Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mieheni ei laukea suuseksistä?

Vierailija
12.02.2022 |

Tai en saa häntä laukeamaan suuseksillä :( Rakastan mieheni imemistä ja hänen kivesten nuolemista, jopa peppureiän nuolemista/sormettamista.
Ollaan oltu jo kuusi vuotta yhdessä, mutta vain pari kertaa mies on lauennut suihinotossa. Suihinottoa teen kuitenkin lähes päivittäin ihan pyytämättä ja hän rakastaa sitä.
En usko että ongelma on siinä ettei hän koe kiihotusta minusta, koska kuitenkin hänellä on selkeästi haluja minua kohtaan ja meillä on syvä rakkaus ja välittäminen toisiimme.
Mistä voi kiikastaa? Kiitos vinkeistä!:)

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tarvitsee suihin otossa myös paljon mekaanista liikettä eli esinahan liikuttamista. Itseasiassa (liiallinen) pelkkä imeminen ei saa laukeamaan.

Jotenkin siitä imemisestä ja termistä esim: imen mieheni kuiviin ja jne.. on vääristynyt kuva luotu suihin ottoon.

Itse tarvitsen myös paljon mekaanista liikettä kalulleni, vaikka kuinka jumaloin naistani ja hän kiihoittaa minua , joka solulla.

Kokeile seuraavalla kerran sitä enemmän. Yhdessä kokeilemalla ja puhumalla alkaa asiat sutviutumaan.

Tsemppiä haasteeseen:)

Vierailija
2/57 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä kysyminen auttanee enemmän kuin täällä ihmettely.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt haluaako miehesi suuseksiä noinkin paljon? Onko suuseksissä laukemisesta tullut jonkinlainen paine teille molemmille, että pitää laueta siinä? Se voi aiheuttaa ongelmia siten, ettei laukeamista tapahdu.

Vierailija
4/57 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheltä kysyminen auttanee enemmän kuin täällä ihmettely.

Hän ei osaa sanoa! Siis sanoo aina että tuntuu aina siltä että tulee mutta kuitenkin ei tule. Ja nauttii aina mutta ei osaa sanoa mitä pitäisi tehdä eri tavalla. Ap

Vierailija
5/57 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normimies kirjoitti:

Mies tarvitsee suihin otossa myös paljon mekaanista liikettä eli esinahan liikuttamista. Itseasiassa (liiallinen) pelkkä imeminen ei saa laukeamaan.

Jotenkin siitä imemisestä ja termistä esim: imen mieheni kuiviin ja jne.. on vääristynyt kuva luotu suihin ottoon.

Itse tarvitsen myös paljon mekaanista liikettä kalulleni, vaikka kuinka jumaloin naistani ja hän kiihoittaa minua , joka solulla.

Kokeile seuraavalla kerran sitä enemmän. Yhdessä kokeilemalla ja puhumalla alkaa asiat sutviutumaan.

Tsemppiä haasteeseen:)

Kiitos vinkeistä!:) ap

Vierailija
6/57 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miehestäsi, mutta itse en niin nauti suihinotosta, jotenkin kiusallinen tai hölmö olo.

Onhan se kiimaisen näköistä ja tuntuu tietysti jossain, mutta en saa minäkään orkkua, kun en osaa täysin rentoutua...

Vierailija
7/57 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä. Mies sanoo vain aina että hyvältä tuntuu, jatka vain...mutta oisko tuo sitten juuri.mitä edellä yksi mies mainitsi, että tavallaan kovempaa käsittelyä välillä. Oon kyllä sitäkin kokeillut käsin aina väliin. Sama lopputulos. Yritän vielä tekniikoita vaihdellen ja fiilistä seuraten...

Vierailija
8/57 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetkö sitä munaa kuin pilliä? Se ei ole kovin tehokas tapa stimuloida pienistä, siinä saattaa mennä tunti tai kaksi ennenkuin mies laukeaa suuhusi.

Vierailija
9/57 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miehestäsi, mutta itse en niin nauti suihinotosta, jotenkin kiusallinen tai hölmö olo.

Onhan se kiimaisen näköistä ja tuntuu tietysti jossain, mutta en saa minäkään orkkua, kun en osaa täysin rentoutua...

Oma mies nauttii silmät kiinni. Ehkä se blokkaa tuon kiusallisuuden? No ei siinä musta mitään kiusallisuutta kyllä olekaan, sehän on yksi hellyyden osoitus omalle miehelle. Jos sä et pidä, ohjaa naistasi muuhun toimintaan...

Vierailija
10/57 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen opetellut pikkuhiljaa paremmkasi. Mieheni ei tule kauhean nopeasti suuseksillä, panemalla kylläkin. Suuseksissä se vaatii käsien toimintaa melkeinpä imemistä enemmän. Imen yleensä kärkeä ja muuten runkkaan ja nuolen välillä kiveksiä alkuun.

Vierailija
11/57 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se imeminen mitään saa aikaiseksi. Moni mies tarvitsee puristusta varresta ja sitä, että sitä runkataan edestakaisin. Hyvä suikkari on vain lopulta käsipeliä jossa on extraa se, että suulla hyväillään nuppia.

Vierailija
12/57 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tule suihin otossa. En ole oikein ikinä siitä edes tykännyt. Luulen, että miehesi ei myöskään tykkää suihin otosta.

Vierailija
13/57 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän sylkeä ja kättä peliin.

Vierailija
14/57 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen luulee että miehen vehe tarvitsee yhtä varovaista käsittelyä kuin klitoris. Ei, liian kevyt käsittely ei ainakaan minua saa laukeamaan. (Kun on aikanaan omaan käteen eli kovempaan käsittelyyn tottunut niin kevyt tuntuu kyllä hyvältä mutta ei laukaise.)

Nupin reunaan edestakaista liikettä, kädellä samalla joko painetta juurelle tai pitkin varttta.

Toimisi ainakin meikäläisellä.

Vierailija
15/57 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Asiallisista sellaisista :)!

Otetaan vinkit käyttöön. Ap

Vierailija
16/57 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään todella suihinotosta, mutta en ole koskaan lauennut oman naiseni suuhun/naamalle. Se ei vaan tunnu oikealta, tuntuu minusta kuin ulostaisi tai kusisi toisen naamaan. Tämän vuoksi aina peräydyn jos laukeaminen on liian lähellä.

Enkä ole edes siveyden sipuli. Jotenkin vaan en halua sitä tehdä. Pidän silti todella suuseksistä.

Vierailija
17/57 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saanut kehuja tekniikastani ja miehet on tullu aika nopeasti. Riippuu toki kalun koosta, mutta otan niin syvälle kuin pystyy ja puristan kielellä samalla, liikettä sitten ihan koko matkalta. Kädellä hyväilen ensin kiveksiä ja sitten otan käden käyttöön sille matkalle mihin suu ei yllä. Samalla kun työntelen kalua suuhun, pidän huolen, että kieli hieroo koko vehkeen ja etenkin terskan ja sen kohdan, mihin esinahka kiinnittyy.

Vierailija
18/57 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään todella suihinotosta, mutta en ole koskaan lauennut oman naiseni suuhun/naamalle. Se ei vaan tunnu oikealta, tuntuu minusta kuin ulostaisi tai kusisi toisen naamaan. Tämän vuoksi aina peräydyn jos laukeaminen on liian lähellä.

Enkä ole edes siveyden sipuli. Jotenkin vaan en halua sitä tehdä. Pidän silti todella suuseksistä.

ihana mies 😍

Vierailija
19/57 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laukea munkaan mies, vaikka kuinka sanoo nauttivansa, aina pitää sitten päästä pilluun. Joskus toki saan laukeamaankäteeni. Ihan kiva sekin.

Minäkin laukean hänen käteensä tai suuhunsa.

Vierailija
20/57 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terskan alapuoleen kohdistuva kielenkäyttö tekee hyvää. 'Tatti' suuhun ja kielittelet terskan alapuolta. Ei tarvi kurkkuun työntää ainakaan kohdallani.

Mutta kuten tässä kin on tullut esille, eri miehet tykkäävät erilaisesta käsittelystä. : )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme