Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olenko tosiaan ainoa kelle ei ole ok

Vierailija
24.06.2015 |

Että mieheni saunoo alasti muiden naisten kanssa? Kun en itse ole paikalla

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa kirjoitus missä kerroin millanen tilanne oli. :D halusin mennä mieheni kanssa kaksin, lisäksi ei voi "sekasaunaksi" sanoa koska mieheni olisi ollut ainoa miespuolinen saunassa. Ja kaikki olivat humalassa. Lisäksi toinen naisista on vähän kevytkenkäinen suoraansanottuna.

Vierailija
42/65 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle tottakai sallittua, tarviiko tuota nyt edes kysyä. Naiselle ei todellakaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle alastomuus on aina ollut luonnollista ja olen saunonut niin naisten kuin miesten kanssa ilman minkäänlaisia taka-ajatuksia. Olen itse bi-seksuaali, niin varmaan mun pitäs kieltää mun biseksuaalin kumppanin saunominen kokonaan muiden kanssa. :-D

Vierailija
44/65 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on varmaan sit sekasauna, jos varattu mies menee jonkun naisen kanssa saunaa. Siis jonkun muun kuin oman kumppaninsa. Ja sekasaunathan on aina hyväksyttäviä.

Vierailija
45/65 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:54"]Mulle alastomuus on aina ollut luonnollista ja olen saunonut niin naisten kuin miesten kanssa ilman minkäänlaisia taka-ajatuksia. Olen itse bi-seksuaali, niin varmaan mun pitäs kieltää mun biseksuaalin kumppanin saunominen kokonaan muiden kanssa. :-D
[/quote] jotenkin arvasin että tänne tulee tämmöstä sarkastista vitt*ilua :D en ymmärrä minkä takia pitäisi esittää että asia on ok ja sitten vittuuntua siitä itsekseen.. Enhän minäkään tuomitse täälä niitä keille asia on ok, tyyliin "olette sairaita pervoja kun tämä on teille luonnollinen asia" tms.

Vierailija
46/65 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:49"]Lukekaa kirjoitus missä kerroin millanen tilanne oli. :D halusin mennä mieheni kanssa kaksin, lisäksi ei voi "sekasaunaksi" sanoa koska mieheni olisi ollut ainoa miespuolinen saunassa. Ja kaikki olivat humalassa. Lisäksi toinen naisista on vähän kevytkenkäinen suoraansanottuna.
[/quote]
Ymmärrän hieman tässä kyseisessä tapauksessa, mutta sekasaunan ja seksin sekottamista en ymmärrä. Niillä kun ehkä ap tilannetta lukuunottamatta ei ole mitään tekemistä keskenään.
Meillä mökillä 60-70 luvulla yleensä kaikki saunoivat alasti yhdessä en varmaan pitänyt uimapukua päällä koskaan.
Olin jo noin 12 vuotias kun täti tuli käymään amerikasta amerikkalaisen miehensä kanssa ja se oli ensimmäinen kerta, kun oivalsin että valtameren takana voi olla ihmisiä, joille alastomuus ei ole ok.
Tuon jälkeen Suomi onkin amerikkalaistunut paljon.

Vierailija
47/65 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 00:16"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:49"]Lukekaa kirjoitus missä kerroin millanen tilanne oli. :D halusin mennä mieheni kanssa kaksin, lisäksi ei voi "sekasaunaksi" sanoa koska mieheni olisi ollut ainoa miespuolinen saunassa. Ja kaikki olivat humalassa. Lisäksi toinen naisista on vähän kevytkenkäinen suoraansanottuna.
[/quote]
Ymmärrän hieman tässä kyseisessä tapauksessa, mutta sekasaunan ja seksin sekottamista en ymmärrä. Niillä kun ehkä ap tilannetta lukuunottamatta ei ole mitään tekemistä keskenään.
Meillä mökillä 60-70 luvulla yleensä kaikki saunoivat alasti yhdessä en varmaan pitänyt uimapukua päällä koskaan.
Olin jo noin 12 vuotias kun täti tuli käymään amerikasta amerikkalaisen miehensä kanssa ja se oli ensimmäinen kerta, kun oivalsin että valtameren takana voi olla ihmisiä, joille alastomuus ei ole ok.
Tuon jälkeen Suomi onkin amerikkalaistunut paljon.
[/quote] siis en olekkaan rinnastanut saunomista pettämiseen todellakaan :D jos kumppanini pettäisi jättäisin hänet, jos hän saunoisi muiden naisten kanssa en todellakaan jättäisi sen takia. Jos ymmärrät mitä tarkoitan:) se on vaan mulle epämiellyttävä ajatus ja sanoin sen miehelleni. En syytellyt häntä vaan kerroin mielipiteeni.

Vierailija
48/65 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei edes ryhmäsauna, jossa miehiä ja naisia sekaisin alasti, ole ok.

Pariskunnat ja perhe saunassa on ok.

Vierailija
49/65 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:49"]Lukekaa kirjoitus missä kerroin millanen tilanne oli. :D halusin mennä mieheni kanssa kaksin, lisäksi ei voi "sekasaunaksi" sanoa koska mieheni olisi ollut ainoa miespuolinen saunassa. Ja kaikki olivat humalassa. Lisäksi toinen naisista on vähän kevytkenkäinen suoraansanottuna.
[/quote]

Humala, toinen naisista kevytkenkäinen.. mitä näistä seuraa? Miehesi pettää? Pettää muuallakin jos on pettääkseen.

Vierailija
50/65 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:49"]Lukekaa kirjoitus missä kerroin millanen tilanne oli. :D halusin mennä mieheni kanssa kaksin, lisäksi ei voi "sekasaunaksi" sanoa koska mieheni olisi ollut ainoa miespuolinen saunassa. Ja kaikki olivat humalassa. Lisäksi toinen naisista on vähän kevytkenkäinen suoraansanottuna.
[/quote]

Humala, toinen naisista kevytkenkäinen.. mitä näistä seuraa? Miehesi pettää? Pettää muuallakin jos on pettääkseen.
[/quote] noh, sanoin aikaisemmin jo että luotan kyllä mieheeni. Eriasia luotanko näihin naisiin ;) toki osaahan mieheni kieltäytyä mutta en nyt jaksa enempää perustella miksi asia ei ollut mulle okei.

Vierailija
51/65 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:49"]

Lukekaa kirjoitus missä kerroin millanen tilanne oli. :D halusin mennä mieheni kanssa kaksin, lisäksi ei voi "sekasaunaksi" sanoa koska mieheni olisi ollut ainoa miespuolinen saunassa. Ja kaikki olivat humalassa. Lisäksi toinen naisista on vähän kevytkenkäinen suoraansanottuna.

[/quote]

Miten tilanne siis päättyi ? :D

Vierailija
52/65 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:54"]Mulle alastomuus on aina ollut luonnollista ja olen saunonut niin naisten kuin miesten kanssa ilman minkäänlaisia taka-ajatuksia. Olen itse bi-seksuaali, niin varmaan mun pitäs kieltää mun biseksuaalin kumppanin saunominen kokonaan muiden kanssa. :-D
[/quote] jotenkin arvasin että tänne tulee tämmöstä sarkastista vitt*ilua :D en ymmärrä minkä takia pitäisi esittää että asia on ok ja sitten vittuuntua siitä itsekseen.. Enhän minäkään tuomitse täälä niitä keille asia on ok, tyyliin "olette sairaita pervoja kun tämä on teille luonnollinen asia" tms.
[/quote]

Ööh en kutsunut ketään sairaaksi pervoksi ja olen oikeasti bi-seksuaali. Sanoin vain, että mulle alastomuus on luonnollista. Mutta kieltämättä saattaisin itseäkin tuntea pienen mustasukkaisuuden piston kieltämättä, oli lähinnä tarkoitettu itseironiaksi tuo kommentti. Olisi pitänyt tarkentaa tarkemmin. :-D Ei se silti poista sitä, ettenkö pitäisi alastomuutta luonnollisena ja että saunominen tarkottaisi aina, että pannaan. Peace, en tarkoittanut pahaa!

Vierailija
53/65 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:27"]

Mieheni ei hyväksyisi multa samaa. -ap

[/quote]

Nonniin, tää riittääkin jo AP:lle yksinään argumentiksi. Mies tässä on tyhmä ja kohtuuton.

Tyhmä varsinkin, haukkui oikeasti mustasukkaiseksi vaikka itsekin on? Kysy AP mieheltäsi yhden avlaisen puolesta että pyöriikö sen päässä ykskään ratas, eikö käsi sydämellä hahmota että mikä tossa hänen logiikassaan mättää? Vai onko taas yksi näistä "mutku mää haluun mut ei tunnu kivalta jos muutkin :(" -aikuislapsista?

Vierailija
55/65 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä aloittajaa. Miksi hän luulee, että minua haittaisi hänen miehensä saunomiset tai ylipäätään mitkään tekemiset?

Vierailija
56/65 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. En minäkään hyväksyisi sitä että mies saunoisi toisten naisten kanssa, kuten ei mieskään varmasti tykkäisi jos änkäisin hänen kavereidensa kanssa saunomaan. Tekis melkein mieli sanoa että jssap, mutta yritähän ensiksi takoa järkeä sen miehesi päähän.

Vierailija
57/65 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on naispuolisia kavereita opiskeluajoista, joiden on pakko alkaa nakuileen kun ovat tarpeeksi kännissä. Järjestävät välillä tapaamisia jossain mökeillä, missä tietenkin saunotaan ja loppuillasta kuulemma menee aina sekasaunomiseksi. Luotan mieheeni, mutta ajatus hänestä nakuilemassa itselleni lähes tuntemattomien naisten kanssa on epämiellyttävä. 

Vierailija
58/65 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on harrastusporukassa sekasauna. Ollut vuosia. Joskus porukkaa on 2, joskus 30. Alasti siellä istutaan ja jutellaan maailman menosta. Kukaan ei mulkoile toisen varustusta sillä silmällä, joukossa on sinkkuja ja varattuja. Ihan normaalia eikä mukana ole mitään taka-ajatuksia. Saunan jälkeen uidaan / paljuillaan / poltellaan tupakkaa. Alasti.

Sit laitetaan vaatteet päälle ja jatketaan elämää, kunnes tulee uusi saunareissu. No big deal.

Vierailija
59/65 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä olisi mielipiteelläni, jos aikuinen mies tahtoo saunoa sekasaunassa. En voi kontrolloida aikuista ihmistä. 

Vierailija
60/65 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina se on olevinaan syy kaikkeen, että saunassa kuuluu olla alasti, se on meidän kulttuuria, normaalia toimintaa ja laadilaa. Saunottelu ei kuulu mun henkilökohtaiseen kulttuuriin eikä musta ole ok että kumppanini hilluisi jossain alasti muiden nähtävillä, oli se sitten makuukamari tai sauna. En muutenkaan käsitä koko pakkomiellettä alastomuudesta. Jos mä menisin saunaan vaikka kavereiden kanssa, laittaisin ainakin pyyhkeen päälle.