Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebookin seinät täynnä vain pintaliitopäivityksiä

Vierailija
24.06.2015 |

Kuvitteleeko joku naamakirjalainen elävänsä jotain niin erikoisen tapahtumarikasta elämäänsä, ja päivittelee seinälleen naurettavuuksiaan päivästä toiseen. Edellisen kaltainen naamakirjalainen kuvittelee vissiin, että muilla naamakirjalaisilla ei ole elämää lainkaan, kun ei joka s...n normielämän tapahtumaa kirjaa seinälleen kehuakseen mukamas elämäänsä, joka loppuen lopuksi on suurimmaksi osaksi täysin tylsää puurtamista ja päivästä päivään yhtä sitä ja samaa - huippuhetkiä on ihmisen elämässä harvoin itse kullakin, mutta naurattaa kun joku yrittää esittää oman tylsän elämänsä jonkinlaisena ihanuutena ja glamourina, vaikka se on tosiasiallisesti aivan muuta. Mitäpä se muuta voisi ollakkaan. jos ammattikin on ihan tavis ja on avioeroa sun muuta suhdesotkua taustalla. Rahat ovat lopussa monellakin, ja velkaa on kaulaa myöten, ja voi,voi, ja niitähän ei kerrota, eikös niin, että näyttäisi edes joltesinkin ihmeellisen seesteiseltä arkielämä näillä päivittäisen elämän pikkuarkiset käänteensä kirjaavilla naamakirjallisilla.

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 18:26"]Yks tyyppi laittaa rumista koiristaan aina kuvia ja kymmenien rivien sepustukset kuinka koiraa on pesty ja sitten taas harjattu.
Evvk.

[/quote]

Laita niin ettei hänen päivityksensä näy. As simple as that. Loppuu ahdistuksesi

Vierailija
102/108 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:52"]Minua ainakin naurattaa kun kaverit siloittelee ja kaunistelee elämäänsä facessa. Kulissia!
[/quote]

Mulla onkin ihan oikeasti asiat hyvin. Vituttaako kovin ;) ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 18:30"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:52"]Minua ainakin naurattaa kun kaverit siloittelee ja kaunistelee elämäänsä facessa. Kulissia! [/quote] Mulla onkin ihan oikeasti asiat hyvin. Vituttaako kovin ;) ?

[/quote]Ei vituta kovin, koska tiedän, että jokaisella ihmisellä ei millään muotoa voi kaikki asiat elämässään olla hyvin, sellaista ihmistä nyt ei vaan yksinkertaisesti ole olemassakaan. Heh! Pinnasta kun kaavitaan, niin alta löytyy jos vaikka mitä negatiivistakin elämässään itse kullakin.

Vierailija
104/108 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 18:30"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:52"]Minua ainakin naurattaa kun kaverit siloittelee ja kaunistelee elämäänsä facessa. Kulissia! [/quote] Mulla onkin ihan oikeasti asiat hyvin. Vituttaako kovin ;) ?

[/quote]Ei vituta kovin, koska tiedän, että jokaisella ihmisellä ei millään muotoa voi kaikki asiat elämässään olla hyvin, sellaista ihmistä nyt ei vaan yksinkertaisesti ole olemassakaan. Heh! Pinnasta kun kaavitaan, niin alta löytyy jos vaikka mitä negatiivistakin elämässään itse kullakin.
[/quote]

Mulla on asiat oikeasti hyvin. Toki joskus on flunssaa, on väsymystä, auto hajoaa. Mutta se kuuluu elämään. Sinä olet vahingoniloinen, katkera ja epäempaattinen. Opettele nauttimaan toisten onnesta. Minulle onnellisuus on sitä, että olen terve, mulla on katto pään päällä, ystäviä, mies jonka kanssa olen ollut yli 20 v. Terveet lapset.

Osaan iloita myös muiden onnesta. Sinun asenteesi on negatiivinen ja ilkeä. Purat oman pahan olosi muihin.

Vierailija
105/108 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on asiat tosi hyvin, joten miksi se pitäisi salata facebookissa. Minun kaikki facebookissa olevat ystävät taitavat tietää tämän jo muutenkin, joten ihmeellistä olisi, jos heitä ahdistaisi minun päivitykseni. Toisaalta, kateellisen ihmisluonteen tuntien, ehkä joitakin saattaa ahdistaakin, mutta sehän ei ole minun syyni. Mielestäni saan päivittää omaan facebookiin itseäni kiinnostavia asioita ja ilmiöitä, tähän ei liene kenelläkään mitään valitettavaa. Itse pyrin välttämään ärsyyntymistä toisten postauksista, juuri tuohon edellä mainittuun periaatteeseen viitaten. Tunnustan, että olen estänyt joidenkin päivitysten näkymisen, koska ei kiinnosta, vaikka henkilö on ystävälistalla. Jotkin postaukset poistan välittömästi ei-kiinnostavana, ja tähänkin minulla on oikeus. 

Vierailija
106/108 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 18:30"]

[/quote]

Ei jumalauta että voi ihminen olla ilkeä ja epäempaattinen ja sensaationhakuinen ja oikein varmaan hykerrät jos joku eroaa tai saa syövän. Olet sairas tapaus. Se että sulla on asiat päin vittua ei ole muiden vika.
Mulla on asiat hyvin. En TODELLAKAAN laske negatiivisiksi asioiksi pientä sairastelua, satunnaista työstressiä tms. Mulla on maailman ihanin mies ja maailman ihanimmat lapset ja kaikki terveinä. Se tarkoittaa että mulla on asiat todella hyvin.

Vierailija
107/108 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 18:44"]Minullakin on asiat tosi hyvin, joten miksi se pitäisi salata facebookissa. Minun kaikki facebookissa olevat ystävät taitavat tietää tämän jo muutenkin, joten ihmeellistä olisi, jos heitä ahdistaisi minun päivitykseni. Toisaalta, kateellisen ihmisluonteen tuntien, ehkä joitakin saattaa ahdistaakin, mutta sehän ei ole minun syyni. Mielestäni saan päivittää omaan facebookiin itseäni kiinnostavia asioita ja ilmiöitä, tähän ei liene kenelläkään mitään valitettavaa. Itse pyrin välttämään ärsyyntymistä toisten postauksista, juuri tuohon edellä mainittuun periaatteeseen viitaten. Tunnustan, että olen estänyt joidenkin päivitysten näkymisen, koska ei kiinnosta, vaikka henkilö on ystävälistalla. Jotkin postaukset poistan välittömästi ei-kiinnostavana, ja tähänkin minulla on oikeus. 
[/quote]

Amen

Vierailija
108/108 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ois ees jotaki ku ei oo ku pelekkää tiedonkeruu onkelmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä