Mitä sinulle tapahtui vuonna 2006?
Kommentit (40)
-totuttelimme uuteen taloomme
-minusta tuli täti myös toisen veljen kauanodotetulle esikoiselle
-sain kohdunulkoisen
-minut irtisanottiin melkein 20 v jälkeen
-sain uuden paremman työpaikan
-liitto voi paremmin kuin koskaan
* ensimmäinen vuosi kahden kissan omistajana :)
* kissojen myötä tullut uusia harrastuksia, näyttelyissä käyminen ja kasvattamisen aloittaminen
* pitkin kevättä vanha suola janotti, mutta ei menty pussailua pidemmälle
* kesällä tapasin kivan miehen, mutta muutaman kuukauden kuluttua tajusin seurustelevani naimisissa olevan miehen kanssa ja olevani toinen nainen tahtomattani :( :( -> jätin miehen
* sain työtarjouksen ulkomailta, jonka ensin päätin ottaa vastaan, mutta viime tipassa peruinkin, ja sitä en ole katunut. Tämän episodin jälkeen tajusin kuinka onnellinen olen kuitenkin täällä missä olen.
* vaihdoin kuitenkin saman talon sisällä työpaikkaa 7 vuoden jälkeen.
* haudoin myös asunnon vaihtoa/muuttoa, mutta päätin sitten siirtää mahdollisen muuton ensi vuodelle.
* se vanha suola janottaa kummallakin, vieläkin...
Ainokaisemme aloitti koulun. Mieheni valmistui keväällä vihdoinkin! Aika paljon muutoksia. Kaipaan entiselle paikkakunnalle aika ajoin. Mieheni pääsee töihin alkukeväästä, asia selvisi nyt syksyllä.
esikoinen aloitti hoidossa, läheinen sairastui vakavasti
- valmistuin helmikuussa innoissani farmaseutiksi ja tarkoitus oli jäädä yhteen apteekkiin. No siellä mua kiusattiin, vähäteltiin ja lopulta apteekkari käytti sillä tavalla hyväkseen, että kun siellä tehtiin remontti se piti mua siellä viikkoa vajaa koeajan loppua ja sanoi sitten, että saan lähteä. Tiesi jo pitkään, ettei aio mua pitää, kuulin sen sitten myöhemmin
- mulle tuli kammo apteekkeja kohtaan ja koska mulla on toinenkin koulutus hain sen alan töitä ja niitä teen onneksi edelleen joskin sijaisuusia vaan.....
- tytär otettiin pois perhepäivähoidosta raskain sydämin sillä syksyllä siellä olisi kaikki muut 3 lasta olleet poikia ja paljon nuorempia. Päiväkodissa on kuitenkin onneksi sujunut ihanan hyvin :)
- pääsin selvityksiin masennusjuttujen ym. vuoksi ja sain lausunnon jolla saa kelan tukemaa terapiaa. En ole jaksanut hakea terapeuttia kun ne kaikki on niin varattuja
- tehtiin koeputkihedelmöitys josta plussa ja keskenmeno mikä piti keskeyttää lääkkeellisesti. Kivut olivat usean viikon ajan aivan hirveät. Olin paljon sairaslomalla.
- Rakas ihana kissanpentumme kuoli :(
Vuosi on ollut todella rankka mutta olen kuitenkin kiitollinen siitä, että ihana tyttäremme kasvaa ja kehittyy ja voi hyvin ja siitä, että ainakin tällä hetkellä on mukava työpaikka!
Kaksi lastani sai diagnoosin epilepsiasta toinen elokuussa ja toinen syyskuussa.
Siinä ne suurimmat tapahtumat
ensi vuodelle jää vielä vähän.
aloitin työnteon. lapsi kasvaa ja kehittyy.
*Vaihdoimme isompaan asuntoon.
*Mies opiskeli hetken ulkomailla.
*Menimme naimisiin.
*Selvisi, että minulla on töitä ainakin seuraavat kolme vuotta.
*Erittäin läheinen ystävä kuoli kauppareissulla sairaskohtaukseen.
*Mies läheti puoleksi vuodeksi ulkomaille töihin.
Jos kaikki vuodet olisivat näin tapahtumarikkaita, en usko että jaksaisin kovin pitkään. Mies toivoo nyt taloon vauvaa, mutta minä haluaisin hetken elää ihan tavallista arkea ja nauttia jo aika ison lapsen jutuista.
palasin hoitovapaalta töihin, vaihdoin vuoden sisällä kaksi kertaa työtehtäviä (omasta halusta ja molemmilla kerroilla omasta mielestäni parempaan tehtävään)
aloimme rakentaa taloa joka on nyt loppusuoralla (ensi kuussa pitäisi päästä muuttamaan), samalla myimme edellisen asunnon
(hieman etäinen) mummoni kuoli
Sain vakityön.
Tulin raskaaksi.
Muutimme ekaan omaan kotiin.
Vietin ekan kesälomani.
Synnytin lapsen.
*Sairastuin vakavasti, mutta onneksi puolen vuoden hoitojen jälkeen sairaus parani.
*Jouduin kuitenkin käymään ensimmäistä kertaa elämässäni psykologila, niin koville asia otti
*Muutimme uuteen kotiin
*Loppuvuosi on ollut onneksi hyvin rauhallista aikaa
Toivottavasti pysyn terveenä vuonna 2007 ja saan töitä.
aloitin uuden harrastuksen, aloitin opiskelut, tapasin ihanan miehen.. :) Ei ole kyllä ihan helppoa ollut ja paljon on myös itketty, mutta onneksi myös naurettu. Jotenkin uskon, tai ainakin toivon, että ensi vuodesta tulee vielä mukavampi. Varsinkin rakkauden saralla. Mutta tämä vuosi on mielestäni ollut muutoksien vuosi.
Muutimme toiselle paikkakunnalle josta mies sai työpaikan.
Muutettiin miehen kanssa takaisin yhteen asumaan. Menin töihin, lapsi päiväkotiin. Muutettiin toiseen asuntoon, sain vakituisen työpaikan. Tässä nämä suurimmat tapahtumat.
- muutettiin isompaan
- mies palasi vanhaan työhön osapäiväiseksi
- toisen lapsen kuntoutus saatiin kuntoon
- vaihdoin ystäväpiirin jaarittelijoita oikeisiin/ todellisiin ystäviin...
eli
rohkeiden päätösten vuosi 2006!
- aloitin painopudotuksen ja kunnon kohotuksen elokuussa
- firmani liikevaihto ylitti kaikki odotukseni eli työrintamalla on mennyt tosi kivasti
- lapsilla kaikki hyvin ja ovat onnellisia ja tasapainoisia
- parisuhteessa seesteinen kausi
eli eipä mulla ole oikeastaan juurikaan kerrottavaa, onnellinen vuosi!
Kuopus tuli viime vuonna, nyt olen vain hoidellut lapsia ja laitellut kotia.
-sisäisen verenvuodon takia kuolema kävi lähellä (mulla oli kohdunulkoinen raskaus) =(
Siinähän se