olenko tosiaan ainoa kelle ei ole ok
Että mieheni saunoo alasti muiden naisten kanssa? Kun en itse ole paikalla
Kommentit (65)
Aww, epävarmat kotimammat alapeukuttaa kun joku uskaltaa antaa toisen olla, ja saa itse olla samaan aikaan vapaa ja rakastettu.
Hajotkaa siihen, tai nouskaa kaiken sen yläpuolelle. Mutta alapeukkua?
Mua ei henkilökohtaisesti haittaa ap:n kuvailema tilanne. Ei se ehkä kivalta tuntuisi, mutta en todellakaan ala rajoittamaan mieheni tekemisiä jos niissä ei mitään arveluttavaa ole. Luotan mieheeni, ihan sama vaikka toinen naisista jotain yrittäisikin. Itse olen myös sanonut niin, että olen porukan ainoa nainen, eikä miehenikään siitä ole mitään mustasukkaisuuskohtauksia vetänyt. Mutta kuten sanoin, eihän se ajatus varsinaisesti kiva ole. Mutta on hienoa, että suhteemme on avoin ja pystymme luottamaan.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:15"]
Noh kaikki kolme (kaksi naista+mieheni) umpikännissä menossa keskenään juhannussaunaan.. Itse selvinpäin koska olen raskaana :D muutenkin hormonit vähän ylikierroksilla niin ei kyllä tuntunu kovin kivalta ajatukselta. Varsinkin kun sanoin miehelleni että mennään myöhemmin kun muut ovat saunoneet kahden kesken sillä en halua olla alasti muiden edessä olivat sitten naisia tai miehiä.
[/quote]
No mun kaveriporukassa (entisiä teekkareita, nykyisiä diplomi-insinöörejä) on aina ollut tapana saunoa sekasaunassa. Olihan se uudelle miehelleni (10v vanhempi) vähän hämmentävää kun erittäin raskaana oleville naisillekaan ei ollut mikään ongelma tulla miesten kanssa juhannussaunaan. Ollaan kuitenkin ihan tavallisia aikuisia ihmisiä eikä kukaan missään missimitoissa itseään siellä esittelemässä, joten what's the problem?
Mun mielestä miehesi on tehnyt tossa todella törkeästi, että on mielummin mennyt muiden naisten kanssa vaikka olisit itsekin halunnut. Minä suuttuisin kovaa. Eikä se olis ukolleskaan ok että sinä katselisit saunassa vieraita heppejä totaalihumalassa ja hän itse harmittelis selvinpäin ulkopuolella että jäi yksinään. Sillä ei taida olla kauheasti empatiakykyä sua kohtaan?
Sanoisin, että jossain isommassa sekasaunaporukassa ihan ok olisi tuo ainakin itselleni. Sitten voisin vähän kyseenalaistaa asiaa, jos olisi menossa jonkun naisporukan kanssa ainoana miehenä tai jonkun sinulle tuntemattoman muijan kanssa kahdestaan saunomaan.
molemmat saunotaan sekasaunoissa kaveriporukassa tietysti. lähes kaikki naiset ja miehet on seurustelevia pareja, en näy tässä kauheasti ongelmaa.
Ei oo kyllä mullekkaan ok. En itsekään sauno alasti muiden miesten kanssa.
Luulin tosissani olevani ainoa kelle tämä on "ongelma", olen kuullut tänään vittuilua ja päänaukomista kun ilmaisin kantani asiasta.
Olen kuulemma "helvetin mustasukkainen" ja saunominen alasti on luonnollinen asia. Ehkä niin mutta en pidä ajatuksesta että mieheni hilluu saunassa nakuilemassa muiden naisten kanssa. Vaikka häneen luotankin ajatus on epämiellyttävä.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:07"]
Itse ihmettelisin enemmän jos se olisi jollekin ok.
[/quote]
No mulle on ok, mutta kullakin on tästä omat ajatuksensa.
Alastomuus on luonnollista! Ja saunominen alasti on vielä luonnollisempaa. Riippuu hieman naisista kenen kanssa mieheni saunoisi. Jos tunnen heidät hyvinkin,todennäköisesti ei haittaa. Sehän on saunomista,ei pettämistä!
Mulle voisi olla ok jos olisi joku isompi porukka jossa sekä naisia että miehiä. Mutta ei mikään kovin intiimi pienen porukan saunailta pienessä saunassa. Tosin tiedän ettei mies ikinä itse haluaisi saunoa alasti toisten naisten läsnäollessa että sikäli teoreettinen ajatus mulle.
En hyväksyisi,etkä ole edes outo poikkeus kun noin ajattelet. Jos mun mies tekis noin,se haluais varmaan tahallaan satuttaa,tai ei vaan välittäis enää yhtään.Koska ei hyväksy minultakaan samaa.
Noh kaikki kolme (kaksi naista+mieheni) umpikännissä menossa keskenään juhannussaunaan.. Itse selvinpäin koska olen raskaana :D muutenkin hormonit vähän ylikierroksilla niin ei kyllä tuntunu kovin kivalta ajatukselta. Varsinkin kun sanoin miehelleni että mennään myöhemmin kun muut ovat saunoneet kahden kesken sillä en halua olla alasti muiden edessä olivat sitten naisia tai miehiä.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:08"]Olen kuulemma "helvetin mustasukkainen" ja saunominen alasti on luonnollinen asia. Ehkä niin mutta en pidä ajatuksesta että mieheni hilluu saunassa nakuilemassa muiden naisten kanssa. Vaikka häneen luotankin ajatus on epämiellyttävä.
[/quote]
Itsekin olin alkuaikoina tuossa suhteessa ehdoton mutta en enää. Tunteeni ovat kuolleet ja toivoisin että menis ja löytäis jonkun toisen.
Kiitos kaikille asiallisista vastauksista :) ja lukekaa ketjun ensimmäinen sivu niin selviää tilanne!