hän tuon itse uskoakin. Eihän hän voi kuvitella pettävänsä (ensirakkauttaan), kun ei ole sitä tosiaan koskaan tehnyt. Se on tietysti toinen asia, että pettääkö hän vai ei.
-Kahden lapsen isä, uskollinen, enkä voisi kuvitella pettäväni, mutta en ole myöskään naiivi.
Hyvin todennäköisesti pettää. Esimerkiksi töissä tulee jatkuvasti tilaisuuksia, firman bileet ym. Jos on pettänyt ennen, niin kynnys on matala tehdä se uudestaan. Itse en ole pettänyt koskaan, vaikka kohtaan silloin tällöin sellaisia naisia, jotka pyörivät päässä jatkuvasti. Jos nainen näyttäisi vihreää valoa, olisi tosi vaikeeta vastustaa. Säälittävää tiedän, mutta miehet vaan ovat tällaisia..