Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebookin seinät täynnä vain pintaliitopäivityksiä

Vierailija
24.06.2015 |

Kuvitteleeko joku naamakirjalainen elävänsä jotain niin erikoisen tapahtumarikasta elämäänsä, ja päivittelee seinälleen naurettavuuksiaan päivästä toiseen. Edellisen kaltainen naamakirjalainen kuvittelee vissiin, että muilla naamakirjalaisilla ei ole elämää lainkaan, kun ei joka s...n normielämän tapahtumaa kirjaa seinälleen kehuakseen mukamas elämäänsä, joka loppuen lopuksi on suurimmaksi osaksi täysin tylsää puurtamista ja päivästä päivään yhtä sitä ja samaa - huippuhetkiä on ihmisen elämässä harvoin itse kullakin, mutta naurattaa kun joku yrittää esittää oman tylsän elämänsä jonkinlaisena ihanuutena ja glamourina, vaikka se on tosiasiallisesti aivan muuta. Mitäpä se muuta voisi ollakkaan. jos ammattikin on ihan tavis ja on avioeroa sun muuta suhdesotkua taustalla. Rahat ovat lopussa monellakin, ja velkaa on kaulaa myöten, ja voi,voi, ja niitähän ei kerrota, eikös niin, että näyttäisi edes joltesinkin ihmeellisen seesteiseltä arkielämä näillä päivittäisen elämän pikkuarkiset käänteensä kirjaavilla naamakirjallisilla.

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:36"]Mikä tahansa positiivinen viesti menettää uskottavuutensa ja/tai alkaa ärsyttää kun sitä toistetaan koko ajan facebook-päivityksessä. Eli ei se haittaa vaikka koirista ja lapsista ja elämän ihanuudesta ja pikku ylellisyyksistä ja kivoista hetkistä on päivityksiä, mutta kun niitä tehtaillaan jatkuvasti niin kyllä silloin tulee sellainen olo ihmisestä että voisiko millään harventaa tuota yksipuolista hehkutusta.
[/quote]

Vika on sinussa. Et kykene olemaan iloinen toisen puolesta. Lukisit siis ennemmin kuinka joku käy tappavaa tautia vastaan taistelua tms.???

Vierailija
42/108 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:26"]

Lue viestini tarkemmin. En väittänyt, etten voisi olla iloinen toisten onnesta. Mutta jos on vain jotain superia perheestä ja vain superia siis, eikö tule fiilis ja kysymys, että miksi.

[/quote]

Ei? Miksi tulisi? Mikä minä olen arvioimaan mitsä elämänsä osa-alueesta kukin ammentaa superinsa. 
[/quote]

Peesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:41"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:36"]Mikä tahansa positiivinen viesti menettää uskottavuutensa ja/tai alkaa ärsyttää kun sitä toistetaan koko ajan facebook-päivityksessä. Eli ei se haittaa vaikka koirista ja lapsista ja elämän ihanuudesta ja pikku ylellisyyksistä ja kivoista hetkistä on päivityksiä, mutta kun niitä tehtaillaan jatkuvasti niin kyllä silloin tulee sellainen olo ihmisestä että voisiko millään harventaa tuota yksipuolista hehkutusta. [/quote] Vika on sinussa. Et kykene olemaan iloinen toisen puolesta. Lukisit siis ennemmin kuinka joku käy tappavaa tautia vastaan taistelua tms.???

[/quote]

En, vaan lukisin mielelläni vähän harvemmin toistensa kanssa hyvin samankaltaisia päivityksiä, kuten nyt vaikka yhden miespuolisen kaverin yksityiskohtaisia selostuksia grillaamisestaan ja siitä miten hirveän hyvää oli taas. Vaihtelu virkistää.

Vierailija
44/108 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:41"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:36"]Mikä tahansa positiivinen viesti menettää uskottavuutensa ja/tai alkaa ärsyttää kun sitä toistetaan koko ajan facebook-päivityksessä. Eli ei se haittaa vaikka koirista ja lapsista ja elämän ihanuudesta ja pikku ylellisyyksistä ja kivoista hetkistä on päivityksiä, mutta kun niitä tehtaillaan jatkuvasti niin kyllä silloin tulee sellainen olo ihmisestä että voisiko millään harventaa tuota yksipuolista hehkutusta. [/quote] Vika on sinussa. Et kykene olemaan iloinen toisen puolesta. Lukisit siis ennemmin kuinka joku käy tappavaa tautia vastaan taistelua tms.???

[/quote]

En, vaan lukisin mielelläni vähän harvemmin toistensa kanssa hyvin samankaltaisia päivityksiä, kuten nyt vaikka yhden miespuolisen kaverin yksityiskohtaisia selostuksia grillaamisestaan ja siitä miten hirveän hyvää oli taas. Vaihtelu virkistää.
[/quote]

LAITA NE PÄIVITYKSET PIILOON HYVÄ IHMINEN

Vierailija
45/108 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:45"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:41"] [quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:36"]Mikä tahansa positiivinen viesti menettää uskottavuutensa ja/tai alkaa ärsyttää kun sitä toistetaan koko ajan facebook-päivityksessä. Eli ei se haittaa vaikka koirista ja lapsista ja elämän ihanuudesta ja pikku ylellisyyksistä ja kivoista hetkistä on päivityksiä, mutta kun niitä tehtaillaan jatkuvasti niin kyllä silloin tulee sellainen olo ihmisestä että voisiko millään harventaa tuota yksipuolista hehkutusta. [/quote] Vika on sinussa. Et kykene olemaan iloinen toisen puolesta. Lukisit siis ennemmin kuinka joku käy tappavaa tautia vastaan taistelua tms.??? [/quote] En, vaan lukisin mielelläni vähän harvemmin toistensa kanssa hyvin samankaltaisia päivityksiä, kuten nyt vaikka yhden miespuolisen kaverin yksityiskohtaisia selostuksia grillaamisestaan ja siitä miten hirveän hyvää oli taas. Vaihtelu virkistää. [/quote] LAITA NE PÄIVITYKSET PIILOON HYVÄ IHMINEN

[/quote]

En laita, koska ei se minua nyt niin paljon vaivaa. Ajattelin vain sanoa oman mielipiteeni puheenaiheesta. Yksipuolisuus yleensäkin vain on niin kyllästyttävää.

Vierailija
46/108 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:04"]

Mua raivostuttaa facebuukissa ne youtubesta poimitut kappaleet! Viikonloppuna illasta varsinkin huomasi, kun tyypi jakaa valehtelematta 20 eri paskaa biisiä ja seinä täyttyy sit niistä!! .Onneksi voi valita ketä seuraa..

[/quote]

Jep, sama.

Ja sitten kyllä ihmettelen niitä ihmisiä, jotka unelmalomallaan palmun alla maatessa postaavat varttitunnin välein faceen jotain IS:n uutislinkkejä tai muuta vastaavaa. Eikö sitä siellä LOMALLA voisi sen verran irtautua normaalista arjesta, että laskisi edes pariksi tunniksi irti luurista ja keskittyisi ihan vaan aistimaan sitä todellisuutta ympärillään?
[/quote]

No, koska siinä rantatuolilla maatessa on ihanaa auringonotonlomassa surffailla netissä tai lukea kirjaa, ja välillä pulahtaa uimaan.. En jaksa vain maata, pitää lukea samalla; ja siinähän menee ne iltapäivälehdet, digikirja, tai nettisurffailu mukavasti: ihan parasta!

Vierailija
47/108 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:45"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:41"] [quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:36"]Mikä tahansa positiivinen viesti menettää uskottavuutensa ja/tai alkaa ärsyttää kun sitä toistetaan koko ajan facebook-päivityksessä. Eli ei se haittaa vaikka koirista ja lapsista ja elämän ihanuudesta ja pikku ylellisyyksistä ja kivoista hetkistä on päivityksiä, mutta kun niitä tehtaillaan jatkuvasti niin kyllä silloin tulee sellainen olo ihmisestä että voisiko millään harventaa tuota yksipuolista hehkutusta. [/quote] Vika on sinussa. Et kykene olemaan iloinen toisen puolesta. Lukisit siis ennemmin kuinka joku käy tappavaa tautia vastaan taistelua tms.??? [/quote] En, vaan lukisin mielelläni vähän harvemmin toistensa kanssa hyvin samankaltaisia päivityksiä, kuten nyt vaikka yhden miespuolisen kaverin yksityiskohtaisia selostuksia grillaamisestaan ja siitä miten hirveän hyvää oli taas. Vaihtelu virkistää. [/quote] LAITA NE PÄIVITYKSET PIILOON HYVÄ IHMINEN

[/quote]

En laita, koska ei se minua nyt niin paljon vaivaa. Ajattelin vain sanoa oman mielipiteeni puheenaiheesta. Yksipuolisuus yleensäkin vain on niin kyllästyttävää.
[/quote]

Näyttää kyllä kovinkin vaivaavan :D

Vierailija
48/108 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:48"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:45"] [quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:41"] [quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:36"]Mikä tahansa positiivinen viesti menettää uskottavuutensa ja/tai alkaa ärsyttää kun sitä toistetaan koko ajan facebook-päivityksessä. Eli ei se haittaa vaikka koirista ja lapsista ja elämän ihanuudesta ja pikku ylellisyyksistä ja kivoista hetkistä on päivityksiä, mutta kun niitä tehtaillaan jatkuvasti niin kyllä silloin tulee sellainen olo ihmisestä että voisiko millään harventaa tuota yksipuolista hehkutusta. [/quote] Vika on sinussa. Et kykene olemaan iloinen toisen puolesta. Lukisit siis ennemmin kuinka joku käy tappavaa tautia vastaan taistelua tms.??? [/quote] En, vaan lukisin mielelläni vähän harvemmin toistensa kanssa hyvin samankaltaisia päivityksiä, kuten nyt vaikka yhden miespuolisen kaverin yksityiskohtaisia selostuksia grillaamisestaan ja siitä miten hirveän hyvää oli taas. Vaihtelu virkistää. [/quote] LAITA NE PÄIVITYKSET PIILOON HYVÄ IHMINEN [/quote] En laita, koska ei se minua nyt niin paljon vaivaa. Ajattelin vain sanoa oman mielipiteeni puheenaiheesta. Yksipuolisuus yleensäkin vain on niin kyllästyttävää. [/quote] Näyttää kyllä kovinkin vaivaavan :D

[/quote]

Jaa-a, yhden viestin verran :).

Vierailija
49/108 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:50"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:45"] [quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:41"] [quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:36"]Mikä tahansa positiivinen viesti menettää uskottavuutensa ja/tai alkaa ärsyttää kun sitä toistetaan koko ajan facebook-päivityksessä. Eli ei se haittaa vaikka koirista ja lapsista ja elämän ihanuudesta ja pikku ylellisyyksistä ja kivoista hetkistä on päivityksiä, mutta kun niitä tehtaillaan jatkuvasti niin kyllä silloin tulee sellainen olo ihmisestä että voisiko millään harventaa tuota yksipuolista hehkutusta. [/quote] Vika on sinussa. Et kykene olemaan iloinen toisen puolesta. Lukisit siis ennemmin kuinka joku käy tappavaa tautia vastaan taistelua tms.??? [/quote] En, vaan lukisin mielelläni vähän harvemmin toistensa kanssa hyvin samankaltaisia päivityksiä, kuten nyt vaikka yhden miespuolisen kaverin yksityiskohtaisia selostuksia grillaamisestaan ja siitä miten hirveän hyvää oli taas. Vaihtelu virkistää. [/quote] LAITA NE PÄIVITYKSET PIILOON HYVÄ IHMINEN [/quote] En laita, koska ei se minua nyt niin paljon vaivaa. Ajattelin vain sanoa oman mielipiteeni puheenaiheesta. Yksipuolisuus yleensäkin vain on niin kyllästyttävää. [/quote] Näyttää kyllä kovinkin vaivaavan :D

[/quote]

[/quote]

Vai kenties neljän?

Vierailija
50/108 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:53"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:50"]

[/quote]

[/quote]

Vai kenties neljän?

[/quote]

Kohteliaisuudesta keskustelukumppania kohtaan olen vastannut saamiini kommentteihin, en ärtymyksestä.

Vierailija
51/108 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 18:47"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 18:30"] [quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:52"]Minua ainakin naurattaa kun kaverit siloittelee ja kaunistelee elämäänsä facessa. Kulissia! [/quote] Mulla onkin ihan oikeasti asiat hyvin. Vituttaako kovin ;) ? [/quote]Ei vituta kovin, koska tiedän, että jokaisella ihmisellä ei millään muotoa voi kaikki asiat elämässään olla hyvin, sellaista ihmistä nyt ei vaan yksinkertaisesti ole olemassakaan. Heh! Pinnasta kun kaavitaan, niin alta löytyy jos vaikka mitä negatiivistakin elämässään itse kullakin. [/quote] Ei jumalauta että voi ihminen olla ilkeä ja epäempaattinen ja sensaationhakuinen ja oikein varmaan hykerrät jos joku eroaa tai saa syövän. Olet sairas tapaus. Se että sulla on asiat päin vittua ei ole muiden vika. Mulla on asiat hyvin. En TODELLAKAAN laske negatiivisiksi asioiksi pientä sairastelua, satunnaista työstressiä tms. Mulla on maailman ihanin mies ja maailman ihanimmat lapset ja kaikki terveinä. Se tarkoittaa että mulla on asiat todella hyvin.

[/quote] Niin minullakin on asiani nyt hyvin, mutta se ei tarkoita, että ne olisivat olleet tai tulevat olemaan aina hyvin. Ei kenelläkään ole, tajuatko vaiko et, mutta naamakirjassa juurikin tuodaan esille vain ja ainoastaan ne positiiiviset jutut, ja pinnan alusjutut unohdetaan aivan kuin niitä ei olisi ollutkaan. Se just on sitä sairauttasi, että et käsitä, että elämä ei ole kenellekään suoraviivaista ihanuutta kehdosta hautaan saakka.
[/quote]

Minä nautin tästä hetkestä. Miksi murehtia tulevaa? Kaikkihan me esim. Kuollaan aikanaan. Siinä negatiivisuutta kerrakseen!!
Ei sinulla asiat hyvin ole. Jos olisi et olisi noin kyyninen. En ole muuten facessa, juuri sinunkaltaistesi pahanilmanlintujen vuoksi.

Vierailija
52/108 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 18:47"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 18:30"] [quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:52"]Minua ainakin naurattaa kun kaverit siloittelee ja kaunistelee elämäänsä facessa. Kulissia! [/quote] Mulla onkin ihan oikeasti asiat hyvin. Vituttaako kovin ;) ? [/quote]Ei vituta kovin, koska tiedän, että jokaisella ihmisellä ei millään muotoa voi kaikki asiat elämässään olla hyvin, sellaista ihmistä nyt ei vaan yksinkertaisesti ole olemassakaan. Heh! Pinnasta kun kaavitaan, niin alta löytyy jos vaikka mitä negatiivistakin elämässään itse kullakin. [/quote] Ei jumalauta että voi ihminen olla ilkeä ja epäempaattinen ja sensaationhakuinen ja oikein varmaan hykerrät jos joku eroaa tai saa syövän. Olet sairas tapaus. Se että sulla on asiat päin vittua ei ole muiden vika. Mulla on asiat hyvin. En TODELLAKAAN laske negatiivisiksi asioiksi pientä sairastelua, satunnaista työstressiä tms. Mulla on maailman ihanin mies ja maailman ihanimmat lapset ja kaikki terveinä. Se tarkoittaa että mulla on asiat todella hyvin.

[/quote] Niin minullakin on asiani nyt hyvin, mutta se ei tarkoita, että ne olisivat olleet tai tulevat olemaan aina hyvin. Ei kenelläkään ole, tajuatko vaiko et, mutta naamakirjassa juurikin tuodaan esille vain ja ainoastaan ne positiiiviset jutut, ja pinnan alusjutut unohdetaan aivan kuin niitä ei olisi ollutkaan. Se just on sitä sairauttasi, että et käsitä, että elämä ei ole kenellekään suoraviivaista ihanuutta kehdosta hautaan saakka.
[/quote]

Kannattaisi sinunkin elää tätä päivää eikä murehtia tulevaa. Ja yrittää iloita toisten onnesta.

Vierailija
53/108 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eli pitäisi päivittää sinun mielestä näin:

Olenpa iloinen. Mulla on kaikki asiat hyvin! Mutta älkää huoliko! Näin ei tule olemaan lopun ikää. Tulen varmaan sairastumaan ja vanhempien kuolemakin on edessä jossakin vaiheessa. Ja lopultahan sitä sitten joudutaan monttuun.

Vierailija
54/108 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai facebook on kulissia!! Ei kai tämä nyt voi olla kellekään yllätys?! Kuka nyt haluaa itsestään bittiavaruuteen jättää tietoja että ihottuma vaivaa takamuksessa ja mies nalkuttaa? Itse en edes käytä facea kuin yhteydenpitoon muutaman suljetun ryhmän kanssa. En päivitä tai laita itsestäni mitään tietoja sinne julkisesti katseltavaksi. En myöskään kyttää muita. Ei ole aikaa eikä kiinnostusta.

Vierailija
55/108 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 19:24"]Tottakai facebook on kulissia!! Ei kai tämä nyt voi olla kellekään yllätys?! Kuka nyt haluaa itsestään bittiavaruuteen jättää tietoja että ihottuma vaivaa takamuksessa ja mies nalkuttaa? Itse en edes käytä facea kuin yhteydenpitoon muutaman suljetun ryhmän kanssa. En päivitä tai laita itsestäni mitään tietoja sinne julkisesti katseltavaksi. En myöskään kyttää muita. Ei ole aikaa eikä kiinnostusta.
[/quote]

Joo se sellainen kevyt ajatustenvaihtokanava. Ei kukaan halua varmaan päivittää että perseessä on jotain ihme rupea ja mikä kutittaa. Toki utelias ja vahingoniloinen av-mammuska haluaisi niitä lukea ;) . Ja sitten joku valittaisi että yök yök älkää kaikkia vaivojanne tuupatko sinne faceen :D

Vierailija
56/108 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 19:24"]Tottakai facebook on kulissia!! Ei kai tämä nyt voi olla kellekään yllätys?! Kuka nyt haluaa itsestään bittiavaruuteen jättää tietoja että ihottuma vaivaa takamuksessa ja mies nalkuttaa? Itse en edes käytä facea kuin yhteydenpitoon muutaman suljetun ryhmän kanssa. En päivitä tai laita itsestäni mitään tietoja sinne julkisesti katseltavaksi. En myöskään kyttää muita. Ei ole aikaa eikä kiinnostusta.
[/quote]

Joo se sellainen kevyt ajatustenvaihtokanava. Ei kukaan halua varmaan päivittää että perseessä on jotain ihme rupea ja mikä kutittaa. Toki utelias ja vahingoniloinen av-mammuska haluaisi niitä lukea ;) . Ja sitten joku valittaisi että yök yök älkää kaikkia vaivojanne tuupatko sinne faceen :D
[/quote]

:DDDD

Vierailija
57/108 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 18:47"]

[/quote] Se, että haukut täällä sinulle tuntematonta ihmistä sairaaksi, vaikka siihen ei ole minkäänlaisia perusteita, kun tuo kyseinen kirjoittaja vain toi mielipiteensä esiin, ja se on aivan totta, joka sana. Allekirjoitan enemmän kuin sen mitä sinä sanoit, sillä tuo, että et voi myöntää, että jokaikisellä ihmisellä on jotain, mikä ei kestä päivän valoa, niin se vasta onkin todellisuudesta pakoilua ja pimeämpää kuin keskiaikaisen ihmisen ajattelutaito.
[/quote][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 18:47"]

[/quote] Se, että haukut täällä sinulle tuntematonta ihmistä sairaaksi, vaikka siihen ei ole minkäänlaisia perusteita, kun tuo kyseinen kirjoittaja vain toi mielipiteensä esiin, ja se on aivan totta, joka sana. Allekirjoitan enemmän kuin sen mitä sinä sanoit, sillä tuo, että et voi myöntää, että jokaikisellä ihmisellä on jotain, mikä ei kestä päivän valoa, niin se vasta onkin todellisuudesta pakoilua ja pimeämpää kuin keskiaikaisen ihmisen ajattelutaito.
[/quote]

Sivusta kommentti että otahan sinä nyt vain ne lääkkeesi. Jestas miten sekavaa tekstiä.

Vierailija
58/108 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:29"]Voi kamalaa, jotkut nauttii elämän pienistä positiivista asioista.
[/quote]

TÄMÄ!

Vierailija
59/108 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 18:47"]

[/quote]

Toisia elämä kohtelee hyvin, toisia huonosti. Oma
asenne vaikuttaa paljon myös. Jos on naama norsunvitulla ja tuntee kateutta toisen onnesta niin se vaikuttaa omaankin onnentunteeseen.
En ole siis tuo kelle vastasit.

Vierailija
60/108 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 18:30"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:52"]Minua ainakin naurattaa kun kaverit siloittelee ja kaunistelee elämäänsä facessa. Kulissia! [/quote] Mulla onkin ihan oikeasti asiat hyvin. Vituttaako kovin ;) ?

[/quote]Ei vituta kovin, koska tiedän, että jokaisella ihmisellä ei millään muotoa voi kaikki asiat elämässään olla hyvin, sellaista ihmistä nyt ei vaan yksinkertaisesti ole olemassakaan. Heh! Pinnasta kun kaavitaan, niin alta löytyy jos vaikka mitä negatiivistakin elämässään itse kullakin.
[/quote]

Mulla on asiat oikeasti hyvin. Toki joskus on flunssaa, on väsymystä, auto hajoaa. Mutta se kuuluu elämään. Sinä olet vahingoniloinen, katkera ja epäempaattinen. Opettele nauttimaan toisten onnesta. Minulle onnellisuus on sitä, että olen terve, mulla on katto pään päällä, ystäviä, mies jonka kanssa olen ollut yli 20 v. Terveet lapset.

Osaan iloita myös muiden onnesta. Sinun asenteesi on negatiivinen ja ilkeä. Purat oman pahan olosi muihin.
[/quote]

Juuri näin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan