Et saa juoda kahvia kuukauteen, mikä on reaktiosi?
Kommentit (29)
En suostuisi varmaan edes tonnista.
Moni kofeiiniriippuvainen katsoo alaspäin muihin aineisiin koukuttuneita ihmisiä. Sehän siinä ironista on.
EI TUU MITTÄÄN !
Kahvia kirkuu mun sisuskalut aamuisin 10min siitä kun herään.
Eikun päälle liekinheitin, ..eiku kahvinkeitin.
Ensin ei tule mitään reaktiota, korkeintaan että okei. Parin päivän päästä ehkä tekee mieli kahvia, mutta ohitan sen helposti. Jos en joisi kuukauteen tuskin palaisin enää kahviin, voisin melkein jättää nytkin kahvin pois. Tuntuu ettei maistu enää hyvältä.
Palasin käyttämään kahvia, vaikka olin vuosia ilman. Irtautuminen uudestaan lienee ihan helppoa.
En ole riippuvainen, joten ei tee tiukkaakaan. Ja tietenkin tuohon on oltava hyvä syy, esim. vastikään valkaistut hampaat.
Jos en saa juoda kahvia niin sitten en juo sitä. Miksi siihen pitäisi jotenkin muuten reagoida, ap, oletko joku tunteella käyvä tollero?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, loppuu närästys.
Ja raudanpuute!
Ei ongelmia. Rakastan kahvi ja juon hyvää kahvia muutaman kupillisen viikossa. Opetin itseni pois siitä jatkuvasti kusiveden lipittämisestä, jota suomalainen sanoo kahviksi. Eikä tule nyt kofeiinipääkipujakaan, jos joutuu olemaan vaikka vatsataudin takia ilman.
Kuukausi menee helposti ilman.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, loppuu närästys.
Närästys loppuu vaihtamalla tummaan paahtoon.
Suosittelen pysymään kaukana ja varomaan ärsyttämistä, sillä en vastaa seurauksista.
Sille on syynsä, miksi dinosaurukset kuolivat sukupuuttoon.
Soitan pomolle että olen työkyvytön.
Ihan sama, en ole koskaan edes maistanut kahvia.
Haen apteekista särkylääkettä.