Miksi sinkkumiehelle ei kelpaa naisen ystävyys?
Monta kertaa on käynyt niin, että olen tavannut jotain miestä ihan kaverimeiningillä ja ollaan käyty kahvilla/syömässä, mutta mies yrittää hivuttaa tuttavuutta fyysisemmäksi. Kun en lämpene millekään seksille tai parisuhteelle, mies lopettaakin sen aiemmin kivan chattailyn ja muun juttelun kokonaan. Miksi?!?
Kommentit (821)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu pistää uuteen perpektiiviin kaikkia niitä ketjuja missä joku mies kertoo olevansa yksinäinen. No ei mikään ihme jos ystävyys on jotain mistä pitää hyötyä.
Jep. Toksisin ketju vähään aikaan kyllä.
On ihmisiä jotka vain imevät energiaa muista. Suurin osa naisista taitaapi olla näitä.
Hohhoijaa. Näppärä yritys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä miehillä rankkaa kun joutuu kuuntelemaan naisten lässytystä vuodesta toiseen ja palkintona on niinkin yksinkertainen asia kuin seksi, ehkä, jos onnistaa ;D
Kerro toki mitä muuta sä tuot pöytään, siis jotain mitä mies ei tee paremmin.
Mitä SINÄ tuot pöytään kavereillesi? Mitä se on mitä he saavat suhteesta sinuun?
Säälittävää ettet osaa vastata kuin kysymyksellä.
Miksi luulet että vastaus olisi jotenkin erilainen kuin sinun vastaus?
Tai ehkä se on. Kaikki eivät ole miettineet mitä hyötyvät kavereistaan mutta sinä selvästi olet.
Että kumpikampi mahtaa olla hallitsevampi puoli kussakin ihmisessä, älylliset vai tunne- ja ruumiintarpeet. Ratkaiseeko suhdeluku vai tyydytkö tyydyttämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lisäarvoa naiselle on siitä että hänellä on mies ystävänä?
Miehellekö nainen sitten itkee parisuhteensa ongelmia? Tai kertoo mitä lapset puuhasivat? Kuinka "se" taas kutisee hiivatulehduksen vuoksi?
Mitä naiset kuvittelevat saavansa siitä että heillä on mies ystävänä?
Mitä sinun kaverit saa suhteesta sinuun ja mitä sinä heistä? Kerro kahdesta koska oletan että saat eri asioista kun muotoilit viestisi noin. Ja muista myös kertoa miksi olet juuri niiden kahden (saat kertoa usemaastakin) kaveri.
Ei vastausta siis?
Jos vastaat itse saat vastauksen omaan kysymykseesi.
Olet pelkkä provoileva pelle siis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on tänään paljon rehellisiä miehiä, ihan biologiaan vetoamassa. Tuossa toiseen ketjuun jo totesinkin, että muistakaa naiset myöskin se biologia, eli seksiä tulee harrastaa vain ja ainoastaan niiden ihan parhaiden, eli komeimpien, viihdyttävimpien, varakkaimpien ja kestävimpien uroseläinten kanssa, kunnon koulutus pitää hankkia ja viisainta on pitää myös oma tupa ja oma lupa.
Toivon, että ovat trolleja, tai muita palstamenninkäisiä, jos naisen kanssa seurustelu on heille työtä, josta pitäisi palkkaa saada.
Eikö sinusta se ole työtä jos tekee jotain joka ei kiinnosta pätkääkään ja josta ei saa mitään hyötyä? Mies voisi sanoa naiselle että haluaa pelkkää seksiä mutta ei voi sanoa koska nainen häipyisi heti paikalla.
Jos ulkona käyminen ja ajan viettäminen toisten seurassa on sellaista mikä ei kiinnosta pätkääkään niin ei sitä tietenkään pidä tehdä.
Miehet luulevat, että vähän aikaa kun viettää aikaa naisen seurassa, niin sitten pääsee pökkimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumiehellä on aika suuri mahdollisuus jäädä ikisinkuksi mikäli suostuu pelkäksi ystävämieheksi.
En ikinä opi ymmärtämään tuota ajatusmaailmaa. Minulla oli aikoinaan hyvin läheinen ystävämies (tapasimme nettideiteillä, tiesin heti että en kiinnostu hänestä parisuhdemielessä, vaikka pitkä, harteikas ja hyvännäköinen mies olikin). Minun kauttani hän tutustui naisiin, joihin ei olisi tutustunut, hänen ystäväpiirinsä laajeni, verkostonsa laajenivat, hän tapasi jopa naisia, joiden kanssa kävi treffeillä, vaikka heidän joukostaan ei sitten löytynytkään sitä, jonka kanssa hän vakiintui.
Mutta ainahan se on antoisampaa rämpyttää Tinderiä ja valittaa mammapalstalla, kun naiset eivät kiinnostu.
Tuskinpa oli hyvännäköinen, jos sinulla oli varaa antaa hänelle pakit. Ellet sitten itse ole todellinen jättipotti.
Minkä ikäinen olet?
Mitä merkitystä sillä on? Ajatteletko sinäkin, että naiset muuttuvat moraalisemmaksi iän myötä? Olet tosi väärässä. Sama Momoasta haaveilu jatkuu kuusikymppiseksi asti.
Momoasta haaveilu? :-DDDDDDDDDDDD
Ok, en yritä enää keskustella kanssasi, olet joko trolli tai sitten oikeasti ihan kujalla ihmissuhteista. Jos ketjuun tulee järkeviä kommentoijia, jatkan heidän kanssaan, muussa tapauksessa en vaivaudu. Mitä enemmän kaltaisiasi ruokkii, sitä häiriintynemmäksi keskustelu muuttuu. Olen jo kauan sitten oppinut, että jos haluan aikuista keskustelua, minun kannattaa ruokkia kommenteillani aikuisia, asiallisia kommentoijia ja ignoorata ne, jotka yrittävät vetää sitä sivuun aiheesta ja/tai trollata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä miehillä rankkaa kun joutuu kuuntelemaan naisten lässytystä vuodesta toiseen ja palkintona on niinkin yksinkertainen asia kuin seksi, ehkä, jos onnistaa ;D
Kerro toki mitä muuta sä tuot pöytään, siis jotain mitä mies ei tee paremmin.
Mitä SINÄ tuot pöytään kavereillesi? Mitä se on mitä he saavat suhteesta sinuun?
Säälittävää ettet osaa vastata kuin kysymyksellä.
Miksi luulet että vastaus olisi jotenkin erilainen kuin sinun vastaus?
Tai ehkä se on. Kaikki eivät ole miettineet mitä hyötyvät kavereistaan mutta sinä selvästi olet.
Minä en esitä jalkaa polkien vaatimuksia kuinka miehenä naisen pitää ryhtyä ystäväkseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu pistää uuteen perpektiiviin kaikkia niitä ketjuja missä joku mies kertoo olevansa yksinäinen. No ei mikään ihme jos ystävyys on jotain mistä pitää hyötyä.
Jep. Toksisin ketju vähään aikaan kyllä.
On ihmisiä jotka vain imevät energiaa muista. Suurin osa naisista taitaapi olla näitä.
Hohhoijaa. Näppärä yritys.
Olen vakavissani. Yksipuolinen suhde, olise sitten kaverisuhde tai parisuhde on varsin kuluttava.
Eli tietysti molempien pitää saada siitä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumiehellä on aika suuri mahdollisuus jäädä ikisinkuksi mikäli suostuu pelkäksi ystävämieheksi.
Piti parin viikon päästä lähteä juhliin. Kolmen eri tyypin synttärit, isot juhlat joista tunnen yhden sankarin. Olin kysynyt jos sinkku mieskaveri tulisi mukaan mutta pitääkin perua kutsu.
Onhan se nyt suuri riski että hän jää sinkuksi jos menee tekemään muuta kuin istuu kotona.
Plus ilmeisesti käytän häntä hyväksi jotenkin.Juu suosittelemme perumaan, reppana luulee että sä viet sen treffeille.
Hän myös kyseli tuossa että voitaisiinko soitella tänään kun on vähän huolissaan omasta jaksamisestaan kun huomenna pitäisi töihin palata.
Pitää varmaan laittaa sille viesti että selvittää sen päänsä yksinään koska muuten minä olen se joka käyttää hän hyväkseen jos kuuntelena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ihmettelee, että missä niihin sinkkunaisiin voisi tutustua ja kun joku nainen haluaa olla kaveri, niin sitten hänet työnnetään pois.
Tajuamatta, että sillä naisella on NAISPUOLISIA KAVEREITA, jotka on sinkkuja.
Miksi tehdä elämästään hankalampaa? Uuden ihmisen kautta tutustuu muihinkin ihmisiin.
Naiset ovat luoneet tuohonkin säännön. Kaverin miehiä ei isketä, vaikka kaveri olisi vain kaveri. Sitäpaitsi kypsemmällä iällä kaverinaisen kaverit ovat aniharvoin sinkkuja. Ja jos ovat, niin eipä niihin huvita juuri tehdä lähempää tuttavuutta. Sitäpaitsi riski nolatuksi tulemisesta on suuri, jos kaverinaisen kaverit alkavat puhua miehen iskeneen heitä.
Tuo johtuu ihan siitä että kaverisuhde päättyy helposti kun nainen päästää oman ystävänsä ystävän panemaan ja homma menee joskus poikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dracula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän niin tuon tunteen! Viimeisimmästä tapauksesta on jo pari vuotta, mutta olen edelleen hieman häkeltynyt.
Menin opiskelemaan uutta ammattia ja tutustuin koulussa tähän mieheen. Aloimme jutella lähinnä siksi, että hän oli ryhmästä ainoa potentiaalinen juttukumppani, mutta tulimme ihan hyvin juttuun. Meitä luultiin aina välillä pariksi, mutta naureskelimme yhdessä koko jutulle. Kävimme välillä vapaa-ajalla yhdessä kävelyllä jutellen niitä näitä, ei mitään sen kummempaa.
Aika pian tämä kaveri alkoi avautua minulle siitä, kuinka hän halusi palata exänsä kanssa yhteen, mutta ex ei halunnut. Miestä ei niinkään kiinnostanut enää minun kuulumiseni vaan hänen oli pakko vinkua päivittäin tästä yhdestä ja samasta asiasta. Kuuntelin ja lohdutin häntä kaverillisesti ottamatta sen enempää kantaa.
Hän alkoi yhdessä vaiheessa kovasti pohtimaan ääneen, ettei meidän ehkä kannattaisi syödä ruokalassa aina kahdestaan, koska se saattaisi antaa väärän kuvan minusta kenties kiinnostuneille miehille. Kerroin hänelle miljoonasti, ettei minulla ollut mitään mielenkiintoa löytää itselleni poikaystävää enkä edes harrasta tapailua. Eräs päivä tämä kaveri kutsui minut poikkeuksellisesti luokseen. Olimme tosiaan siihen asti nähneet aina ulkona.
Päästyämme hänen luokseen mies kääntyi katsomaan minua toiveikas ilme kasvoillaan ja kysyi haluanko todella suhteen hänen kanssaan. Olin kuin puulla päähän lyöty, mutta kerroin hänelle etten tosiaankaan tunne mitään muuta kuin kaverillisia tunteita häntä kohtaan. Mies hyväksyi tämän mutta kysyi, voisimmeko myöhemmin edes harrastaa seksiä. Lähdin aika pian tämän jälkeen.
Olimme kuitenkin edelleen väleissä kunnes hän kertoi ylipuhuneensa exänsä yrittämään uudelleen ja lakkasi puhumasta kanssani. Mies siis ilmeisesti piti minua koko sen ajan jonain mahdollisena varavaihtoehtona. Haluaisin vain tietää, minkä h*mmetin perusteella hän luuli minun olevan kiinnostunut hänestä siten? Varsinkin kun oikeasti teroitin hänelle koko ajan etten ole kiinnostunut deittailemaan ketään.
Ehkä hän käsitti niin, ettet halua tapailla muita miehiä paitsi tietenkin häntä. Miesten ego kun yleensä tuppaa olemaan aika valtava.
"En halua poikaystävää", "en halua tapailla ketään", "en koskaan deittaile", "en ole seurustelevaa tyyppiä" olivat lauseita joita muun muassa käytin. Miten tuosta voisi erehtyä?
Mies ajattelee, että se koskee kaikkia muita miehiä, mutta hänen kohdallaan teet poikkeuksen. Seksin himo sekoittaa miehen pään sillä tavalla.
Tämä. Nyt on niin, että on ajateltava asiaa MIEHEN näkövinkkelistä, ei siitä, kuinka naisen mielestä nyt ollaan vain kavereita. Vaikka kuinka selität miehelle olevasi vain kaveri, HÄN miettii seksin mahdollisuutta. Mies on kaveri vasta sitten kun hän on kieltäytynyt romanttisesta suhteesta ja seksistä kanssasi. Sääntö numero yksi.
Mikä siinä seksin haluamisessa estää olemasta kaveri?
Ymmärtääköhän täällä nyt kaikki millaisia kaveri-ystäväsuhteet on?Lähinnä se, että miksi kiusata itseään sellaisessa "suhteessa" loputtomasti jossa saa vain elätellä toiveita ilman että se ikinä toteutuisi.
Ei määräänsä pitempään tuollaista kestä edes henkisesti.
Miehilläkin on kunnon parisuhde ja aluksi seurustelu tavoitteena ja kuten tuolla jo mainittukin, niin ystävänainen kyllä estää tehokkaasti uusiin potentiaalisiin seurustelukumppaneihin tutustumisen jo pelkällä läsnäolollaan.
Kertositko jostain kaverisuhteestasi? Mitä te yleensä teette?
Kaverit on kyllä sellaisia joihin on tutustunut joko kouluaikoinaan, työpaikalla tai harrastuksien parissa ja jotenkin viihdytään yhdessä tekien tai aikaa viettäen. Ei kuitenkaan jatkuvasti tai päivittäin. Naisystävät kuitenkin tuppaa edellyttämään aika tiivistä yhteydenpitoa ja siten hallitsemaan ystävämiestään. Eli kontrolli siltä suunnalta pelaa muttei mikään muu.
Ei. Kerro suhteesta. Edes yhdestä. Mitä tunnette toisianne kohtaan, mistä puhuitte viimeksi, mitä yleensä teette. Kai sinulla edes yksi kaveri on?
Ei nyt osunut ihan maaliin sun nolausyrityksesi. Senhän tuo viimeinen lause kertoo hyvinkin selkeästi. Eli en ole se ressukka, jollaiseksi oletat, jolla ei ole ketään ystävää.
Siitä huolimatta tai edelleenkään en pelkäksi kaverimieheksi kenellekään naiselle alistu. Pullasta ei voi nyppiä pelkkiä rusinoita, vaikka itse niin ehkä kaverimiestä haaveillessan kuvittelisikin.
Ei se ollut nolaamisyritys vaan yritys ymmärtää. Vastaa siis kysymyksiin.
Mistä tunnette, mitä teette, mitä puhutte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti parin viikon päästä lähteä juhliin. Kolmen eri tyypin synttärit, isot juhlat joista tunnen yhden sankarin. Olin kysynyt jos sinkku mieskaveri tulisi mukaan mutta pitääkin perua kutsu.
Onhan se nyt suuri riski että hän jää sinkuksi jos menee tekemään muuta kuin istuu kotona.
Plus ilmeisesti käytän häntä hyväksi jotenkin.Juu suosittelemme perumaan, reppana luulee että sä viet sen treffeille.
Hän myös kyseli tuossa että voitaisiinko soitella tänään kun on vähän huolissaan omasta jaksamisestaan kun huomenna pitäisi töihin palata.
Pitää varmaan laittaa sille viesti että selvittää sen päänsä yksinään koska muuten minä olen se joka käyttää hän hyväkseen jos kuuntelena.
Kyllä, suosittelen. Tuo on vain tekosyy päästä juttelemaan ja hän fantaisoi siitä että sä kesken puhelun kysyt että auttaisko kunnon pano tuohon ongelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on usein se aihe, missä miehet ja naiset selkeästi erottuvat toisistaan. Naiset viehättyvät ani harvoista miehistä, jolloin kaveruus miehen kanssa on huomattavasti helpompaa. Sen sijaan mies tuntee ainakin jonkinlaista seksuaalista vetovoimaa lähes kaikkiin naisiin, ellei nainen ole jotain ihan järkyttävää. Tästä voidaan riidellä vaikka kuinka paljon. Naiset tulevat jatkossakin ajattelemaan, että miehet ovat samanlaisia kuin he. Ja miehet puolestaan, että naiset ovat samanlaisia, kuin he.
Vieläkään en ole ymmärtänyt miten miehillä se että voisi panna jonkun kanssa estää kaveruuden.
Mikä syy miehellä olisi siihen kaveruuteen kun naisen jutut ei kiinnosta pätkääkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo on naisilla ihmettelynaiheet kirjoitti:
No kait se nyt vituttaa, että mies kelpaa kaveriksi, mutta joku toinen äijä hoitaa sitten ne seksuaaliset hommat. Miksiköhän jotkut naiset eivät halua tulla imuroimaan asuntoani samalla kun minä makkarissa nussuttelen naapurin timmiä misukkaa.
Kuvailisitko edes yhtä ystävyyssuhdettasi? Alkoi tosisaan kiinnosta millaisia ne on noin ajattelevalla.
Olen eri mutta naispuolisia "ystäviä" ei hetetomiehillä normaalisti ole. Niiden jutut ei kiinnosta eikä muutakaan niiltä ole tarjolla.
Kukaan ei kysynyt naisista vaan ystävyyssuhteita. Onko sinulla sellaisia?
Koitan tässä vain saada selville miksi joisenkin viestit ei vastaa lainkaan käsitystäni tavallisista ihmissuhteista ja selvisi jo ettei ainakaan yhdellä keskustelijalla sellaisia ole.
Ketju on siitä miksi nainen ei saa heteromiestä ystäväkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on usein se aihe, missä miehet ja naiset selkeästi erottuvat toisistaan. Naiset viehättyvät ani harvoista miehistä, jolloin kaveruus miehen kanssa on huomattavasti helpompaa. Sen sijaan mies tuntee ainakin jonkinlaista seksuaalista vetovoimaa lähes kaikkiin naisiin, ellei nainen ole jotain ihan järkyttävää. Tästä voidaan riidellä vaikka kuinka paljon. Naiset tulevat jatkossakin ajattelemaan, että miehet ovat samanlaisia kuin he. Ja miehet puolestaan, että naiset ovat samanlaisia, kuin he.
Vieläkään en ole ymmärtänyt miten miehillä se että voisi panna jonkun kanssa estää kaveruuden.
Mikä syy miehellä olisi siihen kaveruuteen kun naisen jutut ei kiinnosta pätkääkään?
Tätä yritän naisilta kysellä mutta ei tule vastausta.
Miksi heidän pitäisi saada juuri MIES ystäväkseen. Mitä lisäarvoa se, että ystävä on MIES tuo heille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle se kaverisuhde olisi pelkkää ajanhukkaa. Naisen juttuja siedetään parisuhteessa, harva mies on niistä kiinnostunut.
Tätä te skitsoidit hoette mutta älkää puhuko kaikkien miesten suulla. Istuin oman mieheni kanssa joku aika sitten 5 h autossa ja mies sanoi loppupäässä matkaa että on se niin kiva että on vaimo jonka kanssa voi jutella neljä tuntia yhteen menoon ilman että on tylsää hetkeä.
Kyllähän sitä ykkösnaisen kanssa tai ex:n kanssa voi keskustella mielellään, mutta ei semmoisen naisen kanssa, jolta ei koskaan ole saanut seksiä. Tällainen nainen ei arvosta miestä tarpeeksi.
Voi luoja mikä argumentti :D. Tästä niin puskee läpi ne skitsoidit luonteenpiirteet, kun ei voida edes kuvitella sellaista tilannetta että ihmiset PITÄÄ juttelemisesta toisten kanssa ihan vaan siksi että se on kivaa. Eikä minään vaihtokauppana tyyliin anna seksiä niin puhun sulle :D.
Harvemmin miehen mielestä on kiivaa jutella. Miehiä kiinnostaa toiminta ja tekeminen. Kaveriporukassa yleensä pelataan jotain tai ryypätään. Todella harvoin jutellaan paitsi kännissä.
Eli sinulla ei ole keskusteluyhteyttä yhteenkään ihmiseen. Ei ketään kenen kassa puhuisit miten menee ja miten voit.
No ei mikään ihme ettet ymmärrä normaaleja kaverisuhteita.Sun kirjoitustyyli on näköjään koittaa itse keskustelemisen sijaan yritys saada toinen tuollaisilla arvailuilla tuntemaan itsensä jotenkin noloksi ja huonoksi. Ei mene tänään eikä täällä läpi.
Ei vaan ymmärtää toisia keskustelijoita. Onko se noloa jos ei ole normaalia ystävyyssuhdetta? Ei ole. Se toki on noloa että alkaa esittää olevansa jokin asiantuntija suhdeasioissa ilman mitään kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi heidän pitäisi saada juuri MIES ystäväkseen. Mitä lisäarvoa se, että ystävä on MIES tuo heille?
Tuota voisiko mitenkään olla kyse jostain yksittäisistä henkilöstä eikä siitä että se sattuu olemaan MIES?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota voisiko mitenkään olla kyse jostain yksittäisistä henkilöstä eikä siitä että se sattuu olemaan MIES?
Aloitusta jos katsoo niin siinä puhutaan naisesta ja sinkkumiehistä.
Miksi hän ei tehnyt aloitusta jossa hän kummastelee kuinka kaikki maailman ihmiset eivät ole hänen ystäviään.
Miehet ei ehkä ymmärrä kaveri käsitettä samalla tavalla kuin naiset. Ei se kata pelkästään yksityiselämää. Se on toisen tukemista kaikin tavoin ja OTTAMISTA SISÄPIIRIIN. Ajatellaan vaikka tosi menestynyttä naista, jolla on paljon kontakteja ja kiinnostava elämä. Jos tällainen nainen haluaisi olla jonkun miehen kaveri, kun treffeillä ei sytyttänyt naista mutta juttu luisti, niin miksi ihmeessä mies sanoisi ei? Miksi ihmeessä mies ei haluaisi tällaisen naisen sisäpiiriin?
Tuollaisista sisäpiireistä avautuu paljon mahdollisuuksia niin ammatillisesti kuin yksityiselämään. Siellä sisäpiirissä on kiinnostavia vapaita naisia, siellä on kiinnostavia elämyksiä ja kontakteja, joista voi olla suunnattomasti hyötyä.
Mitä sitten jos ko nainen panettaa edelleen, pitää vaan ajatuksen omana tietonaan ja alkaa tutustua sisäpiirin muihin naisiin myös. Olethan jo läpäissyt suurimman esteen.
Tulin itse palstalle vasta hetki sitten (siis tälle päivälle ensimmäistä kertaa) ja lukaisin tuossa muutaman viimeisimmän sivun tästä ketjusta. Kyllähän tuo on selvästi yksi mies, jolla on kertakaikkiaan kummallinen käsitys niin ystävyyssuhteista kuin miehen ja naisen välisestä kanssakäymisestäkin.