Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana olemisen ärsyttävimmät puolet?

Vierailija
21.05.2015 |

Noniin. Haluun vähän purkaa mun ärsytystä. Liittykää mukaan jos tahdotte :D

Pahin ärsytys: Raskaana ollessa muo ei ole enää olemassa. On vain mun vauva. Menen kylään jonnekkin, multa ei kysytä miten mä voin. Ekana mainitaan kuinka paljon vauva on kasvanut kun maha on hervoton. Sitten kysytään miten vauva voi.

Toinen asia, mies hellii vain ja ainoastaan mahaa. Ja hän kysyy aina myös "mitä mun rakkaille kuuluu?". Minä unohduin taas

Kolmas, jos mä ehdotan ruoaksi ihan vaikka makaroni laatikkoa mulle kuittaillaan mieliteoista. Tai sitten mies alkaa illalla jo vääntämään laatikkoa kun odottaa jotain ääretöntä mielitekoa.

Neljäs, ei mun mielestä ei ole hauskaa sanoa muo valaaksi. Taikka rantapalloksi. Taikka miksi ikinä vaan

Viides, mun lihominen tai ei lihominen raskausaikana ei ole yleinen kauhistelu. En pystynyt ekaan 5kk syömään. En tarkoituksella laihduttanut

Kuudes, en saa ikinä olla vihainen. Koska se on aina vaan hormonit. En saa olla surullinen, koska se on vain hormoneja. En saa tuntea itse mitään koska ne on vain hormonit.

Argh, enää kuukaus jäljellä...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit mainita kaikki maholliset kivut. Lonkkaan särkee, häpyluuhun sattuu. Vatsalihaksiin sattuu. Pissattaa kokoaika :D Et oo yksin näiden kanssa :D

Vierailija
2/15 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut mitään tuollaisia ongelmia. Fyysisiä ongelmia sitten senkin edestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:49"]Mulla ei ole ollut mitään tuollaisia ongelmia. Fyysisiä ongelmia sitten senkin edestä. 
[/quote]

Meinasin just tulla sanomaan myös. Alkuraskaus meni järkyttävässä pahoinvoinnissa. Vettä piti väkisin juoda, meinas sekin tulla ylös. Kokoaika yrjöämistä. Sairaalaan tiputukseen vähän väliä. Oksetuksesta kun pääsin tuli järkyttävät kivut ettei pystynyt liikkumaan. Loppuraskaus sängyssä maaten kun vauva yritti ennen aikojaan tulla ulos.. Nyt kun vauva syntyi pystyy taas sentään kaupassa käymään :D

Vierailija
4/15 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävimmän puolet ovat varmaan se ainainen raskaudesta ja vauvasta jauhaminen sekä epäluotettavuus, kun sovitut menot voi joutua raskausvaivojen takia perumaan ilman varoitusaikaa. Muuten raskaana olevista ei ole minulle oleellista haittaa.

Vierailija
5/15 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan siis ajatella keskimääräistä pinnallisemmin. Itseä ärsytti se ettei mikään vaate ikinä ollut sopiva. Ostin kolme viikkoa aikaisemmin juhliin mekon, missä oli "hirveesti kasvuvaraa". Ei ollut. En mahtunut. :D

Vierailija
6/15 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taivu,kenkiä ei saa jalkaan,lonkat,selkä on ihan törkeen kipee,ei uskalla tehdä mitään yhtään raskaampaa,täytyy kokoajan aatella pientä mahassa,pelottaa vähän kokoajan,pissattaa,turvottaa,väsyttää,vituttaa..

Mää voisin ottaa noita vauvoja mut en tosiaan ymmärrä mitä hehkutettavaa tässä odotusajassa on..tää on ihan hirveetä alusta loppuun.Ei onneks kun kuukausi enää ja sitten saa TAAS ihanan vauvan..:)

Vierailija
7/15 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Hah, just näiden takia mä olen sanonu miehelle, että meille voi tulla vaikka 10 lasta lisää. Kunhan hän on raskaana ja synnyttää :DD

Vierailija
8/15 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 6kk ja kolmas lapsi, ikävintä on nuo fyysiset tukaluudet, vaikka ei kai niistäkään sopisi valittaa kun oikeasti kaikki ihan hyvin eikä ole todellisia huolenaiheita. Noita ap:n mainitsemia en ole kokenut ikinä, ei vissiin ole mitään raskaushössöttäjiä lähipiirissä taikka sitten useimpia ei vaan niin paljon kiinnosta minun tilanteeni. Enimmäkseen on kysytty multa että kuinka voin... Oikeastaan minusta ihan jo äitiysneuvolakäynnit raskauden aikana on tuntuneet positiiviselta huomioinnilta :D... Vauvan synnyttyä tietysti sitten kaikki huomio on vauvassa, että ehkä ap:n kannattaa totutella tuohon "unohtumiseen" huolella nyt :).

Vierailija
9/15 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraat ihmiset tulevat kommentoimaan ja jopa lääppimään vatsaa!

Toinen oma ärsytys. Suht aikaisilla viikoilla olen lopettanut ratsastamisen. Tottakai vauvan turvallisuus menee harrastuksen edelle mutta silti ärsyttänyt.

Vierailija
10/15 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:49"]Mulla ei ole ollut mitään tuollaisia ongelmia. Fyysisiä ongelmia sitten senkin edestä. 
[/quote]
mulla molempia. Ja sitten vielä se, kun anoppi hyökkää mahan kimppuun!!! En todellakaan tahdo, että kukaan koskee yhtäkkiä mahaan, oli sitten vauva tai ei!!! Ja muutenkin; muista syödä kahden edestä, vauva on tärkein, varo sitä varo tota, ihankuin olisi joku vauvahautomo! Toisaalta on kyllä kiva kun mies tekee fyysiset hommat kun laiskottaa :D mullakin enää kuukausi, jos nyt pysyy sisällä edes enää päivää

Vierailija
11/15 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä ne on ihan nää fyysiset ongelmat ja pelko siitä, pysyykö toi pieni niiden takia tarpeeks pitkään tuolla sisällä.

Vierailija
12/15 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Närästys. 7 kk kestänyt pahoinvointi. Suonenveto. Mielialan heittely, väsymys, itkuisuus oli kuitenkin ne pahimmat. Olin melkein 3 kk ennen äitiyslomaa sairaslomalla noiden oireiden vuoksi. :(

Vierailija
13/15 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällimmäisenä varmaan on mielessä se lääppiminen mitä ihmiset pitävät.
Ihan kuin raskausmaha olisi kaikkien yhteistä omaisuutta jota kaikki voivat tulla hipelöimään.
Toinen mikä itseä ärsytti oli ikuinen imetätkö kysymys, se tietysti synnytyksen jälkeen.
Mitä ihmiset silläkin tiedolla tekevät.

No mutta aika pientä loppujen lopuksi ja eipä kauaa kestä kysymykset ja mahan tunnustelut.

Vierailija
14/15 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks en oo vielä hetkeen uudelleen raskaana.haluan olla esikoisen kanssa mahdollisemman paljon

Vierailija
15/15 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää myös ihmisten hössötys, ihan kuin minä häviäisin ja tilalla on vain maha ja vauva sen vatsan sisällä. Odotan yhtä paljon raskauden päättymisessä sitä, että saan itseni ja persoonani takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi