Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olenko tosiaan ainoa kelle ei ole ok

Vierailija
24.06.2015 |

Että mieheni saunoo alasti muiden naisten kanssa? Kun en itse ole paikalla

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei hyväksyisi multa samaa. -ap

Vierailija
22/65 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden naisten kanssa. Kuulostaa kuin miehesi olisi myös nainen. Toisten naisten kuulostaa paremmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:28"]Muiden naisten kanssa. Kuulostaa kuin miehesi olisi myös nainen. Toisten naisten kuulostaa paremmalta.
[/quote] voi luoja. Älä jaksa viilata pilkkua.

Vierailija
24/65 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten/muiden ajaa saman asian..

Vierailija
25/65 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:11"]Mulle voisi olla ok jos olisi joku isompi porukka jossa sekä naisia että miehiä. Mutta ei mikään kovin intiimi pienen porukan saunailta pienessä saunassa. Tosin tiedän ettei mies ikinä itse haluaisi saunoa alasti toisten naisten läsnäollessa että sikäli teoreettinen ajatus mulle.
[/quote]
Miksi ihmeessä "mies ei ikinä itse haluaisi saunoa alasti toisten naisten läsnäollessa"?? Olettama vai mistä päättelet näin?

Vierailija
26/65 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ eiköhän kyseisen kommentin kirjottaja ole keskustellut asiasta miehensä kanssa. Ei minunkaan mieheni halua saunoa muiden naisten kanssa. Syynä on kuulemma huono itsetunto.

Vierailija
27/65 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:11"]Mulle voisi olla ok jos olisi joku isompi porukka jossa sekä naisia että miehiä. Mutta ei mikään kovin intiimi pienen porukan saunailta pienessä saunassa. Tosin tiedän ettei mies ikinä itse haluaisi saunoa alasti toisten naisten läsnäollessa että sikäli teoreettinen ajatus mulle.
[/quote]
Miksi ihmeessä "mies ei ikinä itse haluaisi saunoa alasti toisten naisten läsnäollessa"?? Olettama vai mistä päättelet näin?
[/quote]

En minä mitään päättele, ollaan kyllä keskusteltu asiasta. Ei vaan koe sitä mukavaksi eikä luonnolliseksi. Eikä ole itsetunto-ongelmaa, tietää kyllä olevansa hyvännäköinen ja alakerrassakin pituutta riittää ettei tarvi hävetä :D Ei kyllä halua että minäkään saunon toisten miesten kanssa alasti. Enkä kyllä haluaisikaan, mulla se on kyllä eniten itsetunto-ongelma riipputissien, läskien ja raskausarpien vuoksi.

Vierailija
28/65 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:11"]

"...Tosin tiedän ettei mies ikinä itse haluaisi saunoa alasti toisten naisten läsnäollessa että sikäli teoreettinen ajatus mulle."

[/quote]

Joo. Näin juuri. ;D

Vierailija
29/65 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:27"]

Mieheni ei hyväksyisi multa samaa. -ap

[/quote]

Osaako miehesi perustella miksi se olisi hänelle ok ja sinulle ei? Jos hän ei tykkäisi, niin miksi ihmeessä sinä pitäisit? Mikä on erona, että mies voi tehdä näin ja sinä et. 

Ja eiköhän vastaus ole tässä. Itse nostaisin kissan pöydälle, että mitvit -meininkiä tällainen muiden naisten kanssa saunottelu on. Jos miehesi ei salli sitä sinulle, niin ihmettelisin millaisia ne miehen saunareissut niiden muiden naisten kanssa oikein on...?

Vierailija
30/65 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on täysin ok.

Vierailija
31/65 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasauna on minulle täysin ok mutta tilanne että saunassa ei olisi muita miehiä ja kaksi vierasta naista niin ei todellakaan olisi ookoo. Jos kavereita/tuttuja nämä naiset niin ei haittaisi vaikka olisivat kolmisteen saunassa.

Vierailija
32/65 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasaunat eivät ole minulle ongelma, eikä sen puoleen miehellenikään. Ymmärrän, jos jotkut haluavat säästää alastomat vartalonsa vain omille kumppaneilleen, mutta itse näen saunomisen sen verran viattomana, etten voi kuvitella kieltäväni mieheltä sekasaunaa. Pahin asia, mitä siellä voi tapahtua, on se että mieheni näkee parit hyvät tissit tai että joku ihailee siellä mieheni kroppaa ja sehän ei ole minulta pois, päin vastoin.

Vierailija
33/65 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ihan sama kenen kanssa saunoo jos se todella vaan saunomiseksi jää.

Vierailija
34/65 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän viisitoistavuotiaan ylilauta Jonnen komentti kateellisista ryhävalaista.

Vierailija
35/65 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajatus tuntuu pahalta, ap? Mitä pelkäät?

Vierailija
36/65 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan turhaahan se on olla sekasaunasta mustasukkainen. Oma mieheni on sellaisissa ollut, eikä se tuota minulle ongelmaa. Itseasiassa mieheni on aika hyvin varusteltu ja komea, joten jos toiset katsovat niin sehän ei minua haittaa, päinvastoin. Mutta koskea saan vain minä ;)

Vierailija
37/65 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:07"]Itse ihmettelisin enemmän jos se olisi jollekin ok.
[/quote]
Sama. Enkä ole edes mustasukkainen puolisona.

Vierailija
38/65 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mullekaan ok. Ei ole meidän kaveriporukoissa tapana, joten en ymmärrä miksi pitäisikään.

-N25

Vierailija
39/65 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mullekaan ok, todellakaan!

Vierailija
40/65 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok. Miksei olisi, perustelkaa.