Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olenko tosiaan ainoa kelle ei ole ok

Vierailija
24.06.2015 |

Että mieheni saunoo alasti muiden naisten kanssa? Kun en itse ole paikalla

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on itsestään epävarma, ei luota kumppaniinkaan. Olisiko se niin kauheaa, jos mies saunoisi ja viettäisi rentoa iltaa seurueessa, johon kuuluu naisiakin.

Vierailija
62/65 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka toimisi toisinpäin? Kysy mieheltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:27"]Mieheni ei hyväksyisi multa samaa. -ap
[/quote]

Just. Ei sinunkaan tarvi hyväksyä häneltä.

Vierailija
64/65 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n olisi kannattanut kertoa koko tilanne aloitusviestissä. Nyt suurin osa ilmeisesti kuvittelee jotain "10 miestä ja naista" tilannetta ja vastaa sen perusteella.

Aloittajan tilanne ei olisi todellakaan minulle ok, ja suuttuisin ihan saatanasti jos mies edes yrittäisi moista. 2 humalaista naista + 1 mies EI ole mikään "ok sekasauna", ei etenkään sen jälkeen kun miehen puoliso on kertonut haluavansa miehen kanssa kahdestaan saunaan.

Vierailija
65/65 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä liittyy aiheeseen:

Voin kertoa salaisuuden, tai miksi mä hengailen tällä palstalla. En ole äiti, en ole tulossa äidiksi, en ole edes nainen. Mutta ei kyllä ole montaa paikkaa, missä tajuan, että olen tehnyt itseäni koskien oikeat valinnat. Olen koittanut elää kuten suomalainen yhteiskunta odottaa, monogamisesti yhden ihmisen kanssa. Tavoitteena olla loppuelämä yhdessä, kahdestaan.

Onneksi heräsin ja tajusin että tuo ei ole minua varten. Se että voin rauhassa ihastua toiseen tyttöön, leikkiä muiden kanssa ja loppujen lopuksi keskustella kotona kaikesta tästä rakentavasti ja analyyttisesti puolisoni kanssa. Se on mulle iso asia, en usko että ihmistä on tarkoitettu olemaan yhden kanssa.

Joten todellakin ottaisin itseeni jos joku valittaisi saunomisesta kenenkään kanssa. Vielä enemän mua häiritsisi ajatus että puolisoni olisi niin epävarma ja luottamuspulainen, että tuollaista tarvisi edes miettiä. Kaikkein eniten mulla ahdistaa ajatus että puolisoni joutuisi ikinä miettimään että hm, saankohan tehdä näin.

Luottamus on sitä että tiedän hänen tulevan takaisin minun luokse, kävi sitten muiden kanssa ulkona, panemassa tai vaikka saunassa. Jos ei tule, niin mitä oisin voinut tehdä? Pitää hänet kotona piilossa ja toivoa ettei ikinä tapaa muita miehiä? Ei, ei minun maailmassa hommat ei toimi noin. Voi saman tein erota jos luottamus on sitä tasoa ettei toisen voi antaa mennä miten haluaa.