Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mieheni ei laukea suuseksistä?

Vierailija
12.02.2022 |

Tai en saa häntä laukeamaan suuseksillä :( Rakastan mieheni imemistä ja hänen kivesten nuolemista, jopa peppureiän nuolemista/sormettamista.
Ollaan oltu jo kuusi vuotta yhdessä, mutta vain pari kertaa mies on lauennut suihinotossa. Suihinottoa teen kuitenkin lähes päivittäin ihan pyytämättä ja hän rakastaa sitä.
En usko että ongelma on siinä ettei hän koe kiihotusta minusta, koska kuitenkin hänellä on selkeästi haluja minua kohtaan ja meillä on syvä rakkaus ja välittäminen toisiimme.
Mistä voi kiikastaa? Kiitos vinkeistä!:)

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terskan alapuoleen kohdistuva kielenkäyttö tekee hyvää. 'Tatti' suuhun ja kielittelet terskan alapuolta. Ei tarvi kurkkuun työntää ainakaan kohdallani.

Mutta kuten tässä kin on tullut esille, eri miehet tykkäävät erilaisesta käsittelystä. : )

Mutta naisempa pitää tykätä vain yhdestä ja samasta asiasta - kullista.

Vierailija
22/57 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terskan alapuoleen kohdistuva kielenkäyttö tekee hyvää. 'Tatti' suuhun ja kielittelet terskan alapuolta. Ei tarvi kurkkuun työntää ainakaan kohdallani.

Mutta kuten tässä kin on tullut esille, eri miehet tykkäävät erilaisesta käsittelystä. : )

Sanonpa nyt ihan suoraan ja kaunistelematta, yrittämättäkään mitään kohteliaisuutta: olet vittumainen riidankalastelija, jonka pitää yrittää hakea ikuisen vänkäämisensä aihetta ketjusta kuin ketjusta. Etkö itse näe, kuinka säälittävää tuo on? Olet piinannut palstaa tällä samalla tavalla vuosikausia. Tunnetko saavuttaneesi jotain, oletko itsestäsi ylpeä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanonpa nyt ihan suoraan ja kaunistelematta, yrittämättäkään mitään kohteliaisuutta: olet vittumainen riidankalastelija, jonka pitää yrittää hakea ikuisen vänkäämisensä aihetta ketjusta kuin ketjusta. Etkö itse näe, kuinka säälittävää tuo on? Olet piinannut palstaa tällä samalla tavalla vuosikausia. Tunnetko saavuttaneesi jotain, oletko itsestäsi ylpeä?

Totuus sattuu. Koita kestää paskiainen. Niin minäkin yritän.

Vierailija
24/57 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan tätä naisena. Tietysti miehet tykkäävät kukin erilaisista jutuista, mutta omani nauttii nimenomaan kun terskaa hyväilee suulla, pyörittelee kieltä siinä rytmikkäästi ja varsinkin alapuolelta. Kädellä sitten ottaa vartta mukaan. Kerran otin kalun paljon normaalia syvemmälle suuhun, mutta mieheni ei pitänyt niinkään siitä. Tämä nyt ei ollut vastaus kysymykseen, mutta mietin että itsellänikin oli tuota samaa aiemmin, että nautin kovasti kun mies nuoli mua mutta vuosiin en vaan kyennyt saamaan orgasmia siinä. Kun se sitten lopulta tuli, niin siinä aukesi jokin lukko ja nykyään tulen aika helpostikin nuolemalla. Voi olla siis kyse jostain alitajuntaisesta lukosta. Tuossa ylempänä joku mies sanoikin että ei vaan halua/pysty tulemaan naisen suuhun tai kasvoille kun se tuntuu itsestä jotenkin vastenmieliseltä. Hyvältä se suuseksi silti varmasti tuntuu, vaikkei laukeaisikaan. :)

Vierailija
25/57 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnollisesti, jos ketjun aiheena on suuseksi miehelle annettuna, niin täällä puhutaan siitä. Koeta kestää. Naisena kyllä tykkäänkin ihan todella paljon kullista, ihan ilman että kukaan mies on minulle sanonut, että siitä kuuluu tykätä. Tykkään myös sormista ja kielestä ja ihan jokaiselta mieheltä olen näitä kaikkia kolmea seksissä saanut ja paljon muutakin. Sinun yleistyksesi ovat älyttömiä ja harvoin liittyvät minkään ketjun aiheeseen.

Vierailija
26/57 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

KH taas vauhdissa

Vierailija
27/57 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut hyvin vaikea laueta suihinotossa, vaikka todella tykkään siitä, ja halusin laueta siihen kun nainenkin sitä halusi. Sitten kun ensimäisen kerran laukesin suihinotossa, se tapahtui kuin varkain ja yrittämättä. Tämän jälkeen olen pikkuhiljaa oppinut vain nauttimaan jos nainen haluaa ottaa suihin, ja tiedän, että laukean myös siihen, jos en vain liikaa ajattele, että "mun on pakko laueta kun tuo nainen tekee niin paljon sen eteen, ja ei varmasti halua jatkaa enää kovin pitkään".

Vierailija
28/57 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tarviste joka aamua suuseksiä. Se, että aamulla seisoo johtuu siitä, että testot on korkeimmillaan, ei siitä että välttämättä panettaisi.  Ja selkeästi ei paneta tarpeeksi, jos mies ei laukea.  Itse pyytänyt vaimolta suikkareita vain jos on poikkeuksellinen panetus, eikä seksiin ole silloin mahdollisuutta tai vaimoa ei sillä hetkellä seksi kiinnosta. Silloin suikkareissa ei mene montaa minuuttia, kun tuntuu, että kalu räjähtää muutenkin. Laukeamiseen riittää melkein se, kun näkee miten kalu uppoaa vaimon suuhun.  Mutta joka aamu, niin siinä ei olisi enää mitään viehätystä, kävisi työstä yrittää laueta. 

Vierailija
29/57 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään todella suihinotosta, mutta en ole koskaan lauennut oman naiseni suuhun/naamalle. Se ei vaan tunnu oikealta, tuntuu minusta kuin ulostaisi tai kusisi toisen naamaan. Tämän vuoksi aina peräydyn jos laukeaminen on liian lähellä.

Enkä ole edes siveyden sipuli. Jotenkin vaan en halua sitä tehdä. Pidän silti todella suuseksistä.

ihana mies 😍

Kiitos 😊

Aletaanko olee?

Vierailija
30/57 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, minäkin pidän suuseksistä ja paljon mutta en laukea siitä.

En ole keksinyt tehdä siitä ongemaa, se nyt vain on niin.

Vaimolle se oli aiemmin ongelma, ei enää. Ymmärtää ettemme kaikki ole samanlaisia.

Luultavasti hänellä oli aiemmassa suhteessa toisin, en tiedä.

Onko se oikeasti ongelma sinulle vai miehellesi? Jos se ei ole ongelma hänelle, niin miksi se olisi ongelma sinulle?

Imuttele jatkossakin, kyllä miehesi kiittää.

Vierailija
31/57 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehelläsi on vaikea laueta suuseksissä, niin kyse ei ole välttämättä tekniikastasi tms. Mies kiihottuu ja laukeaa helpommin jos nainen nauttii suihinoton antamisesta (tai mies vähintään uskoo, että nainen nauttii siitä). Eli jos haluat saada rakkaasi laukeamaan, näytä (tai näyttele), että todella nautit ja kiihotut itsekin kun annat suuhoitoa. Ääntele kuin suussasi olisi jotain ylimaallisen herkullista, yritä välillä katsoa miestä silmiin, näytä (näyttele) intohimosi.

Oletan, että joku ottaa näistä ohjeista herneen nenään, joten lisään vielä: nainen, älä missään nimessä tunne, että sinun pitäisi tehdä näin, mutta jos haluat, niin voit.

Vierailija
32/57 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen edelleenkin että tämä kommentoija on miehiä ja kaluja vihaava lepakko. 

Vierailija
33/57 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei tarviste joka aamua suuseksiä... 

No ei ehkä tarvitse, mutta tuntuisihan se hyvältä. Yhtälailla olisi ihana antaa suuseksiä joka ilta ja aamu omalle vaimolle.

Todellisuus ei ihan vastaa haluja: ehkä kerran viikossa saan antaa joko illalla tai aamulla, ja yhtenä aamuna pari vuotta sitten sain itse.

Vierailija
34/57 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen edelleenkin että tämä kommentoija on miehiä ja kaluja vihaava lepakko. 

En mä usko, että on ainakaan avoimesti elävä lesbo, ei hänellä olisi mitään syytä käyttäytyä noin. Kaapissa oleva voi kyllä olla. Inhoaa selkeästi penistä ja miehen seksuaalisuutta ylipäätään. Tai on trolli.

Vierailija
35/57 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheltä kysyminen auttanee enemmän kuin täällä ihmettely.

Älä muuta sano. Tässä olisi ratkaisu tähän(kin) ongelmaan. Miksi ette uskalla puhua ja kysyä?

Vierailija
36/57 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas ymmärrä, miten joku ei voi laueta suuseksistä. Eihän sun tartte tehdä mitään muuta kuin nauttia. Tietysti suuseksiä on aika monenlaista. Voisiko vika olla siinä? Käske miehesi kuvittelemaan jotain todella kiimaista. Kyllä luulisi lähtevän...

Vierailija
37/57 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen vaikuttaa varmasti niin moni asia. Ainakin itsellä. Jos miehesi aistii, ettet nauti suuseksin antamisesta, ei varmasti laukea. Imet liikaa. Itse en ainakaan tykännyt kun vaimo imi terskan alta kauhealla imulla, kävi vain kipeää. Samoin jos tulee tunne, että toinen yrittää vain nopeasti saada homman hoidettua, ei silloinkaan yleensä tule.

Koita joskus niin, että teet juttuja erilailla ja kysyt, että tuntuko hyvältä vai tuntuko joku toinen juttu paremmalta. Otat aikaa ja keskityt ainoastaan siihen juttuun, unohdat sillä kertaa kaiken muun. Miehesi ei ehkä uskalla tai raski sanoa jos joku ei tunnu hyvältä. Voi pelätä, että suuseksi loppuu kokonaan. Näin minullakin oli silloin kun vaimo vielä antoi suuseksiä. En uskaltanut juurikaan sanoa, että ei tunnu hyvältä. Joskus kun alkoi sattua ihan liikaa, oli pakko puuttua. No, sitten loppuivat väkinäiset suihinotot kokonaan kun lapsiluku tuli täyteen.

Nyt voi vaan haaveilla kuinka hyvälle voisikaan tuntua sellainen rakkaudella annettu suuseksi.

Vierailija
38/57 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en taas ymmärrä, miten joku ei voi laueta suuseksistä. Eihän sun tartte tehdä mitään muuta kuin nauttia. Tietysti suuseksiä on aika monenlaista. Voisiko vika olla siinä? Käske miehesi kuvittelemaan jotain todella kiimaista. Kyllä luulisi lähtevän...

Normi suihinotto ei välttämättä tunnu fyysisesti niin stimuloivalta kuin vaikka normi yhdyntä tai käsihoito. Mutta suihinotto tuntuu taas muuten todella kiihottavalta (tai "kiimaiselta"), ja siksi en ymmärrä, että suihinottoa saadessa pitäisi ajatella jotain muuta.

Vierailija
39/57 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tykkään suihinotosta ja laukean kohtuu helposti. Mutta on ihan satavarma, että jos vaimo antaisi sitä joka aamu, niin laukeamiset tulisivat tosi vaikeiksi, kun ei ole paineita ja panetusta. Harvalla miehellä on niin paljon paukkuja, että pitää joka aamu tyhjätä pussit. Ei tuolla ole mitään tekemistä naisen käyttämällä  tekniikalla.

Vierailija
40/57 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuukohan se suihinotto samalta kuin naisesta nuoleminen ja laukeaminen miehen suuhun`?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän