Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun pitäisi tehdä huumeseula, mutta virtsaaminen valvotusti ei onnistu

Vierailija
12.02.2022 |

Olen nyt kahdesti käynyt yrittämässä, ja virtsa ei tullut runsaasta juomisesta huolimatta. Mitä tässä voi tehdä? Se ei vaan tule vaikka kuinka haluaisin.
Voiko näytteen ottaa katetrilla vai leimataanko minut nyt narkomaaniksi?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä annetaan yrittää jonkun kerran, mutta katetroidaan jos ei muuten onnistu.

Oikeasti? Voidaanko katetrointi tehdä potilaan pyynnöstä heti vai pakotetaanko yrittämään purkkiin virtsaamista monta kertaa?

-ap

Mikä siinä valvotusti pissaamisessa haittaa jos et kuitenkaan nolostele katetrointia?

Vierailija
22/24 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaikkea on jo kokeiltu. Itse valvon noita huumeseuloja ja saatan sellaisia keinoja kokeilla, että laitan mun puolella olevan vesihanan auki tai musiikit kovemmalle radiosta. Ei ole vielä lopulta jäänyt keltään antamatta tuo näyte.

Ekalla kerralla oli radio kovalla ja pidettiin vartin tauko yritysten välissä. Sain myös selata puhelinta.

Tokalla kerralla (eri paikassa) valvoja seisoi sellaisen peililasin takana josta kyllä näkyi läpi ja vessan ovi oli kiinni.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö onnistu vaikka olisi aivan järjetön kusihätä, rakko ihan äärimmäisen täynnä?

Ei :( Join vettä, puoli litraa cokista, Espresso Housen isomman jäälaten ja pillimehua. Edellisestä wc-käynnistä oli 3,5h.

Vessahätä oli kova ja labraan kävellessä tuntui että tulee housuun, mutta sitten sinne pönttöön ei tullut. Labrasta lähtiessäni ryntäsin heti tavalliseen vessaan ja siellä sitten onnistui normaalisti.

-ap

Miksi et tavallisen vessan sijaan rynnännyt takaisin sinne labraan? Ehdottomasti helpompaa ja miellyttävämpää se normaalisti pissiminen on verrattuna katetrointiin.

Vierailija
24/24 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä annetaan yrittää jonkun kerran, mutta katetroidaan jos ei muuten onnistu.

Oikeasti? Voidaanko katetrointi tehdä potilaan pyynnöstä heti vai pakotetaanko yrittämään purkkiin virtsaamista monta kertaa?

-ap

Mikä siinä valvotusti pissaamisessa haittaa jos et kuitenkaan nolostele katetrointia?

En minä sitä valvottua pissaamista varsinaisesti nolostele, oli ihan helppo juttu riisua housut ja käydä pöntölle. Mutta kun ei tullut mitään vaikka yritin ja oli kova vessahätä.

Katetroimalla näyte saataisiin varmasti otettua, siksi haluaisin sen.

-ap