Mitä mieltä nimestä Elina?
On siis minun nimeni.
Mielestäni se on maailman neutraalein nimi. Voiko se herättää tunteita suuntaan tai toiseen?
Olen huomannut täältä, että jotkin nmet ovat vahvasti hyvä tai huonoja. Minusta Elina ei ole mitään.
Kommentit (122)
Minusta tosi kaunis ja ajaton nimi! :)
Heippa kaima! Nii, ja ohan tää parempi entä joku huonompi?
Perinteinen suomalainen nimi, selkeästi naisen nimi ja toimii ulkomaillakin. Helena-nimi ilman äännettyä H kirjainta.
Minusta arviosi neutraalinimi on osuva. Hyvä, mutta neutraalinimi.
Oikein hyvä nimi. Neutraali positiivisella tavalla, kaunis, sointuva. Minäkin olen Elina.
Mielestäni hieno ja perinteinen nimi.
Ellu. Muuten aika neutraali, mutten pidä lempinimestä.
Mä tykkään. Voisin antaa tyttärelle nimeksi, sillä se sointuisi sukunimeenkin. Toinen suosikki on Liisa. Eivät ole tämän hetken yleisimpiä nimiäkään, kun nyt on lähinnä näitä uudempia tai tosi vanhoja nimiä kierrossa. Saas nähdä päästänkö antamaan tytölle vai pojalle nimi. Olen siis raskaana. :)
Tunnen muutaman Elinan ja kaikki ovat vaaleaverikköjä. Hauska että juuri Elinassa nimi yleensä täsmää stereotypiaan.
Hyvä nimi!
En tykkää nimestä. Sori vaan. Mutta itepä kysyit :) Mun mielestä sellainen tekopyhä nimi. En tunne yhtään Elinaa mutta tiedän muutaman, ja nämä tyypit ei ole kovin kivoja..
Ihan kiva. Todella neutraali tosiaan, vähän tylsä siis. Ellu-lempinimi on kyllä ruma.
Täällähän on Elinoita. Minkä ikäisiä Elinat on? Lapsena en tuntenut ainuttakaan saman ikäistä Elinaa.
T.Kaunis Elina vm.-76
Mulla toisena nimenä. Olen inhonnut aina: hajuton, mauton, väritön, mitätön suomineito joka ei tapetista erotu. Mitäänsanomattomuuksien kuningatar.
Kamala nimi. En tykkää että nimessä on joku sana siis tässä ELINa. Tai esim TAPAni
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 19:20"]
Mulla toisena nimenä. Olen inhonnut aina: hajuton, mauton, väritön, mitätön suomineito joka ei tapetista erotu. Mitäänsanomattomuuksien kuningatar.
[/quote]Mikä tuon vastakohta ?
Tuleemieleen leevi and the leavingsin elina mitä mä teen piisi :D
Jokisen Ellu :) Kaunis nimi, Elina. Satavarmasti vääntyy Elluksi, niin kuin Helena Helluksi (oon Helena, inhoon lempinimeä Hellu). Mietin tytölleni nimeä Elina, mutta isänsä ei tykännyt nimestä.
Tunnen ristiverisen Ellun, papin tyttö, oli ilkeä kun mikä ja vanhan, harmaantunen ja pirteän Elinan.
Minusta aika hyvä.
Sopii vaimoksi.
Täällä Elina VM -77. Lapsena tunsin kaksi muutakin Elinaa. Minusta nimeni on ihan nätti.
Kaunis, vaaleatukkainen nainen.